arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۳ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲

گردهمایی بزرگان صنعت ابزار ایران برای افتتاح کارخانه آروا

یکی از برنامه هایی که به همه بازدید کنندگان، بومی سازی صنعت ابزار توسط آروا را اثبات نمود، ساخت اینوتر در 58 دقیقه بود و همه کسانی که در کارخانه حاضر بودند از نزدیک شاهد این موضوع بودند و در پایان اینورتر تولید شده در مدت زمان مشخص با امضاء تعدادی از بزرگان به اتحادیه صنف ابزار تهران تقدیم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گردهمایی بزرگان صنعت ابزار ایران برای افتتاح کارخانه آروا

بزرگان صنعت ابزار و نخبگان حوزه کیفیت در مراسم بازدید از کارخانه و سمینار آروا حضور به هم رساندند و یک روز تاریخی در صنعت ابزار را رقم زدند.

روز ششم خرداد روز تجلی و اقتدار صنعت ابزار ایران بود و شرکت توزیع ابزار آروا توانست برای اولین بار یک رخداد تاریخی را رقم بزند و از سراسر کشور پهناور ایران فعالین و بزرگان صنعت ابزار را گرد هم آورد و شکوهی بی مثال را خلق کند. در این روز بیش از 1000 نفر از نمایندگان فروش، نمایندگان شعب، عاملین فروش و اساتید حوزه کیفیت حضور داشتند و از نزدیک با دستاورد های شرکت آروا آشنا شدند.

کارخانه آروا تحقق بومی سازی صنعت ابزار

بخش اول مراسم با حضور در کارخانه آغاز شد و از ساعت 10 صبح بازدید کنندگان در کارخانه حاضر بودند و تمامی امکانات و دستاورد هایی که آروا برای اولین بار در صنعت ابزار به وجود آورده بود را مشاهده نمودند.

مسیر تور بازدید کارخانه به این صورت بود که ابتدا از سالن تولید شروع شد. در طبقه اول ماشین آلات کارخانه از قبیل : سیستم رنگ، دستگاه تزریق پلاستیک، پرس بریک، برش لیزر و حک لیزر، دستگاه چاپ تامپو و ... وجود داشت که مهمانان ایرانی و خارجی با نحوه کار این ماشین آلات و نحوه تولید و کار هر کدام آشنا شدند و اینکه هر کدام از ماشین آلات چه کارهایی انجام می دهد. در واقع این بخش از کارخانه مهر تاییدی بود بر واردات دانش و تکنولوژی در جهت بومی سازی صنعت ابزار.

خطوط تولید مجهز و پیشرفته

طبقه دوم سالن تولید شامل خطوط تولید مجهز و پیشرفته ای بود که در 6 عدد کانوایر محصولات آروا از قبیل : اینورتر های جوشکاری، دریل برقی، بتن کن و فرز و مینی فرز تولید می شود. در واقع خطوط تولید کارخانه یکی از موارد مهمی بود که فرآیند های کنترل کیفیت در حین تولید روی آنها اجرا می شد و در نهایت محصول با کیفیتی خارج می شد.

ساخت اینورتر جوشکاری در 58 دقیقه

یکی از برنامه هایی که به همه بازدید کنندگان، بومی سازی صنعت ابزار توسط آروا را اثبات نمود، ساخت اینوتر در 58 دقیقه بود و همه کسانی که در کارخانه حاضر بودند از نزدیک شاهد این موضوع بودند و در پایان اینورتر تولید شده در مدت زمان مشخص با امضاء تعدادی از بزرگان به اتحادیه صنف ابزار تهران تقدیم شد.

گردهمایی بزرگان صنعت ابزار ایران برای افتتاح کارخانه آروا

بزرگان ابزار در سالن اجلاس

در ادامه در بخش دوم بیش از 1000 نفر در سالن اجلاس حاضر بودند و در ابتدا مجری برنامه رضا رشید پور برنامه را با سخنانی از دستاورد های آروا در صنعت ابزار شروع نمود.

در ادامه‌ این مراسم، محمد امین مصلایی‌پور مدیرعامل و بنیانگذار مجموعه‌ آروا در خصوص شروع به کار آروا گفت: و اینکه با تکیه بر دو دهه فعالیت در صنعت و کسب تجربیات ارزشمند، قدم در راه تولید گذاشتیم. آروا به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده‌ ابزارآلات صنعتی و خانگی ایران در حالی شروع به فعالیت کرد که صنعت کشور در سال‌های اخیر با مشکلات بزرگی همچون نوسانات شدید نرخ ارز، تورم، بیکاری و تحریم روبه‌رو بوده است.

ایشان در ادامه افزودند: ما هیچ وقت موفقیت و خوشبختی برای آروا را بدون مردم تصور نکردیم و نخواهیم کرد. برای شرکت آروا باعث افتخار است که در تیم بزرگ هفتصد نفری آروا، بیست و پنج درصد از همکاران را بانوان ایران زمین تشکیل می‌دهند.

 در همین راستا، تیم بزرگ آروا با شعار آروا ابزار موفقیت در واحدهای تولید، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش صمیمانه و با جدیت در تلاش است تا با کیفیت‌ترین ابزارآلات صنعتی و خانگی را در سی شعبه به صورت مستقیم به 11هزار فروشگاه عرضه نمایند تا ابرزار‌های آروا به عنوان ابزار موفقیت در خدمت مردم عزیز ایران و آبادانی میهن قرار گیرد.

یکی از مهم‌ترین اهداف ما در ایجاد کارخانه علاوه ‌بر اشتغال‌زایی، بومی‌سازی تولید ابزار در کشور بوده است.

در ادامه قائم مقام شرکت آروا آقای حمید مصلایی به سخنرانی پرداختند. او در ابتدای سخنان خود از مدیریت آروا برای راه‌اندازی و مدیریت این کارخانه تشکر کرد و سپس گفت: «افتخار می‌کنم در جمع شما دوستان در بزرگ‌ترین رویداد صنعت ابزار کشور هستم. اگر حمایت و تلاش شما نبود، شاید امروز شاهد بومی‌سازی صنعت ابزار نبودیم.

گردهمایی بزرگان صنعت ابزار ایران برای افتتاح کارخانه آروا

 امیدوارم این همایش شروعی در جهت فراگیر کردن ابزار و بومی‌سازی هر چه بیشتر آن در خاک ایران باشد. امروز شاهد شکوه صنعت ابزار هستیم چراکه آروا با حمایت شما و تلاش کارکنان خود توانست صنعت تولید ابزار آلات برقی و اینورتر جوشکاری را با انجام فرایندهای ساخت، تضمین و کنترل کیفیت با تکیه بر تکنولوژی‌های روز دنیا وارد ایران کند.

حمید مصلایی در ادامه افزود: برند آروا در سال 1388 با هدف رضایت مشتری به ثبت رسید. برای رسیدن به این هدف خود را موظف به ارائه‌ محصول با کیفیت کردیم. در این مسیر، با ترسیم هدف‌گذاری‌های مهم و پی‌درپی، به انتخاب اول مشتریان و بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی ابزار در کشور تبدیل شدیم.  ما همزمان با بومی‌سازی صنعت ابزار، به دنبال حفظ کیفیت محصولات نیز بودیم. به همین دلیل، ساختارهای فرایندی تولید آروا را منطبق با استاندارهای بوش و ماکیتا برای اولین بار در ایران راه‌اندازی کردیم. در همین راستا، اقدام به راه‌اندازی بزرگ‌ترین آزمایشگاه کنترل کیفیت صنعت ابزار کردیم که به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

حمید مصلایی‌پور درباره‌ پروژه‌های سال جاری آروا نیز گفت: پروژه‌ شرکت خدمات یکی از پرژوه‌های آروا برای امسال است که با هدف اشتغال‌زایی راه‌اندازی خواهد شد. هدف این شرکت این است که به هرکس و در هر زمان خدمات ابزار را ارائه کند. در کنار این پروژه نیز به دنبال ساخت کارخانه‌ جدید و تنوع محصول داخلی هستیم.

 

نظرات بینندگان