arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

امام جمعه موقت اهواز: ۱۵ خرداد ورامین در تاریخ ماندگار شد

حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز گفت: به برکت مبدا معنوی قیام ، صدای یا صاحب الزمان شهدای ۱۵ خرداد مردم منطقه ورامین امروز جهانی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: امام جمعه موقت اهواز گفت: به برکت مبدا معنوی قیام ، صدای یا صاحب الزمان شهدای ۱۵ خرداد مردم منطقه ورامین امروز جهانی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی پیش از ظهر جمعه ۱۲ خرداد ماه در مراسم گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد که در مصلای صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین برگزار شد ، با اشاره به شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ اظهار کرد: دشمن در سال ۱۳۴۲ نهایت دشمنی و قساوت را به خرج داد و سربازان خدا نیز اوج شجاعت و بصیرت را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه موقت اهواز افزود: مردم پیشوا، محمد آباد عربها و شهرستان ورامین برای الله قیام کردند و ۱۵ خرداد در تاریخ ماندگار شد.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، با بیان این مطلب که  مبدا قیام ۱۵ خرداد، منطقه ورامین، پیشوا و محمدآبادعربهاست و در این موضوع شکی نیست.اضافه کرد: قیام ۱۵ خرداد دارای یک مبدا معنوی است و آن عشق و ارادت به امام زمان(عج) بود.

حاجتی عنوان کرد: به برکت مبدا معنوی قیام، صدای یا صاحب الزمان شهدای ۱۵ خرداد مردم منطقه ورامین امروز جهانی شده است.

این استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اهمیت دعا کردن توسط انسان به منظور تعجیل در فرج امام زمان(عج) ادامه داد: دعاهای انسان بسیار موثر است و ظهور حضرت حجت را تسریع خواهد کرد.

نظرات بینندگان