arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

داور دربی: شیشه‌های خانه‌ام در برازجان را شکستند / از بی‌مهری همشهریانم مقابل خانواده‌ام سرافکنده شدم / حیا و خجالت که نباشد، هیچ چیز جلودار آدم نیست

افراد ناشناس به منزل داور دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس حمله کردند. زاهدی‌فر بامداد امروز (شنبه) استوری در صفحه مجازی خود منتشر کرد و نوشت که هنگام بازگشت به خانه خود در برازجان، با تصویر شیشه‌های شکسته در‌های خانه‌اش مواجه شده است. او همچنین از آنچه که بی‌مهری همشهریانش برای رقم زدن چنین اتفاقی نامیده، گلایه کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

افراد ناشناس به منزل داور دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس حمله کردند.

محمد حسین زاهدی‌فر روز چهارشنبه به‌عنوان داور چهارم دربی ۱۰۱ پایتخت مشغول فعالیت بود که مصدومیت اشکان خورشیدی، داور مسابقه سبب شد زاهدی‌فرد در دقایق پایانی وقت قانونی بازی و نیز ۳۰ دقیقه اضافه جانشین خورشیدی شود.

زاهدی‌فر بامداد امروز (شنبه) استوری در صفحه مجازی خود منتشر کرد و نوشت که هنگام بازگشت به خانه خود در برازجان، با تصویر شیشه‌های شکسته در‌های خانه‌اش مواجه شده است. او همچنین از آنچه که بی‌مهری همشهریانش برای رقم زدن چنین اتفاقی نامیده، گلایه کرده است.

او نوشت:

سلام
هیچگاه گمان نمیکردم روزی در شهرم برازجان اینگونه بخاطر تلاش در راه اعتلای نام شهرم در عرصه ورزش با دستان خالی و بدون حمایت مسئولین و ارگان خاصی و حتی با سنگ اندازی های بسیار در زمانهای مختلف مورد هجمه و بی مهری همشهریانم قرار گیرم . به مراتب روزهای سخت تری را برای تیمهای مورد علاقه همشهریانم در فصول مختلف فوتبالی و بخصوص سال جاری شاهد بودم اما هیچ زمانی اینگونه متن و رفتار از این دوستان در گروههای مجازی و امشب هنگام بازگشت به منزل با این صحنه ) شکسته شدن شیشه مجالس حقیقی نخواندم و نشنیدم . های در منزل ) روبرو شدم که نه از شدت ناراحتی عمل بوقوع پیوسته بلکه به جهت بی مهری بی بدیل همشریانم دل رنجیده و سر افکنده در برابر خانواده و فرزندانم شدم که دلیل این حادثه حضور در عرصه ورزشی بوده و نتیجه آن بی احترامی بخصوص همشهریانم باشد.

البته که مهر وافر اکثریت همشهریان، هم استانی ها و هم وطنانم انقدر بیشمار بوده که تا همیشه مدیون آنها خواهم بود و سر تعظیم در برابرشان فرود خواهم آورد اما بی مهریهای اینچنینی در ذهن فرزندان حقیر چیزی جز ذهنیت ناصحیح از فرهنگ مردم شهرم بجای نخواهد گذاشت.

به درگاه خداوند دعا میکنم، هیچ یک از بندگانش را دچار جماعت بیشرم (محدود افراد اینچنینی ) نکند.

گرچه تاب آوردن جور و جهل سخت است اما این تحمل بیشرمی است که جان انسان را به لب میرساند . حیا و خجالت که نباشد هیچ چیز جلودار آدم نیست .

من ترجیح میدهم همچنان بی کلک و بی سیاست باشم و از همشهریان شهر کوچکم شکست بخورم تا اینکه با نقش بازی کردن و سیاه بازی بخواهم به چیزی برسم. در واقع این چنین رفتارهایی در ذات من نیست ، نمیتوانم ...

بسیار سخن بود نگفتم و گذشتم
محمد حسین زاهدی فرد
۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۲

 

پرسپولیس با برتری ۲ بر یک مقابل استقلال، به قهرمانی جام حذفی دست یافت.

 

نظرات بینندگان