arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

شرایط فروش کرمان موتور با سه مدل خودرو اعلام شد + جدول فروردین‌ماه ۱۴۰۳

نخستین شرایط فروش کرمان موتور در سال جدید با سه مدل خودرو اعلام شد. در بخشنامه فروش این شرکت، پیکاپ KMC T۸ به همراه سدان جک J۴ و هاچ‌بک کراس BAC X۳ Pro به متقاضیان عرضه شده‌اند. هر سه خودرو به روش اقساطی در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌اند تا خرید آن‌ها برای مشتریان راحت‌تر از حالت عادی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخستین شرایط فروش کرمان موتور در سال جدید با سه مدل خودرو اعلام شد. در بخشنامه فروش این شرکت، پیکاپ KMC T8 به همراه سدان جک J4 و هاچ‌بک کراس BAC X3 Pro به متقاضیان عرضه شده‌اند. هر سه خودرو به روش اقساطی در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌اند تا خرید آن‌ها برای مشتریان راحت‌تر از حالت عادی باشد. در ادامه می‌توانید این بخشنامه فروش را مشاهده کنید:
 
شرایط فروش کرمان موتور، فروردین 1403:
شرایط فروش کرمان موتور با سه مدل خودرو اعلام شد + جدول فروردین‌ماه ۱۴۰۳
همان‌گونه که در جدول‌های بالا مشاهده می‌کنید، موعد تحویل جک J4 و KMC T8 شصت روز کاری است، درحالی‌که BAC X3 Pro طی 90 روز کاری به متقاضیان تحویل داده خواهد شد. اقساط خودروها به‌صورت سه ماه یک بار محاسبه می‌شود و تاریخ نخستین چک، 25 مهرماه 1403 خواهد بود. خودروها به همراه بیمه بدنه واگذار می‌شوند و هزینه این مورد به مبلغ پیش‌پرداخت اضافه خواهد شد. هزینه‌های قانونی خودروها نیز براساس تعرفه‌های اعلام‌شده سال 1403 محاسبه شده است.
 
مقایسه قیمت محصولات عرضه شده در بازار و کارخانه
 
هم‌اکنون لازم است به نرخ‌های بازار آزاد نگاهی بیندازیم تا وضعیت هر سه خودرو را متوجه شویم. قیمت جک J4 در بازار آزاد با قیمت 913 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این رقم اختلافی 121 میلیون تومانی را با نرخ رسمی کارخانه نشان می‌دهد. پیکاپ KMC T8 همچنان ارزان‌تر از قیمت کارخانه در بازار قابل خریداری بوده، اما اختلاف قیمت آن نسبت به گذشته کمتر شده است. این پیکاپ در بازار یک میلیارد و 685 میلیون تومان قیمت دارد. درنهایت قیمت بک X3 پرو در بازار آزاد معادل یک میلیارد و 150 میلیون تومان است. این خودرو با اختلاف بیش از 200 میلیون تومان در بازار و کارخانه، بیشترین میزان سودآوری را بین سه محصول ارائه‌شده در شرایط فروش کرمان موتور دارد.
نظرات بینندگان