arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۹ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲

ترافیک فوق سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان بوده و ترافیک فوق سنگین را در خروجی‌های شرقی پایتخت شاهد هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان بوده و ترافیک فوق سنگین را در خروجی‌های شرقی پایتخت شاهد هستیم.

سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی با بیان اینکه عبور و مرور وسایل نقلیه محور هراز تا به این لحظه برقرار است، گفت: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و فوق سنگین در شهرهای عبوری این محور مانند گیلاوند و فیروزکوه گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس راه با آماده‌باش صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند و ضمن روان‌سازی جریان ترافیکی با تخلفات رانندگی برخورد خواهند کرد، ابراز کرد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه، در خروجی شهر تهران، ورودی مسیر آزادراه تهران_پردیس، جاده قدیم جاجرود، بومهن و رودهن با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک روبرو هستیم.

کهریزی افزود: با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بر بار ترافیکی محورهای شرق استان افزوده خواهد شد و توصیه اکید داریم هم‌وطنان در صورت الزامی نبودن آغاز سفر، مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، ابراز کرد: هم‌وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، رعایت حقوق شهروندی و مدیریت زمان سفر می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

نظرات بینندگان