arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

طراحی دکوراسیون داخلی شیک با هزینه مناسب

دکوراسیون داخلی معاصر که متفاوت با طراحی مدرن است، متناسب با هر لحظه طراحی می‌شود. یعنی سبک دکوراسیون معاصر سال ۲۰۲۳ با ۲۰۲۴ متفاوت است. این در حالی است که سبک دکوراسیون مدرن در هر زمان مدرن باقی‌مانده و تغییر نمی‌یابد. همین عامل سبب شده که طراحی معاصر، انعطاف‌پذیرتر و ترکیبی از طراحی‌های جدید و قدیمی در کنار یکدیگر باشد. آشپزخانه‌های بزرگ و کاربردی، فضای پذیرایی راحت و حس صمیمیت بالایی که در این سبک وجود دارد، جذابیت آن را بیشتر می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طراحی دکوراسیون داخلی برای ایجاد فضاهای زیبا و شیک در منازل، ادارات، رستوران‌ها و اماکن دیگر، بسیار ضروری است. این هنر و صنعت، نقش مهمی در زندگی امروزی داشته و بر کیفیت آن تأثیر مستقیمی می‌گذارد. اما این کار تخصصی ممکن است با هزینه زیادی همراه باشد. از این‌رو، بسیاری از افراد تلاش می‌کنند که خودشان طراحی داخلی فضای مدنظر خود را انجام دهند. اما باید بدانید که صرف هزینه برای خدمات طراحی داخلی زیبا نه‌تنها ضروری است؛ بلکه می‌تواند هزینه‌های شما را برای خرید وسایل اضافه و ناکارآمد تا حد زیادی کاهش دهد. در نتیجه، همکاری با طراحان داخلی با تجربه و متخصص که این هنر را با کمترین قیمت و بهترین حالت ممکن انجام دهند، می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی شیک با هزینه مناسب

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ارزان

انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی

برای آنکه بتوانید طراحی دکوراسیون داخلی خوبی داشته باشید ابتدا لازم است که سبک مدنظر خود را انتخاب کنید. در سال‌های اخیر، سبک‌های دکوراسیون داخلی بسیار متنوع‌تر شده است و به بیش از ۲۰ مدل مختلف می‌رسد. بااین‌حال شناخت دقیق آن‌ها و تحقیق درباره سبک دلخواه، می‌تواند به شما در انتخاب بهترین طراحی داخلی کمک کند. در اینجا چند سبک طراحی داخلی معروف و پرطرفدار را معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا بتوانید با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارید، بهترین سبک را برگزینید.

سبک مدرن در طراحی داخلی

این سبک، یکی از گزینه‌های بسیار پرطرفدار این روزها است. طرح‌های ساده و بیشتر به صورت تک‌رنگ، احساس آرامش بسیار خوبی را ایجاد می‌کنند. در طراحی مدرن از شیشه، استیل و چوب استفاده می‌شود. به صورت غالب، رنگ‌های اصلی و به‌خصوص سیاه و سفید با سایه‌های محوی از رنگ‌های آبی و قرمز در طراحی المان‌ها تأثیرگذار هستند. این نوع طراحی که مربوط به قرن بیستم است، ترکیبی از سبک‌های داخلی مختلف در طول زمان است و ریشه در سبک‌های طراحی و معماری آلمانی و اسکاندیناوی دارد. دکوراسیون داخلی مدرن، برای تمام کسانی که می‌خواهند بدون پرداخت هزینه زیاد، دکوراسیون شیک و کاربردی داشته باشند، مناسب است.

سبک طراحی داخلی معاصر

دکوراسیون داخلی معاصر که متفاوت با طراحی مدرن است، متناسب با هر لحظه طراحی می‌شود. یعنی سبک دکوراسیون معاصر سال ۲۰۲۳ با ۲۰۲۴ متفاوت است. این در حالی است که سبک دکوراسیون مدرن در هر زمان مدرن باقی‌مانده و تغییر نمی‌یابد. همین عامل سبب شده که طراحی معاصر، انعطاف‌پذیرتر و ترکیبی از طراحی‌های جدید و قدیمی در کنار یکدیگر باشد. آشپزخانه‌های بزرگ و کاربردی، فضای پذیرایی راحت و حس صمیمیت بالایی که در این سبک وجود دارد، جذابیت آن را بیشتر می‌کند.

سبک طراحی داخلی مینیمالیستی

طراحی دکوراسیون داخلی شیک با هزینه مناسب

در این سبک طراحی دکوراسیون داخلی که از استرالیا سرچشمه گرفته، هیچ وسیله پر زرق‌وبرق و غیرکاربردی را نمی‌توانید پیدا کنید. مبلمان ساده است و از پالت‌های رنگی خنثی در آن استفاده می‌شود. اشکال هندسی ساده در طراحی مینیمالیستی بسیار کاربردی بوده و بر خطوط تمیز، تمرکز زیادی وجود دارد. به صورت کلی، هماهنگی خاص و درعین‌حال دلنشینی در آن می‌توانید مشاهده کنید.

طراحی دکوارسیون داخلی لوکس

سبک طراحی داخلی التقاطی

با کمک سبک التقاطی، تمامی مرزهای موجود میان سبک‌های مختلف طراحی داخلی از بین می‌رود. ایجاد یک سبک طراحی داخلی لایه‌لایه با ایده‌های برگزیده از طراحی‌های زیبا و سبک‌های مختلف، باعث شده که این نوع دکوراسیون، متفاوت‌تر از دیگر سبک‌ها باشد. رنگ و بافت‌های متضاد در کنار هم، حس منحصربه‌فرد و جسورانه‌ای را ایجاد می‌کند که نتیجه آن، یک دکوراسیون خلاقانه و درعین‌حال، راحت و دلنشین است. طراحی و اجرای سبک التقاطی به‌راحتی انجام نمی‌پذیرد و نکات بسیار زیادی باید در آن رعایت شود تا حس به‌هم‌ریختگی و آشفتگی ایجاد نکند. ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود که به سراغ بهترین شرکت‌ها در این حوزه بروید. خدمات اجرای دکوراسیون داخلی با معماران جهت می‌تواند بهترین گزینه شما برای انتخاب باشد.

سبک طراحی داخلی صنعتی

اجرای طراحی داخلی صنعتی در ایران، طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. برای مثال، شما در کافه‌ها می‌بینید که مصالح ساختمانی مانند لوله‌ها، دیوارهای آجری و مواد بازیافتی در معرض دید قرار می‌گیرند. در این نوع طراحی، عملکرد و کاربرد، دو عنصر اساسی برای ایجاد یک فضای شیک از نظر دیزاینر است. بااین‌حال، عناصر مدرن با حس ارگانیک و جذابیت باستانی ترکیب می‌شوند و یک فضای متفاوت را ایجاد می‌کنند. طی سال‌های اخیر، خانه‌هایی به سبک صنعتی نیز طراحی شده که دارای پلان‌های باز هستند. این نوع سبک طراحی بسیار ساده است؛ اما اجرای آن نیازمند توجه به خلاقیت و سلیقه کاربر است.

سبک طراحی داخلی کلاسیک

در سبک طراحی کلاسیک، شما با ثبات تناسب و تقارن و همچنین تجمل زیاد روبرو هستید. توجه به جزئیات، با استفاده از رنگ‌های اشرافی مانند طلایی، نقره‌ای، صدفی، زیتونی و آجری، این نوع طراحی را مجلل‌تر نشان می‌دهد. در این نوع دکوراسیون، شما باید بودجه بیشتری را خرج کرده و متریال‌های با کیفیت و طبیعی خریداری کنید. ستون و دیوارهای گچ‌کاری شده و استفاده از رنگ‌های خنثی و ملایم، مکمل مبلمان آنتیک و استیل خریداری شده برای این سبک هستند.

3 ترفند برای لوکس کردن دکوراسیون

1.در طراحی دکوراسیون داخلی برای اینکه هزینه کمتری صرف کنید، بهتر است که از ترفندهای خاص این هنر استفاده نمایید. همخوانی رنگ‌های مناسب در کنار یکدیگر، می‌تواند دکوراسیون داخلی شیک و ساده را برای شما به وجود آورد. انتخاب رنگ‌های تیره، فضا را کوچک‌تر نشان داده و رنگ‌های روشن نتیجه برعکسی به دنبال دارد.

2.نکته دوم، استفاده از کف‌پوش است که باید رنگی مکمل با انتخاب دکوراسیون داخلی شما داشته باشد.

3.استفاده از نورپردازی طبیعی می‌تواند هزینه‌های مصرف انرژی شما را کاهش دهد. این عامل در زیبایی و آرامش فضا هم بسیار کمک‌کننده است. تزیینات دیواری خاص و البته ساده، در کنار طرح‌های کاغذدیواری با قیمت مناسب، می‌تواند یک دکوراسیون خاص و ارزان را ایجاد کند.

طراحی دکوراسیون داخلی شیک با هزینه مناسب

اجرا و طراحی دکوراسیون داخلی با معماران جهت

طراحی دکوراسیون داخلی ارزان با معماران جهت

سبک‌های طراحی بسیار متنوع هستند و در اولویت انتخاب آنها، بودجه و سلیقه شما مدنظر قرار می‌گیرد. انجام این کار تخصصی توسط باتجربه‌ترین طراحان دکوراسیون داخلی، می‌تواند هزینه شما را تا حد زیادی کاهش داده و خروجی کار را هم زیباتر کند. درنتیجه شما باید به شرکت‌های حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. گروه معماران جهت با سابقه درخشانی که دارد، نه‌تنها کیفیت طراحی، بلکه قیمت نهایی کار را هم تضمین می‌کند. شما با سپردن صفر تا صد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی خود به معماران جهت می‌توانید خلاقانه‌ترین و مناسب‌ترین طراحی را تحویل بگیرید.

نظرات بینندگان