arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۰ - ۰۳ مهر ۱۴۰۱

امام جمعه دزفول: فصل زمستان و سرما نزدیک است و اروپایی‌ها برای انرژی و گاز ما التماس خواهند کرد، ولی ما آن‌ها را تحریم خواهیم کرد / اگر حضرت آقا اجازه دهند در یک ساعت طومار همه اغتشاشگران را در هم خواهیم پیچید

محمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول از نیروهای مسلح، قوه قضاییه، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه خواست آشوبگران را شناسایی، دستگیر و به اشد مجازات محکوم کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: امام جمعه دزفول از نیروهای مسلح، قوه قضاییه، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه خواست آشوبگران را شناسایی، دستگیر و به اشد مجازات محکوم کنند.

سید محمدعلی قاضی دزفولی عصر یکشنبه در تجمع مردم ولایتمدار دزفول در محکومیت اقدامات اغتشاشگران در چهار راه شریعتی این شهر افزود: مردم دزفول همزمان با سراسر ایران اسلامی تجمع و یکصدا و یکدل این فتنه را محکوم کردند.

وی ادامه داد: امروز دشمن تمام قد به میدان آمده و در فضای مجازی به مقدسات و نمادهای ملی و مذهبی ما توهین می‌کند ولی باید بداند ما به آنها تودهنی می‌زنیم.

امام جمعه دزفول اظهارداشت: دشمن رسما اعلام کرده به دختران محجبه هجوم ببرید اما نمی‌دانند مردم ایران اسلامی پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه غربی‌ها باید از این فتنه گری خجالت بکشند، گفت: صدر اعظم آلمان مدعی طرفداری از زنان ایران است حال آنکه در دادگاه خودشان بانوی محجبه و باردار را جلوی چشم قاضی و پلیس با ۱۷ ضربه چاقو به قتل رساندند.

وی با بیان اینکه وقتی شوهر این زن خواست به او کمک کند، پلیس به سمتش شلیک کرد، افزود: حرف زدن صدراعظم آلمان در مورد حقوق زن خجالت آور است.

امام جمعه دزفول با اشاره به اقتدار ایران اسلامی از دولت انقلابی خواست با انگلیس، نروژ و دیگر کشورهایی که در این توطئه نقش داشتند، برخورد دیپلماسی کند.

وی افزود: غرب در جریان جنگ تحمیلی ما را از سیم خاردار هم تحریم کرده بود ولی اکنون پهپادهای ایرانی لرزه بر اندام ناتو انداخته است.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی گفت: فصل زمستان و سرما نزدیک است و اروپایی‌ها برای انرژی و گاز ما التماس خواهند کرد ولی آن روز ما آنها را تحریم خواهیم کرد.

وی افزود: اغتشاشگران از صبر نیروهای انتظامی و بسیجیان سواستفاده می‌کنند و ناجوانمردانه با آموزش‌های تروریستی جوانان با غیرت ما را به شهادت می‌رسانند.

امام جمعه دزفول با اشاره به اهانت اغتشاشگران به قرآن و آتش زدن مواکب امام حسین (ع) همچون اقدامات داعش گفت: اگر حضرت آقا اجازه دهند در یک ساعت طومار همه اغتشاشگران را در هم خواهیم پیچید و درسی به آنها خواهیم داد که در تاریخ به یادگار بماند.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای حفظ دین، استقلال و ناموس خون داده است و کوتاه نمی‌آید، افزود: یکی از سران آمریکا گفته بود می‌خواهیم ریشه ملت ایران را بخشکانیم حال آنکه حاج قاسم گفته بود ایران حرم است و هر کس به ملت ما توهین کند دهانش را خورد می‌کنیم.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم یک مشت افراد خودفروخته و اغتشاشگر امنیت ملت ایران را به خطر بیاندازند، گفت: امروز در جنگ رسانه‌ای همچون جنگ احزاب روبرو هستیم و دشمن تمام توان خود را به میدان آورده تا کشور را دچار مشکل کند ولی نظام مقدس ما ریشه در فرهنگ عاشورا و قیام حسینی دارد.

وی افزود: دشمن هیچ‌کاری نمی‌تواند بکند چون انقلاب و نظام ما پشتوانه خون شهدا وملت بزرگ ایران اسلامی را دارد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه دشمنان مفتضحانه شکست خواهند خورد، اظهارداشت: ملت بزرگ ایران اسلامی پایدار بوده و پشت سر ولایت و نیروهای مسلح و انقلابی ثابت قدم ایستاده است.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی افزود: به زودی به برکت حضور حماسی و انقلابی مردم در صحنه، آرامش به کشور برمی‌گردد.

وی با انتقاد از پخش نکردن راهپیمایی خودجوش مردم این شهرستان بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدامات اغتشاشگران در صدا و سیمای خوزستان گفت: انتظار می‌رود تجمع امروز مردم ولایتمدار دزفول توسط صدا و سیما پخش شود تا دشمن حضور حماسی مردم در صحنه را ببیند.

مردم ولایتمدار دزفول در این تجمع شعارهایی نظیر مرگ بر آمریک، مرگ بر اسراییل و وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، سر دادند.

نظرات بینندگان