arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۰۹ آبان ۱۴۰۱

چگونه خوب لباس بپوشیم؛ 5 قانون مهم که همه آقایان باید یاد بگیرند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چگونه خوب لباس بپوشیم؛ 5 قانون مهم که همه آقایان باید یاد بگیرند

بیشتر توصیه‌های استایل مردانه حول محور کت و شلوار می‌چرخد. اما این چیزی نیست که همه به آن علاقه داشته باشند. آیا قصد دارید تأثیر اولیه بهتری روی افرادی که در زندگی روزمره با آنها ملاقات می‌کنید داشته باشید؟ افراد زیادی روی استفاده از زرق و برق و لباس‌های مجلل تاکید دارند و شاید این چیزی نباشد که دقیقا مورد پسند شما واقع شود. شما می‌خواهید خوش پوش باشید و این کار چندان پیچیده نیست. ما چند روش کاربردی برای خوش لباس بودن بدون اغراق در تجملات برایتان داریم.

1.از اکسسوری‌ها غافل نشوید

اکسسوری بخش اعظم استایل مردانه را تشکیل می‌دهد. این لوازم جانبی کوچک استایل شما را ارتقا خواهند داد. چند نمونه از اکسسوری‌ها برای هر مردی ضروری هستند.

انگشتر مردانه طلا از اکسسوری‌های مهم و زیبای مردانه است. انگشتر مردانه طلا برای خاص و لاکچری شدن استایل شما ضروری است. انواع مدل‌های مختلف انگشتر مردانه طلا ارزان با تنوع بالا در بازار موجود است و خرید آن به عنوان اکسسوری مردانه جذاب و یک پشتوانه مالی کاربردی انتخابی صحیح و کاربردی است.

کراوات از اکسسوری‌های ضروری برای هر مردی است که راهنمای انتخاب آن در این مقاله آمده است. این اکسسوری برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها شیک است. برای یک قرار مهم کاری کراوات انتخاب عالی و هوشمندانه‌ای است که نفوذ و اقتدار شما را هرچه بیشتر خواهد کرد. کمتر کسی از کراوات برای قرار کاری استفاده می‌کند. کراوات شان خاصی به شما می‌دهد بنابراین کمی متفاوت باشید و برای یک قرار کاری از کراوات مناسب و زیبایی استفاده کنید

خرید آنلاین گردنبند مردانه طلا یکی دیگر از زیورآلات مردانه است که بسیار پیشنهاد می‌شود، و برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها کاربرد دارد. این اکسسوری در مدل‌های متنوع مانند کارتیه و ورساچه موجود است. گردنبند طلا مردانه اکسسوری جذابی است که تا حدی حالت اسپرت دارد و برای استفاده در عروسی و مهمانی‌هایی که نمی‌خواهید از کراوات یا پاپیون استفاده کنید جایگزین مناسبی خواهد بود.

ساعت یک اکسسوری محبوب مردانه است که تنوع بالای آن نیاز افراد مختلف را برطرف کرده است.

2.انتخاب بالغانه‌ای در لباس داشته باشید

چگونه خوب لباس بپوشیم؛ 5 قانون مهم که همه آقایان باید یاد بگیرند

بسیاری از مردان به استایل کژوال خود از زاویه ای اشتباه نگاه می‌کنند. آنها قصد دارند جوان و خوش لباس به نظر برسند. اگر می‌خواهید خوش لباس به نظر برسید، باید همیشه هدفتان این باشد که یک فرد بالغ به نظر برسید. زیرا بلوغ ویژگی جذابی در مردان است. بالاخره بلوغ چیزی است که مردها را از پسرها جدا می‌کند. بلوغ نشان دهنده مردانگی و احترام بیشتر است و این کیفیتی است که می‌خواهید مردم در شما ببینند. این بدان معنا نیست که شما باید مانند پدرتان لباس بپوشید. همچنین نیازی نیست لباس قدیمی بپوشید. این فقط به این معنی است که باید از نشان دادن خود به عنوان یک نوجوان اجتناب کنید. مگر اینکه واقعاً یک نوجوان باشید. پوشیدن لباس‌ها و تی‌شرت‌های استیکر دار که حالت کودکانه‌ای دارد و همچنینی لباس‌هایی با شعار و طرح‌های شلوغ شما را بالغ نشان نمی‌دهند. این موارد بیشتر مناسب نوجوانانیی است که با اسکیت بازی می‌کنند. یکی از قوانین مهم این است که از لباس پوشیدن مانند یک پسر بچه خودداری کنید و شبیه به یک مرد لباس‌های خود را انتخاب کنید.

3.از طرح‌های گرافیکی استفاده نکنید

اولین کاری که برای از بین بردن ظاهر پسرانه باید انجام دهید این است که از تی‌شرت و شلوارهای گرافیکی خود دست بکشید. در انتخاب‌های روزمره خود کمی پخته‌تر عمل کنید و مدل‌های مردانه‌تری انتخاب کنید. علیرغم باور عمومی، طرح‌های گرافیکی شما را متمایز و بامزه جلوه نمی‌دهند. با پوشیدن این مدل‌ها اینطور به نظر می‌رسد که شما از بزرگ شدن امتناع می‌کنید. شما نمی‌خواهید مردم شما را به عنوان یک بچه مرد ببینند، اینطور نیست؟ پس لباس‌های جدیدی به جالباسی خود اضافه کنید و مدل‌های مردانه و رسمی را امتحان کنید. به جای تی‌شرت‌های گرافیکی مدل‌های تک رنگ، تی‌شرت های راه راه یا مارک دار را انتخاب کنید.

4.شلوار جین شما را زیبا می‌کند

چگونه خوب لباس بپوشیم؛ 5 قانون مهم که همه آقایان باید یاد بگیرند

برای یک استایل معمولی و زیبای مردانه شلوار جین را فراموش نکنید. کسی با این مدل‌ها مشکلی ندارد و در واقع شلوار جین از مدل‌های محبوب مردانه است. نیاز نیست شلوغ و عجیب ظاهر شوید و تی‌شرت‌های رنگارنگ بپوشید. یک تی‌شرت یا پلوشرت ساده به همراه جین آبی استایل مردانه و روزمره مناسبی خواهد بود. از شلوار جین گشاد خودداری کنید. این که شلوار شما کمر گشادی داشته باشد و لازم باشد دائم آن را با دست نگه دارید واقعا آزاردهنده است. شلوار شما باید حتی بدون کمربند ایستایی قابل قبولی داشته باشد. همچنین، شلوار نباید در اطراف مچ پا جمع شود. سایز مناسبی از شلوار جین را انتخاب کنید تا بتوانید مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید. برای مردانه بودن شلوار هنگام خرید دقت کنید. شلواری که زاپ و پارگی‌های متعددی داشته باشد غیر رسمی و نامناسب است. مدلی را انتخاب کنید که ساده و ترجیحا راسته باشد. شلوار تنگ مدت‌ها پیش از مد افتاده و این نوع پوشش اصلا جذاب و چشمگیر نیست. یک سایز مناسب با ویژگی‌های ظاهری عادی تهیه کنید. مدل‌هایی که مارک بزرگ و علامت‌های زیادی دارند اصلا مناسب نیستند. اگر استایل خاصی مانند استایل اسپرت را مد نظر دارید می‌توانید کمی اغراق کنید اما برای یک استایل کژوال سادگی و راحتی بهترین گزینه است.

5.لباس یقه‌دار بخرید

ممکن است به پوشیدن پیراهن‌های یقه دار یا پیراهن‌های معمولی فکر کنید. شما می‌توانید یک پیراهن یا تی‌شرت یقه دار داشته باشید و با استفاده از شلوار جین یا کتان استایل کژوال و مردانه جذابی برای استفاده روزمره داشته باشید. پیراهن یقه دار کاربردی است و برای دانشگاه، محل کار یا ادارات مختلف و همچنین مهمانی‌های مختلف قابل استفاده است.

ممکن است مجبور شوید چندین لباس و شلوار مختلف را امتحان کنید تا بهترین مدل برای خود را پیدا کنید. قوانین مربوط به انتخاب یک لباس با استانداردهای بدن خود را بدانید و طبق آنها انتخاب لباس و اکسسوری‌هایتان را انجام دهید. اکسسوری‌های ضروری را تهیه کنید و برای هر فصل رنگ مناسب فصل را امتحان کنید. برای خوب لباس پوشیدن ابتدا باید انتخاب‌های صحیحی داشته باشید. می‌توانید چند مدل مورد علاقه خود را به عنوان الگو در نظر بگیرید و لباس‌های خود را با توجه به آن انتخاب کنید. نکته قابل توجه برای انتخاب درست این است که نقاط قوت و ضعف بدن خود را بشناسید.

 

نظرات بینندگان