arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۰ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

واژگونی اتوبوس در جاده دامغان- سمنان ۲۹ مصدوم را روانه بیمارستان کرد

پژمان قراییان، سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس در محور دامغان- سمنان، ۲۹ مصدوم را روانه بیمارستان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس در محور دامغان- سمنان، ۲۹ مصدوم را روانه بیمارستان کرد.

پژمان قراییان، سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: واژگونی اتوبوس در محور دامغان- سمنان، ۲۹ مصدوم را روانه بیمارستان کرد.

وی تصریح کرد: در امدادرسانی به مصدومان این حادثه که حوالی ساعت چهار بامداد امروز رخ داد، سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر همراه با ۱۰ نفر نیروی عملیاتی حضور داشتند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: این اتوبوس از قوچان به سمت تهران در حال سفر بود و در ۱۲ کیلومتری سمنان دچار واژگونی شد.

قراییان ادامه داد: مصدومان حادثه همگی به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند و در بخش اورژانس تحت نظر بوده و خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

پلیس راه استان سمنان هنوز درباره علت حادثه و شمار مصدومان این واژگونی اظهار نظری نکرده.

نظرات بینندگان