arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

چگونه از مژه‌‌های خود محافظت کنیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخلاف تصور رایج در عموم مردم، مژه‌ها و ابرو نیز، نیاز به آبرسانی دارند. سعی کنید مژه‌ها را با مواد طبیعی مانند روغن نارگیل، روغن کرچک و وازلین آبرسانی کنید. این کار در برابر ضررهای ناشی از استفاده از ریمل مقابله می‌کند. با توجه به اینکه چشم‌ها ویژگی اصلی صورت هستند، بنابراین شایسته است که به آن‌ها توجه زیادی داشته باشیم. ریمل که امروزه توسط بسیاری از بانوان مصرف می‌شود، نه تنها یک عنصر اصلی آرایش غیرقابل‌انکار در میان لوازم آرایشی هر خانمی است، استفاده روزانه از آن، می‌تواند اثرات ناخوشایندی بر روی چشمان شما داشته باشد؛ به‌خصوص اگر بدون مراقبت مناسب همراه باشد. ریمل‌ها نه تنها مژه‌های شما را خشک می‌کنند بلکه از نظر بالینی ثابت شده است که مژه‌های شما را نیز نازک می‌کند.

از جمله عادات رایجی که به مژه‌های شما آسیب می‌زند:

  • خوابیدن با آرایش
  • فر کردن مژه پس از زدن ریمل
  • اکستنشن مژه
  • مالیدن چشم
  • استفاده از آرایش چشم تاریخ مصرف گذشته
  • کندن مژه مصنوعی
  • رنگ کردن مژه‌ها

همه‌ این عوامل باعث آسیب رسیدن به مژه‌های شما می‌شوند.

به این ترتیب، عادات مؤثر مراقبت از مژه برای اطمینان از شادابی، سالم و قوی ماندن مژه‌های شما ضروری است. یکی از مؤثرترین روش‌ها برای بهتر کردن شرایط برای مژه‌ها، استفاده ازمحلول تقویت کننده مژه سریتا، از یک برند معتبر و قابل‌اعتماد است. با استفاده از تقویت کننده‌ مژه، مژه‌هایی پرتر و بلندتر داشته باشید.

تقویت مژه سریتا

چگونه از مژه‌‌های خود محافظت کنیم؟

همان‌طور که گفته شد استفاده از یک تقویت کننده مناسب، بهترین راه برای داشتن مژه‌هایی زیبا است. هرچند می‌توان با استفاده از آرایش، مژه‌ها را زیباتر جلوه داد، با این حال همه ما به دنبال تأثیرات دائمی، برای داشتن صورت زیبا هستیم.  تقویت مژه‌ سریتا یک برند معتبر ایرانی است که امروزه توجه بسیاری را به خود جلب کرده و راه‌حل خوبی برای محافظت از مژه‌های شماست.

تقویت مژه سریتا بر روی سلول‌های فولیکولی مژه تأثیر گذاشته و موجب رویش مجدد آن‌ها می‌شود. استفاده از این محصول، سبب افزایش رشد، استحکام و ضخامت مژه‌های شما شده و آن‌ها را پر پشت‌تر می‌کند.

نحوه استفاده از تقویت‌ مژه سریتا

هنگام استفاده از هرگونه وسیله‌ مراقبتی، ابتدا باید صورت خود را خوب بشویید و با دست تمیز اقدام به استفاده از محصول کنید.

قلم‌مو را به محلول آغشته نموده و به‌آرامی از محل رویش مژه به سمت بالا بکشید (در مژه‌های بالا).

این محصول را هر شب قبل از خواب، استفاده کنید. به‌زودی شاهد تغییرات چشمگیر آن خواهید بود.

بهترین راه برای محافظت از ابرو

از نظر فیزیکی، ابروها برای کمک به تمیز و شفاف نگه داشتن چشم‌ها وجود دارند. آن‌ها رطوبت ناشی از عرق و باران را از چشمان ما دور می‌کنند تا بتوانیم بینایی خود را حفظ کنیم. ابرو همچنین می‌تواند میزان نوری که به چشم شما می‌رسد را کاهش دهد و کثیفی را نیز از آن‌ها دور کند.

در نهایت این ابروها هستند که توجه موردنیاز خود را دریافت می‌کنند و اگرچه روند ابروها سال‌به‌سال تغییر می‌کند، اما همیشه یک چیز ثابت می‌ماند: برای فرم دادن به ابروهای خود باید ابروهای سالمی داشته باشید.

ابروها نه تنها جنبه‌ محافظتی دارند، جنبه‌ زیبایی نیز دارند و در بسیاری از مواقع نداشتن ابرو‌هایی سالم باعث کاهش اعتمادبه‌نفس افراد می‌شود. این مسئله به‌قدری مهم هست که بسیاری به دنبال راه‌هایی مانند هاشور، میکرو و ... می‌روند‌، به جای اینکه تنها راه‌های محافظت از آن‌ها را در پیش بگیرند.

از جمله مواردی که باید برای محافظت از ابرو‌ها در نظر داشته باشید

  • ابروهای خود را بیش‌ازحد نچینید.
  • محصولات مناسب ابرو را پیدا کنید.
  • دم ابروی خود را کنترل کنید.
  • یک قوس باورپذیر ایجاد کنید.
  • و...

برای محافظت از ابرو‌های خود همانند آنچه برای مژه‌ها گفته شد، می‌توانید از محصولات تقویتی این برند معتبر ایرانی استفاده کرده و نتایج باورناپذیر آن را مشاهده‌ کنید.

سرم احیاکننده ابرو سریتا

چگونه از مژه‌‌های خود محافظت کنیم؟

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، برند سریتا که طرفداران زیادی پیدا کرده، محصولات باکیفیتی را در چند سال اخیر وارد بازار کرده است.

در میان این محصولات، سرم احیاکننده ابرو سریتا، گزینه‌ مناسبی برای داشتن ابرو‌هایی پر و زیباست. تأثیر این سرم دائمی نیست و تنها تا زمانی که مصرف کنید، اثر می‌گذارد.

این محلول به فولیکول‌های موی ابرو اثر گذاشته و موجب رشد مجدد موهایی که ریخته‌اند، می‌شود.

نحوه‌ استفاده از سرم احیاکننده ابرو سریتا

قبل از مصرف هرگونه مواد مراقبتی، اولین کار شستن کامل و تمیز صورت است. ابرو‌ها باید کاملاً تمیز باشند. هنگام استفاده از این سرم، باید محلول را در جهت رویش مو در ابرو‌ها بمالید. از این محصول، دو بار در روز استفاده کنید.

کرم تقویت ابرو سریتا

کرم تقویت کننده ابرو سریتا، از دیگر محصولات این برند معتبر، سبب تقویت فولیکول‌ها و خون‌رسانی به آن‌ها می‌شود. این کرم بهترین راه‌حل برای کسانی است که ابرو‌هایی کم‌پشت و نازک دارند. این کرم حاوی ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی است که از ریزش مو‌های ابرو و خشکی آن‌ها جلوگیری کرده و رنگشان را تثبیت می‌کند.

این کرم که پایه‌ی گیاهی دارد، فاقد الکل بوده و موجب آبرسانی به ابرو‌های شما می‌شود.

نحوه استفاده از کرم تقویت ابرو سریتا

از این محصول هم همانند سرم احیاکننده ابرو سریتا، دو بار در روز مصرف کنید.

مقداری از کرم را در جهت رویش مو، روی ابرو‌های خود بکشید.

 

نظرات بینندگان