arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

دستگیر عامل تیراندازی در یافت آباد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در محله یافت آباد کرده بود، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا:رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در محله یافت آباد کرده بود، خبر داد.
 
 سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت ۲۱ روز  ششم اردیبهشت ماه سال جاری خبری منبی بر درگیری چهار نفر در محله یافت آباد  تهران دریافت شد. با حضور ماموران و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که سه نفر با استفاده از سلاح وینچستر اقدام به ایجاد رعب و وحشت در محله و درگیری با نفر چهارم بر سر جای پارک خودرو کرده و از محل متواری شده‌اند.
 
 
وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری یافت آباد این پلیس با اقدامات فنی و پلیسی هویت هر سه نفر از افراد را شناسایی و با هماهنگی های قضائی به مخفیگاه متهمان  مراجعه و موفق شدند یکی از این افراد را دستگیر کنند.
 
 
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: این متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان اعتراف کرد و در بازرسی‌های اولیه سلاحی که متهمان با آن اقدام به تیر اندازی کرده بودند کشف شد.
 
 
گودرزی خاطر نشان کرد: این متهم در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و پرونده و متهم به مرجع قضائی ارجاع شد و دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و دو متهم متواری و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.
نظرات بینندگان