arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۸ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

اختلاف وزارت ورزش با سازمان خصوصی‌سازی درمورد تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس و استقلال بالا گرفت

بعد از اینکه حسین خبیری یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس علیه حسین قربان زاده مصاحبه کرد، نوبت حجت کریمی رسید تا به طور تلویحی از وزارت ورزش حمایت کرده و بگوید در مورد هیئت مدیره باشگاه ما وزارت ورزش نظر می دهد. البته نزدیکان قربان‌زاده معتقدند که او از وزیر اقتصاد اختیار تام گرفته تا تغییراتی را در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و استقلال ایجاد کند اما به نظر می رسد اختلاف وزارت ورزش با سازمان خصوصی‌سازی بالا گرفته و حالا باید دید چه اتفاقاتی در ترکیب مدیریتی باشگاه‌های مطرح و پرطرفدار کشور رخ می‌دهد؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: در آستانه برگزاری مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مدیران این دو باشگاه پشت وزارت ورزش درآمدند.

بعد از اینکه حسین خبیری یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس علیه حسین قربان زاده مصاحبه کرد، نوبت حجت کریمی رسید تا به طور تلویحی از وزارت ورزش حمایت کرده و بگوید در مورد هیئت مدیره باشگاه ما وزارت ورزش نظر می دهد.

خبیری عنوان کرده بود هیات مدیره پرسپولیس با نظر وزارت ورزش کار می کند نه قربانزاده. وظیفه او پیگیری خصوصی سازی سرخابی ها است که البته موفق هم نبوده است.

البته نزدیکان قربان‌زاده معتقدند که او از وزیر اقتصاد اختیار تام گرفته تا تغییراتی را در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و استقلال ایجاد کند اما به نظر می رسد اختلاف وزارت ورزش با سازمان خصوصی‌سازی بالا گرفته و حالا باید دید چه اتفاقاتی در ترکیب مدیریتی باشگاه‌های مطرح و پرطرفدار کشور رخ می‌دهد؟

در همین باره کریمی از مبلغ بالای قرارداد بازیکنان استقلال هم به شدت انتقاد کرد و گفت من واقعاً نمی‌دانم این قراردادها بر چه اساسی تا ۱۵۰ درصد افزایش پیدا کرده؟ این در حالی است که در زمان مدیریت قبلی، حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بود.

نظرات بینندگان