arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

خداحافظی موقت بارسلونا با نوکمپ؛ آبی‌اناری‌ها در المپیک

باشگاه بارسلونا امروز توانست مجوز بازسازی ورزشگاه نوکمپ را از شهرداری شهر بارسلون دریافت کند. در نشستی که بین خوان لاپورتا رئیس بارسا و آدا کولائو، شهردار بارسلونا برگزار شد، مقرر شد که بازی‌های تیم اول بارسا در فصل بعد به ورزشگاهی دیگر منتقل شود و این ورزشگاه نیز "المپیک مونتژوئیک" نام دارد. برای انتقال بازی‌های بارسا به این ورزشگاه هنوز توافقات نهایی صورت نگرفته و هنوز جزئیاتی باقی‌مانده که باید در موردشان توافق شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: فصل بعد به احتمال زیاد ورزشگاه المپیک بارسلونا میزبان بازی‌های خانگی بارسا خواهد بود.

باشگاه بارسلونا امروز توانست مجوز بازسازی ورزشگاه نوکمپ را از شهرداری شهر بارسلون دریافت کند. در نشستی که بین خوان لاپورتا رئیس بارسا و آدا کولائو، شهردار بارسلونا برگزار شد، موافقت نهایی برای صدور مجوز به باشگاه کاتالان به‌منظور شروع بازسازی ورزشگاه نوکمپ صورت گرفت. به این‌ترتیب با پایان فصل جاری و از ماه ژوئن، ساخت و ساز و تعمیرات در نوکمپ شروع خواهند شد و پیش بینی شده که فصل ۲۶-۲۰۲۵ از نوکمپ جدید رونمایی شود.

در این نشست مقرر شد که بازی‌های تیم اول بارسا در فصل بعد به ورزشگاهی دیگر منتقل شود و این ورزشگاه نیز "المپیک مونتژوئیک" نام دارد. برای انتقال بازی‌های بارسا به این ورزشگاه هنوز توافقات نهایی صورت نگرفته و هنوز جزئیاتی باقی‌مانده که باید در موردشان توافق شود.

این ورزشگاهی است که مراسم افتتاحیه المپیک ۱۹۹۲ بارسلونا در آن برگزار شد و در مقطعی میزبان بازی‌های تیم اسپانیول نیز بود.

نظرات بینندگان