arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۱

تصادف ساختگی نقشه قبلی یک قتل در پاکدشت / آمر و مجری قتل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: در پی وقوع تصادف منجر به فوت در تاریخ 25 مردادماه سال جاری در یکی از خیابان‌های شهر و فرار خودرو از صحنه تصادف، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری قاتل و کشف یک فقره قتل در شهرستان پاکدشت خبر داد.

سرهنگ نجم الدین مرادی  با اشاره به دستگیری قاتل اظهار داشت: در پی وقوع تصادف منجر به فوت در تاریخ 25 مردادماه سال جاری در یکی از خیابان‌های شهر و فرار خودرو از صحنه تصادف، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات محلی و میدانی معاینه محل و بازبینی دوربین‌های مدار بسته مشخص شد یک خودروی پژو 206 حوالی ساعت 6:50 دقیقه صبح در آدرس مذکور جلوی منزل متوفی حاضر و با استفاده از دستمال کاغذی و چسب کاغذی اقدام به پوشاندن هر دو پلاک نموده و در محلی کمین کرده و پس از ورود مقتول به خیابان اصلی کم‌کم سرعت خود را افزایش داده و متهم را زیر می‌گیرد که بر اثر شدت جراحات وارده مقتول در دم فوت و قاتل از صحنه متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در ادامه گفت: با توجه مخدوش بودن پلاک و اطلاعات ناقص، پلیس با به‌کارگیری شگردهای خاص متهم را شناسایی و دستگیر می‌کند که در مواجهه با داله پلیسی بر ارتکاب قتل اعتراف می‌کند و در تحقیقات به عمل آمده اظهار داشت خانمی که چند سال با او رابطه داشتم از من خواست پسرخاله‌اش که همین مقتول است را بکشم به همین منظور نقشه قتل او را با صحنه‌سازی تصادف طراحی و در روز 25 مرداد 1401 عملی کردم.

سرهنگ مرادی در پایان خاطرنشان کرد: آمر قتل نیز دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

نظرات بینندگان