arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۳ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

بهای بلیط‌‌های دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا اعلام شد؛ ۶۳۰ یورو برای دیدن مسی در چین

علاقه مندان لیونل‌ مسی، نابغه فوتبال جهان در چین می‌توانند در جریان دیدار دوستانه تیم‌های ملی آرژانتین و استرالیا، ستاره محبوب خود را از نزدیک ببینند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یورونیوز: علاقه مندان لیونل‌ مسی، نابغه فوتبال جهان در چین می‌توانند در جریان دیدار دوستانه تیم‌های ملی آرژانتین و استرالیا، ستاره محبوب خود را از نزدیک ببینند.

مسئولان برگزار کننده این دیدار دوستانه که برای ۱۵ ژوئن برنامه‌ریزی شده، بهای بلیط‌های مسابقه را تا سقفی معادل ۶۳۰ یورو تعیین کرده‌اند.

برگزاری این مسابقه در چین همچنین نشان دهنده بازگشت مسابقات بزرگ بین‌المللی به این کشور پس از سه سال محدودیت‌های شدید بهداشتی ناشی از همه‌گیری بیماری کووید۱۹ است که سبب شد ورزشگاه‌ها و به خصوص استادیوم‌های فوتبال خالی و اغلب مسابقات ورزشی لغو شوند.

دیدار دوستانه تیم‌های ملی استرالیا و آرژانتین، قهرمان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار است در ورزشگاه تازه بازسازی شده کارگران در شهر پکن با ظرفیت ۶۸ هزار تماشاگر برگزار شود.

این دیدار می‌تواند برای ساکروس‌ها یک مسابقه انتقامی پس از شکست ۲ به ۱ در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل آلبی‌سلسته محسوب شود.

به گفته برگزارکنندگان، بلیت‌های این مسابقه در دو مرحله، طی روزهای ۵ و ۸ ژوئن فروخته می‌شوند و بهای آن‌ها از ۵۸۰ یوان (۷۶ یورو) تا ۴۸۰۰ یوان (حدود۶۳۰ یورو) خواهد بود.

برای جلوگیری از بازار سیاه و فروش غیرقانونی بلیط‌ها، خریداران موظفند هنگام خرید مشخصات هویتی خود را ارائه دهند که این اطلاعات هنگام ورود به ورزشگاه کنترل می‌شود.

به گفته برگزارکنندگان، خریداران تنها با اصل بلیط‌ها قادر به ورود به استادیوم هستند و هرگونه انتقال بلیط به افراد دیگر ممنوع است.

این در حالیست که در Taobao، محبوب‌ترین پلتفرم فروش آنلاین در چین، برخی افراد پیشنهادهای چشمگیری برای رزرو بلیط این مسابقه ارائه کرده‌اند؛ یکی از آنها برای صندلی‌های جایگاه وی آی پی مبلغ ۱۸ هزار یوان (معادل ۲۴۰۰ یورو) درخواست کرده است.

هواداران فوتبال و علاقمندان به تماشای این مسابقه روز جمعه با انتشار پست‌هایی در شبکه اجتماعی Weibo از قیمت بالای بلیت‌ها انتقاد کردند.

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین که آخرین فصل باشگاهی خود را در پاری‌سن ژرمن می‌گذراند، در چین نیز همانند سایر نقاط جهان از محبوبیت زیادی میان علاقمندان فوتبال برخوردار است.

نظرات بینندگان