arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۴ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

دانشگاه امیرکبیر: یک دانشجو به دلیل ایست قلبی، علی‌رغم حضور به موقع اورژانس و انتقال به بیمارستان درگذشت

دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور پیام تسلیتی، درگذشت یکی از دانشجویان این دانشگاه را تسلیت گفت. مراسم یادبود این دانشجوی فقید با حضور خانواده آن مرحوم مغفور، جمعی از مسئولان، اساتید، دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و کارکنان دانشگاه پس از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد دانشگاه برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور پیام تسلیتی، درگذشت یکی از دانشجویان این دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، متن پیام تسلیت این دانشگاه به این شرح است: «با نهایت تاثر و تاسف فراوان درگذشت آقای مهندس «بصیر ابراهیم پور» دانشجوی ورودی سال  ۹۸ دانشکده مهندسی مکانیک را به جامعه دانشگاهی و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمائیم.

این دانشجوی کوشا و مستعد دانشگاه صنعتی امیرکبیر به علت سابقه عارضه قلبی، متاسفانه دچار ایست قلبی شدند و علی‌رغم حضور به موقع اورژانس مستقر در دانشگاه و انتقال به بیمارستان و تلاش پزشکان، عملیات احیا موثر واقع نشد و  ایشان دار فانی را وداع گفتند.

از خداوند متعال برای آن‌مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده محترم، جامعه دانشگاهی صنعتی امیرکبیر، دانشجویان، اساتید ارجمند دانشکده مهندسی مکانیک و بویژه دوستان آن مرحوم، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.»

همچنین مراسم یادبود این دانشجوی فقید با حضور خانواده آن مرحوم مغفور، جمعی از مسئولان، اساتید، دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و کارکنان دانشگاه پس از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد دانشگاه برگزار شد.

نظرات بینندگان