arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی بیرجند پس از هفت ساعت مهار شد

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: آتش‌سوزی یک انبار نگهداری مواد شوینده در شهرک صنعتی بیرجند با تلاش هفت ساعته نیروهای آتش‌ نشان مهار شد و این حادثه خسارت جانی نداشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: آتش‌سوزی یک انبار نگهداری مواد شوینده در شهرک صنعتی بیرجند با تلاش هفت ساعته نیروهای آتش‌ نشان مهار شد و این حادثه خسارت جانی نداشته است.
 
علی حیاتی  افزود: حادثه حریق ساعت ۲۰ و ۱۴ دقیقه شب گذشته به مرکز اطلاع‌رسانی ۱۲۵ گزارش شد که ابتدا تیم آتش نشانی مستقر در شهرک صنعتی بیرجند اعزام شد.
 
وی گفت: با توجه به وجود مواد قابل اشتعال و گستردگی آتش‌سوزی، ۲۵ آتش نشان از سه ایستگاه آتش نشانی نیز همراه با خودروهای سنگین و تانکرهای پشتیبانی در محل حادثه حاضر شدند.
 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند اظهار داشت: این آتش در محیطی به مساحت هزار متر مربع روی داد و ساعت سه بامداد امروز به طور کامل مهار و لکه‌گیری هم انجام شد.
 
وی گفت: علت حادثه و میزان خسارت وارد شده در دست بررسی است.
 
حیاتی افزود: ایمنی انبارداری از موضوعات مهمی است که باید واحدهای تولیدی و صنعتی ملزم به رعایت آن شوند زیرا با هزینه حداقلی از خسارت‌های بزرگ می‌توان جلوگیری کرد.
 
 
 

 

نظرات بینندگان