arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

هات بیت بسته شد، ما بهتر است کدام صرافی را انتخاب کنیم؟

صرافی هات بیت بر اساس اسناد بیش از 1 میلیون کاربر داشت. تعطیل شدن بستر سرمایه گذاری بیش از 1 میلیون نفر مسئله کمی نیست و حالا تمامی این کاربران باید حساب خود را خالی کنند اگر قصد ادامه فعالیت دارند سرمایهشان را به صرافی دیگری منتقل نمایند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هات بیت بسته شد، ما بهتر است کدام صرافی را انتخاب کنیم؟

هات بیت پس از یک دوره فعالیت به شکل رسمی اعلام کرد که از تاریخ یکم خرداد ماه دیگر فعالیتی نمیکند و کاربران باید سرمایه شان را تا آخر خرداد برداشت کنند.

حالا بیش از 1 میلیون کاربر دچار سردرگمی شده اند که باید سرمایه شان را به کجا ببرند که دوباره اتفاقی مانند هات بیت برایش رخ ندهد و از طرفی یک صرافی به روز و امن باشد.

اگر شما نیز میخواهید درباره این موضوع اطلاعات بیشتری بهدست بیاورید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

هات بیت چقدر کاربر داشت؟

صرافی هات بیت بر اساس اسناد بیش از 1 میلیون کاربر داشت. تعطیل شدن بستر سرمایه گذاری بیش از 1 میلیون نفر مسئله کمی نیست و حالا تمامی این کاربران باید حساب خود را خالی کنند اگر قصد ادامه فعالیت دارند سرمایهشان را به صرافی دیگری منتقل نمایند.

از آنجایی که خود HotBit برای این موضوع چارهای مناسب ندیده کاربران باید به طور شخصی درباره صرافیهای مختلف تحقیق کنند و در نهایت بهترین صرافی را با توجه به مولفه ها بیابند.

بیش از 1 میلیون نفر حالا دچار سرگردانی شده اند و نمی دانند که باید به سراغ کدام صرافی بروند تا دوباره چنین مشکلی حاصل نشود.

از بین این همه صرافی ارز دیجیتال کدام را انتخاب کنیم؟

در جهان صرافیهای ارز دیجیتال زیادی وجود دارد. انتخاب از بین این همه صرافی کار را دشوار میکند. نکته اینجاست که قرار نیست ما از بین تمامی صرافی های جهان یک مورد را انتخاب کنیم.

برای انتخاب ساده تر باید دست به فیلتر زد و گزینه های اضافه را از لیست خارج کرد. با این کار گزینه ها محدودتر می شوند و انتخاب ساده تر می گردد.

بسیاری از صرافیهای تمامی ویژگیهای یک صرافی استاندارد را ندارند و از طرفی صرافی‌های استاندارد در جهان نیز زیر 10 عدد هستند.

بر اساس نتایج، صرافی کوینکس یکی از بهترین گزینه هاست، خصوصا برای افرادی که در این حوزه تازه کار محسوب میشوند.

امنیت، مهمترین مولفه یک صرافی

امنیت اصلی ترین عنصر یک صرافی است. به طور کلی نهادهای مالی نمیتوانند بدون امنیت رسمیت داشته باشند و کاربران را به سوی خود جذب کنند.

تصور کنید بانکی وجود دارد که برای سرمایه های سپرده گذاری شده هیچ امنیتی تعریف نکرده، یک گروه کوچک سارق میتواند تمامی اموال را به‌راحتی بدزدد. هیچ شخص عاقلی حاضر نمیشود سرمایهاش را در چنین بانک پرخطری سرمایهگذاری کند.

در دنیای رمزارز دیگر با دزدیهای فیزیکی رو به رو نیستیم اما دزدیهای سایبری و حملات نفوذ به شبکه وجود دارند و میتوانند کار را برای صرافیها سخت کنند.

کوینکس به عنوان یک صرافی امن توانایی این را دارد که به صورت کامل ذخایر ارزی اش را حفظ کند و امن بماند. با حفظ ذخایر کاربران میتوانند هر زمان که خواستند سرمایه خود را از صرافی خارج کنند.

هات بیت بسته شد، ما بهتر است کدام صرافی را انتخاب کنیم؟

دیگر ویژگیهای یک صرافی خوب

در کنار امنیت مولفه های دیگری نیز وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. برای نمونه وجود تیمی متخصص در ساختار صرافی برای توسعه سازمان در آینده.

یا در نمونه ای دیگر پشتوانه قوی و برخورداری از اعتبار بالا بین سرمایه گذاران، نهادهای مالی و شرکتهای مختلف. داشتن رابط کاربری بهینه و ساده نیز یک مزیت بزرگ محسوب میشود.

در برخی از صرافیها ما در بین گزینه های مختلف غرق میشویم و نمیتوانیم راه درست را پیدا کنیم. درحالی که یک صرافی استاندارد از بهینه سازی خوبی برخوردار است تمام اجزایش در جای درست قرار دارند.

یک صرافی تا چه حد باید به کاربران خود اهمیت بدهد؟

اینکه صرافی به کاربران خود اهمیت بدهد موضوع بسیار جذابی است. برخی از صرافی ها با وجود ارائه خدمات مختلف به کاربران از حمایت آنها و ایجاد حس همدلی سر باز میزنند.

صرافیهای معتبری مانند کوینکس همیشه در تلاش هستند که علاوه بر ارائه امکانات فوق العاده، همدل و همزبان کاربران نیز باشند.

البته که این جمله شعاری نیست و در نمونه هایی میتوان راحت به این موضوع پی برد. این صرافی در طول سال، رویدادهای مختلفی از طریق شبکه های اجتماعی اش برگزار میکند و کاربران نیز پرشور و با اشتیاق بالا در چنین رویدادهایی شرکت میکنند.

رویدادها هم در روحیه کاربران تاثیر مثبت میگذارد و هدیهای ارزشمند به آنها میدهد و هم رابطه آنها با صرافی را عمیقتر خواهد کرد.

جمع بندی

کوینکس میتواند جانشین هات بیت باشد! پس از تعطیلی این صرافی بسیاری بر آن شدند که سرمایه خود را به یک صرافی دیگر منتقل کنند.

کوینکس میتواند گزینه خوبی باشد. در این صرافی مولفه های بسیاری درحال اجراست و ریز این پارامترها را در مقاله ذکر کردیم.

ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. به نظر شما کوینکس میتواند به عنوان یک جانشین درست عمل کند؟

نظرات بینندگان