arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۵ - ۲۹ تير ۱۴۰۲

بهترین روش تبدیل گیفت کارت آمازون به پول برای کاربران ایرانی

Amazon اکنون بیش از ۵۰۰ میلیون محصول مختلف، از دسته‌بندی تکنولوژی گرفته تا لباس و وسایل خانه، پشتیبانی کرده و به میلیون‌ها کاربر خود در سرتاسر دنیا کالا ارسال می‌کند. این وب‌سایت همچنین در بیش از ۵۰ کشور جهان که نزدیک‌ترین آن‌ها به ایران، ترکیه و امارات هستند، شعبه دارد و به کاربران خود خدمت‌رسانی می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهترین روش تبدیل گیفت کارت آمازون به پول برای کاربران ایرانی

در شرایط کشور ما که به دلیل تحریم‌های بانکی نمی‌توانیم به راحتی از سایت‌های مشهور و بین‌المللی مانند سایت آمازون خرید کنیم؛ خرید با گیفت‌ کارت‌های اختصاصی این وب‌سایت‌ها بهترین روشی است که برایمان باقی مانده است. خوشبختانه به کمک پلتفرم‌هایی مانند ایرانیکارت، خرید giftcard و تبدیل آن به پول نقد امکان‌پذیر شده و حتی می‌توانید بدون نیاز به حساب در سایت آمازون گیفت کارت خود را به پول نقد تبدیل کنید. در این مقاله قصد داریم تا با روش تبدیل گیفت کارت آمازون به پول نقد آشنا شویم.

آشنایی با فروشگاه اینترنتی آمازون

آمازون که امروز بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان است، روزگاری کار خود را به عنوان یک سایت کتابفروشی آنلاین شروع کرد.

این شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی، بر تجارت الکترونیک، محاسبات ابری، تبلیغات آنلاین، جریان دیجیتال و هوش مصنوعی تمرکز دارد و اغلب از آن به عنوان «یکی از تاثیر گذارترین نیروهای اقتصادی و فرهنگی در جهان» و البته جزو ۵ کمپانی برتر دنیا یاد می‌شود.

Amazon اکنون بیش از ۵۰۰ میلیون محصول مختلف، از دسته‌بندی تکنولوژی گرفته تا لباس و وسایل خانه، پشتیبانی کرده و به میلیون‌ها کاربر خود در سرتاسر دنیا کالا ارسال می‌کند. این وب‌سایت همچنین در بیش از ۵۰ کشور جهان که نزدیک‌ترین آن‌ها به ایران، ترکیه و امارات هستند، شعبه دارد و به کاربران خود خدمت‌رسانی می‌کند.

خوشبختانه، به دلیل گستردگی‌ که این سایت داشته روش‌های مختلف و متنوعی مانند: گیفت کارت رمز ارز، پی‌پال، مستر یا ویزا کارت را نیز برای پرداخت خریدها ارائه می‌دهد تا همه افراد جهان بتوانند از خدمات و کالاهای آن استفاده کنند.

بسیاری از کالاهایی که در فضای مجازی می‌بینید یا آن‌هایی که قدری نایاب هستند در آمازون موجود است و می‌توانید به راحتی آن‌ها را با قیمت‌های مناسب سفارش دهید. البته همانطور که گفتیم تنها روش پرداختی که شما می‌توانید از ایران خرید کنید، گیفت کارت‌های آمازون است.

بهترین روش تبدیل گیفت کارت آمازون به پول برای کاربران ایرانی

انواع گیفت کارت های آمازون

گیفت کارت‌های آمازون انواع مختلفی دارد و خرید از سایت آمازون تنها یکی از استفاده‌های آن است! بله درست شنیدید در واقع، شما می‌توانید از این گیفت کارت‌ها برای خرید، مبادله و حتی تبدیل به پول نقد استفاده کنید؛ این یعنی در صورتی که شما قصد دریافت پول از فردی از خارج کشور را دارید، آن فرد می‌تواند گیفت کارت مورد نظر را خریداری کرده و شما در ایران آن را به پول نقد تبدیل کنید.

اما گفتیم این گیفت کارت‌ها با قیمت و انواع مختلفی وجود دارند که افراد می‌توانند با توجه به نیاز و هدف خود میان آن‌ها انتخاب کنند. بدین ترتیب، انواع گیفت کارت های آمازون عبارتند از:

  • گیفت کارت فیزیکی: اولین و رایج‌ترین نوع گیفت کارت آمازون است که برای خرید باید به وب‌سایت آمازون سفارش دهید و خود نیز انواع مختلفی دارد.
  • E-gift card: کارت‌های هدیه الکترونیکی آمازون نوعی کارت هدیه هستند که مشتریان فقط می‌توانند به صورت آنلاین از آن استفاده کنند.
  • گیفت کارت اختصاصی: این نوع از گیفت کارت به خریدار اجازه می‌دهد تا تنها یک دسته محصول یا خدمات خاص را خریداری کند.

کارت‌های هدیه Amazon با قیمت‌های مشخص ۱۵، ۲۵، ۵۰، و ۱۰۰ دلاری وجود دارد یا این که می‌توانید در برخی وب‌سایت‌های مشخص قیمت گیفت کارت خود را در رنج ۲۵ تا ۵۰۰ دلار انتخاب کنید.

بهترین روش تبدیل گیفت کارت آمازون به پول برای کاربران ایرانی

چگونه مبلغ گیفت کارت آمازون را تبدیل به پول نقد کنیم؟

خوشبختانه با وجود تمامی مشکلات و محدودیت‌ها، خبر خوب این است که تبدیل گیفت کارت آمازون به پول نقد در ایران کار چندان دشواری نیست و شما می‌توانید به کمک برخی وب‌سایت‌ها مانند ایرانیکارت، این کار را به سادگی انجام دهید.

ایرانیکارت با سابقه‌ترین پلتفرم مالی بین‌المللی معتبر است که به کاربران خود خدمات بسیاری مانند نقل و انتقالات بین‌المللی، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و البته خرید یا نقد کردن انواع گیفت‌ کارت‌ها را ارائه می‌دهد. این پلتفرم همچنین تمامی خدمات را با مناسب‌ترین هزینه و کمترین کارمزد در مقایسه با سایر سایت‌ها به کاربران ارائه می‌دهد تا ایرانیان نیز بتوانند از خدمات سایت‌های معتبر و جهانی بهره‌مند شوند.

برای نقد کردن مبلغ کارت هدیه خود، کافی است:

1.به وب‌سایت رسمی ایرانیکارت مراجعه کنید.

2.درخواست خود را از طریق تیکت به پشتیبانی ارسال کنید.

3.پس از تایید کارشناسان گیفت کارت آمازون با قیمتی مدنظر شما، نقد خواهد شد.

4.پس از اتمام مراحل شما مبلغ کارت خود را به‌صورت آنی و لحظه‌ای دریافت خواهید کرد.

همچنین در صورت نیاز به خرید گیفت کارت آمازون نیز می‌توانید از بخش خدمات و دسته‌بندی کارت‌های اعتباری کارت مورد نظر را خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مقاله خواندید که گیفت کارت‌های آمازون قابلیت‌های استفاده بسیاری از جمله خرید از سایت و یا مبادله دارند. نقد کردن این گیفت کارت‌ها همچنین بسیار ساده‌تر از سایر روش‌های نقد کردن درآمد یا سایر روش‌ها انجام می‌شود و می‌توان به سادگی آن را انجام داد. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قصد دارید گیفت کارت خود را به پول نقد تبدیل کنید حتما پلتفرم ایرانی معتبری را برای این کار انتخاب کنید تا هم از خدمات و هم از قیمت مناسب و معقولی بهره‌مند شوید.

نظرات بینندگان