arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۲ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

ریزش کوه در مشایخِ چهارمحال و بختیاری جان ۴ گردشگر را گرفت

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از وقوع حادثه برای 5 طبیعت‌گرد در منطقه مشایخ شهرستان کیار خبر داد و گفت: متاسفانه چهار نفر از این افراد در صحنه حادثه جان باختند و یک نفر مصدوم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از وقوع حادثه برای 5 طبیعت‌گرد در منطقه مشایخ شهرستان کیار خبر داد و گفت: متاسفانه چهار نفر از این افراد در صحنه حادثه جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

مسعود مثنوی از وقوع حادثه برای پنج طبیعت‌گرد در منطقه مشایخ شهرستان کیار خبر داد و گفت: این افراد حین گردش در حوالی آبشار تلخ و شیرین بر اثر ریزش کوه و سقوط تخته‌سنگ دچار حادثه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: متاسفانه چهار نفر از این افراد در صحنه حادثه جان باختند و یک نفر که دچار تروما شده بود امدادرسانی شد.

وی با بیان اینکه به محض گزارش مردم محلی سه تیم هلال احمر شامل تیم کوهستان، تیم امدادی و تیم پشتیبان به محل اعزام شدند، افزود: سه نفر از افراد فوت شده توسط امدادگران رهاسازی و منتقل شدند اما رهاسازی یک نفر که متاسفانه درست در محل سقوط تخته‌سنگی بزرگ قرار داشته زمان‌بر است.

مثنوی در پایان با اشاره به اینکه آنتن‌دهی تلفن همراه در محل وقوع حادثه ضعیف است و امدادگران برای ارائه گزارش مجبور به طی مسیری طولانی هستند، اضافه کرد: تا این لحظه هویت افراد شناسایی نشده اما طبق اعلام محلی‌ها هیچکدام بومی منطقه نبوده‌اند.

نظرات بینندگان