arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۱ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

ادعای روزنامه دولت: دولت سیزدهم کشور را به ریل پیشرفت برگردانده است

روزنامه ایران نوشت: دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی، دولت سیزدهم را مجرم و مقصر می‌دانستند که کشور را به ریل پیشرفت و اقتدار برگردانده است و آشوب‌های سال گذشته برای انتقام‌گیری از حرکت در مسیر پیشرفت بود که البته از مردم ایران تودهنی خوردند و ناکام ماندند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه دولتی ایران مدعی شده که دولت سیزدهم کشور را به ریل پیشرفت برگردانده است!

به گزارش ایران، پروژه انزوای ایران را دنبال کردند ولی شکست خوردند. سیاست همسایگی دولت سیزدهم یک نقطه عطف در حوزه سیاست خارجی است. همچنان‌که سفر اخیر رئیس‌جمهور به اندونزی، یا سفر سلطان عمان به کشورمان حاکی از آن است که رویکرد اقتصادی در سیاست خارجی، تقویت شده است. پذیرش ایران در شانگهای، دعوت از آیت‌الله رئیسی برای شرکت در نشست بریکس و فعال شدن دیپلماسی اقتصادی دولت همین مسأله را تأیید می‌کند. تا پیش از دولت سیزدهم، همه چیز در سیاست خارجی در انجماد برجام بود و وعده‌های نسیه برجامی هم هیچ‌گاه نقد نشد. البته عجیب نیست که جریان غربگرا در داخل همچنان در این باره هجمه کنند و یا از عصبانیت جیغ بنفش بکشند. مهم این است که ایران با درک درست شرایط تاریخی، در سمت درست تاریخ بایستد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی، دولت سیزدهم را مجرم و مقصر می‌دانستند که کشور را به ریل پیشرفت و اقتدار برگردانده است و آشوب‌های سال گذشته برای انتقام‌گیری از حرکت در مسیر پیشرفت بود که البته از مردم ایران تودهنی خوردند و ناکام ماندند.

نظرات بینندگان