arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۱۱ تير ۱۴۰۱

کادو برای همکار چی بخرم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کادو برای همکار چی بخرم؟

دوست، خانواده‌ای است که توسط خودمان انتخاب می‌شود، همکارها نیز دوستانی هستند که توسط فردی دیگر برای ما انتخاب شده‌اند. فرقی ندارد همکاری شما در یک فضا باشد یا از طریق اینترنت؛ برای نشان دادن محبت و صمیمیت می‌توانید در موقعیت‌های مختلف به همکار و دوست خود هدیه‌ای هرچند کوچک بدهید. ولی اگر سوال «کادو برای همکار چی بخرم» ذهن شما را درگیر کرده است؛ در این مقاله چند ایده خلاقانه برای هدیه دادن به همکاران را بیان کرده‌ایم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید کادویی مناسب بگیرید.

بهترین هدیه برای همکاران، وسایلی که هر کارمند در طول روز به آن نیاز دارد

بهترین هدایا، وسایلی هستند که در هنگام کار از آن استفاده می‌شود. ست خودکار، تقویم و سر‌رسید، جزو همین وسایل هستند. تصور کنید همکاری با روحیه منظم دارید که برنامه خود را به‌طور مرتب در سر‌رسید وارد می‌کند یا روز جلسات و قرار‌ها را در تقویم علامت می‌زند. قطعاً بهترین هدیه برای این افراد، وسایلی هستند که گره‌ای از کارشان باز می‌کند. همچنین نظم‌دهنده‌های میز، برای افرادی مناسب است که در طول روز با کاغذ و خودکار فراوانی سر‌‌و‌کار دارند. به کمک این نظم‌دهنده‌های مدرن، می‌توانند میزی مرتب داشته باشند. این هدایای جدید و کاربردی را می‌توان از مراکزی که مخصوص خرید گیفت تبلیغاتی هستند، تهیه کرد.

هدیه خاص برای عاشقان تکنولوژی؛ مناسب‌ترین کادو برای شغل جدید

بعضی از همکاران ما به دلیل موقعیت شغلی که دارند، از وسایل الکترونیک بیشتر استفاده می‌کنند یا به‌طور‌کلی، طرفدار تکنولوژی هستند. فلش مموری، شارژر فندکی و پاور‌بانک جزو وسایلی هستند که برای کارمندان پر‌کاربرد‌ است. برای افرادی که مدام با باتری موبایل خود مشکل دارند، شارژر فندکی و پاور‌بانک بهترین هدیه خواهد بود. این وسایل جزو هدایای تبلیغاتی خاص و از سایر هدایا قیمت بالا‌تری دارد. به‌همین دلیل، جزو کادو‌هایی هستند که برای همکاران نزدیک و صمیمی مناسب است. پس اگر قصد غافلگیری دوست و همکارتان را با هدیه‌ای خاص دارید، حتماً این موارد را در نظر داشته باشید. همچنین، برخی از مدیران برای همکاران جدید خود هدایای ارزشمندی مانند ست خودکار و فلش مموری یا پاور‌بانک هدیه می‌دهند تا آغازی به‌یاد‌ماندی را در شغل جدید خود تجربه کنند.

کادو برای همکار چی بخرم؟

ماگ و زیر‌لیوانی؛ طرحی اختصاصی برای همکار خاص

در فضای شرکت و محیط کار، هر فردی باید از لیوان خود استفاده کند. اما بعضی از افراد برای خرید یک ماگ و زیر‌لیوانی، وقت کافی صرف نمی‌کنند. به همین دلیل، هدیه یک لیوان تبلیغاتی و زیر‌لیوانی، بهترین انتخاب برای این افراد خواهد بود. ماگ سرامیکی، شیشه‌ای و پلاستیکی از انواع جنس ماگ است که بیشترین کاربرد را دارد. حال تصور کنید که روی ماگ هدیه، طرح خاص و اختصاصی چاپ شود. با این کار، لیوان هدیه را به یک کادو اختصاصی و خاص تبدیل خواهید کرد.

بهترین هدیه برای همکار بازنشسته؛ گلدان گل؛ برای آن‌هایی که طبیعت را دوست دارند

اگر هنوز به پاسخ سوال «کادو برای همکار چی بخرم» نرسیده‌اید، خیلی سخت نگیرید. یک شاخه گل یا یک گلدان کوچک گل نیز کافی است. برای تغییر حس خشک و جدی دفتر کار، گلدان گل بهترین انتخاب است. برخی گیاهان برگ سبز، نگهداری آسانی دارند و برای رشد کردن نیاز به شرایط خاصی ندارند. به همین دلیل در هر محیطی رشد می‌کنند. حال اگر این گیاهان را در گلدان‌های زیبا و تزئینی قرار دهید، انرژی مضاعفی را برای محیط ایجاد می‌کنند. پتوس، سانسوریای پا‌کوتاه، گیاه گندمی، زاموفیلیا و پاچیرا جزو گیاهانی هستند که می‌توانید برای هدیه خریداری کنید. گلدان‌های بتنی، شیشه‌ای و پلاستیکی از زیبا‌ترین مدل‌های گلدان مخصوص هدیه هستند. همچنین، اگر همکاری دارید که در شرف بازنشستگی است، با یک گلدان گل زیبا، او را غافلگیر کنید.

کادو برای همکار چی بخرم؟ یک خوراکی خوش‌مزه، مناسب زمان استراحت

هدیه‌ای جذاب‌تر از یک میان‌وعده مقوی و خوشمزه نیست. میوه خشک، دمنوش‌های مختلف یا خوراکی‌های مورد‌علاقه همکار خود را درون یک جعبه چوبی جذاب و نفیس قرار دهید تا در ساعت استراحت از تنقلاتی که هدیه گرفته است، استفاده کند. حتی بعد از تمام شدن تنقلات، جعبه آن برای قرار دادن وسایل مختلف کاربرد دارد و قابل‌استفاده است. اگر همکاری دارید که عاشق خوراکی است و همیشه کشویی پر از تنقلات دارد، با این هدیه جذاب بسیار خوشحال خواهد شد. حتی با کمی خلاقیت می‌توانید باکس جذابی تهیه کنید. برای مثال در کنار جعبه چوبی تنقلات، یک ماگ مسافرتی یا قهوه قرار دهید تا هدیه‌ای منحصر‌به‌فرد و شیک آماده شود.

کادو برای همکار چی بخرم؟

کیف چرم یا کوله‌پشتی؛ بهترین هدیه برای استفاده روز‌مره

کوله‌پشتی یا کیف کارمندی چرم نیز جزو آن دسته هدایایی است که برای کارمندان کاربرد بسیاری دارد. کیف چرم در بسته‌بندی شیک، مناسب هدیه دادن به مدیر یا سمَت‌های بالای شغلی است. حتی می‌توانید با قرار دادن کیف پول چرم و کمربند در یک بسته، ست مناسبی برای هدیه به مدیر خود تهیه کنید. کوله‌پشتی نیز جزو کادو‌های مناسب برای استفاده روزمره حتی بیرون از محیط کاری است.

خرید جذاب‌ترین هدیه رسمی برای مدیر و همکار از توکا‌گیفت

در این مقاله به سوال «کادو برای همکار چی بخرم» پاسخی کامل دادیم. هدایایی که در شرکت بیشتر استفاده می‌شوند، بهترین انتخاب برای کادو دادن به‌حساب می‌آیند. تقویم رومیزی، نظم‌دهنده وسایل، ساعت رومیزی و وسایل الکترونیک مانند فلش مموری و پاور‌بانک انتخاب خاص و کاربردی هستند که هر فردی را خوشحال می‌کند. گلدان گل نیز می‌تواند حس‌و‌حال میز کار را تغییر دهد و انرژی مثبت را بیشتر کند. کیف لپ‌تاپ و کوله‌پشتی نیز برای قرار دادن وسایل در شرکت و حتی خارج آن کاربرد دارد.

اگر دوست دارید با تنوع بیشتری از هدایا آشنا شوید و هدیه‌ای فراموش‌نشدنی بخرید، در سایت tokagift.com با خیالی آسوده بهترین هدایای تبلیغاتی، ست مدیریتی و هدیه برای کارمندان را تهیه کنید. توکا‌گیفت، با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه هدایای تبلیغاتی، انتخاب را برای مشتریان عزیز راحت کرده است. همین حالا می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۳۹۵۰۷۲ تماس بگیرید تا کارشناسان توکا‌گیفت برای خریدی رضایت‌بخش شما را راهنمایی کنند.

نظرات بینندگان