arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲

قلعه‌نویی: از حضور قطبی در تیم امید استقبال کردم اما نمی‌دانم چرا منتفی شد/ مراحل آخر جذب مربی خارجی در حال انجام است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد، یکی از موافقان حضور افشین قطبی در تیم فوتبال امید کشورمان بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد، یکی از موافقان حضور افشین قطبی در تیم فوتبال امید کشورمان بوده است.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه برگزاری دوره مربیگری B آسیا درباره انتخاب رضا عنایتی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: به هر حال درباره این موضوع باید فدراسیون صحبت کند. من اعتقاد دارم عنایتی یکی از مربیان خوب و آینده‌دار فوتبال ماست و شکی ندارم. ما حدود یک ماه پیش این پروسه را راه‌اندازی کردیم. از ما دعوت کردند به کمیته المپیک رفتیم و با حضور همه آقایان جلسه‌ای برگزار کردیم و من نظرم را گفتم. آنجا تصمیم‌گیری شد که حبیب کاشانی به‌عنوان مدیر تیم امید تصمیم‌گیری کند. تا اینکه گزینه‌ها انتخاب نشد و کاشانی، افشین قطبی را کاندیدا کرد و من هم خیلی استقبال و تأیید کردم، اعتقادم این بود که او توانایی و پتانسیل بالایی دارد.

وی ادامه داد: ما پیشنهادی دادیم که با توجه به اینکه قطبی مدتی از فوتبال ایران دور بوده است و شناخت کمی نسبت به جوان‌ها دارد، در کنارش مربی را انتخاب کنیم که تیم ملی آسیب نبیند، در هر حال اینکه به چه علت حضور قطبی منتفی شد، اطلاعی نداسرمربی تیم فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود بیژن مغانلو، پیام نیازمند و مهدی ترابی قرار است تیم امید را همراهی کنند، اظهار داشت: این انتخاب مجتبی حسینی بود و شاید با آمدن عنایتی تغییراتی ایجاد شود.

قلعه‌نویی در واکنش به تغییر در کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: نامه آن را زدیم و مراحل آخرش در حال انجام است، پیش‌قرارداد هم فرستاده شده است. ما در اجلاس فیفا نیز با مدیر برنامه مربی مدنظرمان صحبت کردیم

نظرات بینندگان