arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

صنعت نفت در لیگ برتر ماندنی شد/ مس کرمان سقوط کرد

تیم فوتبال مس کرمان به عنوان دومین تیم پس از نفت مسجد سلیمان از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد. صنعت نفت با هدایت عبدالله ویسی در آخرین دیدار لیگ با گل گهر دیدار کرد که این مسابقه با نتیجه ۱ بر صفر به سود نفت به پایان رسید. در بازی همزمان، مس کرمان برابر سپاهان شکست خورد و به این ترتیب نتوانست در لیگ برتر ماندنی بشود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: تیم فوتبال مس کرمان به عنوان دومین تیم پس از نفت مسجد سلیمان از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد.

با اتمام بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، چهره قهرمان و تیم‌های سقوط کننده در این دوره از رقابتها مشخص شد.

پرسپولیس با پیروزی برابر نساجی به عنوان قهرمانی دست یافت. جدال برای تعیین دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول بعد از نفت مسجد سلیمان بین صنعت نفت آبادان و مس کرمان بود.

صنعت نفت با هدایت عبدالله ویسی در آخرین دیدار لیگ با گل گهر دیدار کرد که این مسابقه با نتیجه ۱ بر صفر به سود نفت به پایان رسید. در بازی همزمان، مس کرمان برابر سپاهان شکست خورد و به این ترتیب نتوانست در لیگ برتر ماندنی بشود.

به این ترتیب نفت مسجد سلیمان با ۲۰ امتیاز و مس کرمان با ۲۲ امتیاز راهی لیگ دسته اول شدند. صنعت نفت هم که با هدایت عبدالله ویسی تلاش زیادی برای بقا در لیگ انجام داد در نهایت با ۲۵ امتیاز به این هدف رسید.

مس کرمان فصل گذشته به لیگ برتر رسیده بود و عمر این تیم در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران به یک سال نرسید.

نظرات بینندگان