arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۵ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۲

تیک تاک، چت‌بات هوش مصنوعی Tako را با هدف پیشنهاد محتوا به کاربران آزمایش می‌کند

تیک تاک در حال آزمایش چت‌بات هوش مصنوعی خود با نام Tako است که می‌تواند براساس درخواست‌های کاربران، ویدیو‌هایی را به آن‌ها پیشنهاد کند. ورج در گزارش خود درباره این چت‌بات توضیح می‌دهد که «دنیل بوچوک» از شرکت Watchful Technologies که تغییرات آینده شرکت‌های موجود در لیست فرچون ۵۰۰ را بررسی می‌کند، ادعا کرده که اگر تیک تاک به‌طور گسترده Tako را منتشر کند، چت‌بات می‌تواند روند «جستجو و پیمایش برنامه را به‌طور اساسی تغییر دهد». در اسکرین‌شات‌هایی که توسط بوچوک با The Verge به اشتراک گذاشته شده، Tako در بالای آیکون پروفایل کاربران در سمت راست ویدیو‌ها دیده می‌شود. با ضربه زدن روی آن، صفحه چت باز می‌شود که از این طریق می‌تواند طیف گسترده‌ای از سؤالات را از آن بپرسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیک تاک در حال آزمایش چت‌بات هوش مصنوعی خود با نام Tako است که می‌تواند براساس درخواست‌های کاربران، ویدیوهایی را به آن‌ها پیشنهاد کند.

ورج در گزارش خود درباره این چت‌بات توضیح می‌دهد که «دنیل بوچوک» از شرکت Watchful Technologies که تغییرات آینده شرکت‌های موجود در لیست فرچون 500 را بررسی می‌کند، ادعا کرده که اگر تیک تاک به‌طور گسترده Tako را منتشر کند، چت‌بات می‌تواند روند «جستجو و پیمایش برنامه را به‌طور اساسی تغییر دهد».

در اسکرین‌شات‌هایی که توسط بوچوک با The Verge به اشتراک گذاشته شده، Tako در بالای آیکون پروفایل کاربران در سمت راست ویدیوها دیده می‌شود. با ضربه زدن روی آن، صفحه چت باز می‌شود که از این طریق می‌تواند طیف گسترده‌ای از سؤالات را از آن بپرسید. هنوز مشخص نیست که تیک‌تاک برای Tako از چه مدل هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد.

آزمایش محدود چت‌بات تیک تاک با کاربران فیلیپینی

حساب تیک‌تاک در توییتر نیز با اشاره به این موضوع نوشت: «ما با آزمایش محدود Tako با کاربران منتخب در فیلیپین، در مراحل اولیه کاوش ابزارهای چت‌بات هستیم. Tako یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی برای کمک به جستجو و اکتشاف در تیک‌تاک است.

Tako توسط یک دستیار چت شخص ثالث طراحی شده است و برای کمک به کشف محتواهای سرگرم‌کننده و الهام بخش در تیک تاک طراحی شده است. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای فراتر از این آزمایش‌های اولیه، برای آن وجود ندارد، اما ما از شنیدن بازخورد شما استقبال می‌کنیم و هیجان‌زده هستیم.»

«جاش گربن»، مشاور حقوقی حوزه علامت‌های تجاری، اشاره کرده که تیک تاک به‌تازگی یک درخواست علامت تجاری برای «نرم‌افزار چت‌بات» به نام Tako ثبت کرده است که نشان می‌دهد، شبکه‌اجتماعی چینی در حال آماده شدن برای انتشار گسترده‌تر آن است. تیک تاک که اخیراً با دستور ممنوعیت ایالت مونتانا روبرو شده بود، همچنین در حال آزمایش ویژگی تولید آواتار توسط هوش مصنوعی است، اما هنوز برنامه‌ای برای عرضه گسترده‌تر آن اعلام نشده است.

منبع: دیجیاتو

نظرات بینندگان