arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۶۴۶۳
تعداد نظرات: ۸۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۹

پیشنهاد تعطیلی ۲۸ روزه خوزستان

ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جلسه با خبرنگاران پیشنهاد کرد: اگر قرار بر قرنطینه باشد، ضمن در نظر گرفتن وضعیت معیشتی مردم، باید حداقل ۲برابر دوره کمون بیماری یعنی ۲دوره ۱۴ روزه طبق استاندارد یا دست کم یک دوره قرنطینه اعمال شود. وی افزود: در این دوره همه فعالیت‌ها باید باهم تعطیل شوند نه اینکه فقط ادارات را ببندیم و بازارچه‌های محلی ما باز باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه برای کنترل و پیشگیری بیماری کرونا باید سیاست‌گذاری استانی و کشوری وجود داشته باشد گفت: در راستای دستورات رییس جمهوری پیشنهادات خود را به ستاد مرکزی کرونا ارایه کردیم.

دکتر فرهاد ابول نژادیان پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی با تعدادی از مدیران رسانه‌های استان افزود: درباره اعمال محدودیتها هم با توجه به شرایط کلی و وضعیت معیشتی ، دولت تصمیم می‌گیرد و این که ما مثل یکی از استانهای دیگر سه روز را اعمال محدودیت کنیم، این هیچ کمکی به ما نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: اگر قرار بر قرنطینه باشد باید حداقل ۲برابر دوره کمون بیماری یعنی ۲دوره ۱۴ روزه طبق استاندارد یا دست کم یک دوره قرنطینه اعمال شود.

وی ادامه داد: در این دوره ۱۴ روزه همه فعالیتها باید باهم تعطیل شوند نه اینکه فقط ادارات را ببندیم و بازارچه‌های محلی ما باز باشند،که این مورد هم عملی نیست.

ابول نژادیا اظهار داشت: در هیچ کجای کشور بازاری مثل بازار عبدالحمید یا کیان اهواز پیدا نمی شود چرا که ما در ایام عید فطر کل بازارهای اهواز را تعطیل کردیم اما بازارچه‌های محلی را نتوانستیم به خاطر مسائل مختلف ببندیم.

وی افزود: مشکل ما در بخش شیوع کرونا در اهواز در مناطقی چون کیانپارس یا امانیه اهواز نیست بلکه در حاشیه شهر مشکل داریم.

وی گفت: مردم مناطق حاشیه ای بخاطر شرایط معیشتی نمی‌توانند در منزل بمانند یا به خاطر مسایل فرهنگی در خانه نمی‌مانند، بسیاری از اینها به خاطر نان شب خود مجبورند هر روزکار کنند و نقطه آسیب ما هم همین جاست.

ابول نژادیان گفت: به هر حال ما امیدواریم با کمک رسانه‌ها و سازمانهای دیگر بتوانیم مردم را برای رعایت پروتکلهای بهداشتی اقناع کنیم زیرا واقعیت این است که حساسیت مردم کم شده است و این حساسیت‌زدایی برای ما در مقابله با بیماری یک سم است.

وی اظهار داشت: وضعیت همه استانها هر هفته در ستاد ملی کرونا به ریاست رییس جمهوری پایش و رصد می شود وما هم به همراه استاندار به صورت ویدئوکنفرانسی در آن شرکت می کنیم.

وی گفت: مسائل استان هم در همان نشست بررسی می شود و اختیار تصمیم گیری درباره قرنطینه و محدودیتها هم از استان گرفته شده و در اختیار ستاد ملی است.

ابول نژادی افزود: اگر ستاد ملی روز شنبه به جمع بندی خاصی دراین زمینه برسد حتما اعلام می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکید کرد: در حال حاضر باید همت خود را بر روی استفاده همگانی از ماسک متمرکز کنیم چرا که اگر ۵۰درصد مردم از ماسک استفاده کنند و طبق مصوبه، پروتکلها را در ادارات، بانکها و سازمانها رعایت کنیم شاید دیگر نیازی به اعمال بسیاری از محدودیتهای فیزیکی نباشیم.

پیگیری روزانه وزیر بهداشت از وضعیت خوزستان

ابول نژادیان گفت: وزیر بهداشت هر روز یک یا دو بار تماس تلفنی می گیرد و شخصا پیگیر اوضاع خوزستان، بیماران و وضعیت تجهیزات درمانی ماست .

وی گفت: به عنوان مثال دو هفته قبل با کمبود دستکاه ونتیلاتور مواجه بودیم که فورا ۱۳ دستگاه برای ما تامین کرده و تا روز شنبه برای استان ارسال شد .

وی با بیان اینکه خوزستان در حوزه زیرساخت واقعا وضعیت نامناسبی دارد گفت: بیمارستان آموزشی رازی ما سی تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز نداشت که در این دوره تامین کردیم و بیمارستان طالقانی هنوز دستگاه اکسیژن ساز ندارد.

وی گفت: اما یک دستگاه پرتابل برای این بیمارستان خریداری کردیم ، بیمارستان سینا هم این دستگاه را نداشت و با کپسول خدمات می‌داد که باز هم اکسیژن‌ساز آن را وارد مدار کردیم .

کمبود تختهای ویژه در آبادان دزفول و اهواز

وی درباره ارائه آمار ابتلا به بیماری کرونا درخوزستان گفت: واقعا در ارایه آمار معذوریت داریم فکر می‌کنم دراین شرایط تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که شرایط دراستان پایدار است.

وی گفت: آمار فوتیهای ناشی از کرونا در روز جاری نسبت به روز قبل کاهشی‌تر شده به طوریکه آمار قطعی فوتی‌های امروز استان پنج نفر بود.

وی افزود: ما چیزی را از مردم کتمان نمی‌کنیم ولی ملزم به تبعیت از سیاستهای وزارت هستیم لذا نمی‌توانیم بنا بر دستور وزارت آمار روزانه اعلام کنیم.

وی ادامه داد: در بحث تختهای خالی مشکلی نداریم ولی در تختهای ویژه مشکل داریم و با کمبود مواجه هستیم که قرار شده با ظرفیت‌سازی دوباره این کمبود را برطرف کنیم ،

وی گفت: درحال تهیه دستگاههای ونتیلاتور هستیم چون تهیه این دستگاهها در اختیار هیات امنای ارزی وزارتخانه است.

وی گفت: دیروز با جان بابایی معاون درمان وزیر مساله کمبود را مطرح کردیم که وی هم قول داد دستگاههای مورد نیاز را تامین کنند.

ابول نژادیان با اشاره به کمبود تختهای آی سی یو در آبادان و دزفول گفت: علاوه بر اهواز ظرفیت تختهای مخصوص آی سی یو دراین دو شهر هم تکمیل شده ولی دانشکده‌های بهبهان و شوشتر وضعیت مناسبی دارند و مشکلی ندارند و ما از آنها خواسته‌ایم به بخشهای دیگر استان کمک کنند و آنها هم همین کار را کرده اند.

وی گفت: این وضعیت را در کل استان داریم یعنی هرجا وضعیت شهرها سفید بوده امکانات را به شهرهای قرمز گسیل کرده‌ایم و کماکان همان ۹ شهر قبلی ما در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی درباره آمار مقایسه ای استانها گفت: بروز بیماری در استان ما بالاست و هیچ بحثی دراین موضوع نیست ولی اینگونه نیست که این وضعیت مختص استان ما باشد و استانهای دیگر هم هستند که بنا براعلام وزارت بهداشت در آنجا هم وضعیت قرمز است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین با اشاره به بحث پرداختهای برزمین مانده و معوق نیروهای درمان استان گفت: درتلاشیم که پرداختها را به روز کنیم

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
1
باید قرنطینه شوند و اجازه خروج نداشته باشند .. چون به محض تعطیلی به مسافرت می روند
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
0
مدیریت طایفه ای و قبیله ای پدر خوزستان را دراورده است. اگر سه ماه هم خوزستان تعطیل کنند فایده ای نخواهد داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
16
14
با بستن کسب و کار مردم مشکلی حل نمی شود. بهتر است استفاده از ماسک اجباری شود و در نحوه مدیریت استان تجدید نظر فوری و اساسی صورت پذیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
بعضی از کسب وکارها باعث شیوع بیشتر این بیماری میشن...یکی دو هفته کسب وکارها تعطیل بشه بهتر از قتل عام مردم با کروناست!!!!
جون عزیزاتون مهمتره یا کسب وکارتون؟؟؟
خدایی نکرده بلایی سر خودتون بیاد .واسه کسی مهمه چقد تو این وضعیت خطرناک براشون جون کندی؟؟؟یا دور از جونتون چهار روز بعد فراموشتون میکنن!!!
فعلا تو شرایطی هستیم که باید احساسات وکنار گذاشت وعاقلانه تصمیم گرفت.،
....اعضای خانواده اگه سالم وسلامت کنار هم باشن هر سختی رو میشه تحمل کنن...ولی داغ عزیزامون قابل تحمل نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
8
28
تو رو خدا تعطیلات مجدد اعمال کنید من ۴ماه باماسک و دسنکش تردد میکنم اما اکثر مردم خوزستان کرونا رو جدی نگرفتند آماد واقعا ترسناک یک فکری کنید مردم خوزستان باور کنند چه بلایی سرشون اومده
پاسخ ها
علیرضا
| United Arab Emirates |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
شما که جیبتان پر است و حقوق مستمری میگیری فقط به فکر خودتان هستید چه بخورند در این در این ایام انهایی که حقوق مستمری ندارند
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
5
22
باید همه مناطق قرمز و نارنجی تعطیل بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
امیدواریم واقعا سلامتی مردم براشون مهم باشه واجازه قرنطینه رو بدن .،.حتما باید فشار و زور باشه تا از این وضعیت رها بشیم ... درسته که به خیلی ها فشار اقتصادی وارد میشه..ولی حداقل سالم میمونن...هر طوری شده این دوره رو تحمل میکنیم...فک میکنیم شرایط خدایی نکرده جنگی پیش اومده!!!وتحمل میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
اگه قرنطینه نکنید کسی رعایت نمیکنه!!!!!مگه تا حالا کم هشدار دادین؟؟کم گفتین ماسک بزنید ،فاصله اجتماعی رو رعایت کنید،و....ولی گوش خیلیها بدهکار نیست!!!
تنها راه قرنطینه است...حداقل شاید از وضعیت قرمز خارج بشیم....تحمل ناراحتی ونداری وبی پولی وحتی گرسنگی خیلی راحت تر از مرگ عزیزانمونه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
3
23
اگه قرنطینه نکنید کسی رعایت نمیکنه!!!!!مگه تا حالا کم هشدار دادین؟؟کم گفتین ماسک بزنید ،فاصله اجتماعی رو رعایت کنید،و....ولی گوش خیلیها بدهکار نیست!!!
تنها راه قرنطینه است...حداقل شاید از وضعیت قرمز خارج بشیم....تحمل ناراحتی ونداری وبی پولی وحتی گرسنگی خیلی راحت تر از مرگ عزیزانمونه!!!
پاسخ ها
علی
| United Arab Emirates |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
اشتباه فکر می کنی اگر کورنا نکشه گرسنگی می کشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
5
26
بله قرنطینه کنید.از فشار اقتصادی وبی پولی نمی میریم! ولی از کرونا خیلی از عزیزامون مردن!!دیگه بیشتر از تین طاقت نداریم...
این اصلا درست نیست که یکی رعایت کنه و به خودش وخانواده ا ش سخت بگیره ولی عده دیگه ای با بی ملاحظه گیشون باعث شیوع بیشتر این بیماری بشن!!! و هیچ نهادی هم اهمیت نده!!!
خوزستان باید از قبل از عید فطر اعلام قرنطینه میکرد تا به این فاجعه مبتلا نمیشدیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
28
خوزستان اگه یه مسئول دلسوز داشت نمیذاشت کار به اینجا بکشه!!!
قرنطینه تنها راه رهایی از این وضعیت قرمزه!
سختی زیادی داره ..ولی تحملش راحتر از تحمل مرگ ومیر اطرافیامونه...
همت کنید و قرنطینه دو شروع کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
6
26
تا قرنطینه نباشه این مشکل حل نمیشه..‌.نه مردم رعایت میکنن..نه برا مسئولین دیگه اهمیتی داره ظاهرا!!
چون الان مدتهاست حتی معابر و ضد عفونی نمیکنن!
نسبت به تجمعات بی اهمیت شدن!!!
هیچکس از نداری وگرسنگی نمرده !!ولی میلیونها نفر از کرونا فوت کردن!!!
ما شرایط رو هرچیدهم سخت باشه تحمل میکنیم تو رو خدا قرنطینه کنید!!!
پاسخ ها
اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
واقعا خجالت داره شما تا حالا گشنگی کشیدی که میگی هیچ کس از گرسنگی و نداری نمرده؟
مرگ بهتر از فقر و گرسنگی
تاحالا حسرت و گشنگی رو تو چشم یه بچه دیدی؟
تا حالا دیدی یه بچه چجور با شکم گشنه سر بزاره رو زمین و بخوابه
افرادی مثل تو باعث شدن که این همه فقر و بیچارگی تو جامعه موج بزنه
که توی کامنتا زیاد از امثال شماها دیدم
فقط نمیدونم آه و حسرت این جور بچه و ها و این خانواده ها قراره پشت سر کیا باشه
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
15
سلام آقا این آمار فوتی نصف یک روز در شهرستان استان خوزستان نیست
زبیذی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
12
14
سلام، شما ک میهوایین تعطیل کنید ما چکارکنیم ک نون شبمون با کار کردن هر روز مردمونه... شوهر من کارگر روزانست.. ازاد کارش ن بیمه ی ن حقوقی ن چیزی ی بچه 3ساله هم داریم بفکر ماهم باشید درسته کرونا خطر ناک قرطینه با جیب خالی نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
خواهر گلم شوهرت تنش سالم باشه کنارتون باشه بهتره یا خدایی نکرده زبونم لالم بلایی سرش بیاد ومثلا شما یا اون کوچولوی سه سالتون و مبتلا کنه بهتره؟؟
بالاخره تو شرایطی هستیم که باید بین بد وبدتر یکی رو انتخاب کنیم
کار خیلی از ماها ،هم آزاده. ولی اول باید زنده و سالم باشیم تا بتونیم خرج زن وبچه مون و بدیم یانه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
4
20
موافقم موافقم موافق.خواهشا تعطیل کنید تورابه خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
20
قرنطینه کردن و نظارت دقیق و حتی جریمه کردن افرادی که پروتکل های بهداشتی اعلام شده رو رعایت نکنن بهترین راهه!!
تعطیلات نوروز مردم خیلی مراعت میکردن چون محدودیتهای زیادی بود!!معابر وخیای جاها رو ضدعفونی میکردن!!
اما حالا که اوضاع بدتر شده هیچ حرکتی از طرف نهادهای دولتی نمیشه! نه جایی دو ضد عفونی میکنن..نه مسیرها رو محدود میکنن که از رفت وآمدهای بیمورد پرهیز بشه..نه بازاری رو تعطیل میکنن...بعد اناظار دارن مردم رعایت کنن!@@
آقای ستاد ملی کرونا بعضیا تا چشمشون نترسه و زور واجباری بالای سرشون نباشه رعایت نمیکنن!!!
چها پنج ماهه زندگیمون فلج شده کاری که از اول باید میکردین ونکردین حالا هم دارین دست دست میکنید!!!
Siyamak
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
6
10
آقایون کارمندان دولت با استاندار و دارو دسته اش که حقوق دارند ما روز مزدا و دست فروش‌ها به خاک سیاه نشستیم گند زدید تو مملکت رفت برید دلار 18000تومنی رو درست کنید
محمد خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
11
11
مردم خورستان دیگر حتی یک روز حاضر نیستن طعطیل باشد مردم مشکلات خودشان دارند این آقا عبلژاد اگر مرد است دو ماه حقوق از دولت نگیرد اگر زنش از طلاق نگرفت مردم مشکلات بخصوص مردم خوزستان ما صدرصد برای تک تک مشکلات حاد مردم از لحاظ عرف مردمی از طریق بزرگان عشایر و بزرگان محلی برای مشکلات مانند کار جوانان و نابودی کشاورزی در استان در خوزستان بدون آب مشکلات دامداری مشکلات حزب نیروی کار در شرکتهای نیشکر نبست جادهای استان نسبت وضعیت بهداشتی وضیعت مسکن وضیعت حزب نکردن نیروی بومی در خوزستان وضیعت هوای خوزستان کرد خاک وضیعت قیمت کم محصولات کشاورزی مشکلات مانند درآمد های خوزستان مانند نفت گاز پتروشیمی و شکر و گندم و سدهای بزرگی که در خوزستان باعث درامدکلان از استان خوزستان وداشتن مشکلات زیاد مردم از همه لحاظ
ناصر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
2
38
وقتی ۹۰ درصد ثروت ایران در خوزستان است ومردم ایران از خاک خوزستان ارتزاق میکنن .مایه ی شرم ساری است که وضعیت مردمش اینگونه باشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
5
17
خواهش میکنم یه مدت همه جارو تعطیل کنید، من با اینکه تو خونه بودم الان به کرونا مبتلا شدم و ده روزه بچه های کوچیکم رو ندیدم، حداقل شاید با محدود کردن، اوضاع بهتر بشه
پرسپولیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
4
15
بنظرم باید استان خوزستان حداقل ی ماه تعطیل باشه هیچ جای شهر هیج مغازه ای باز نشه و باید اینو اجباری کنن وگرنه کسی گوش نمیدن مسئولینم ک اصلا بفکر نیستن
سوال از استاندار خوزستان
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
22
سوالی بی جواب برایم مونده .
موقعی که وضعیت خوزستان سفید بود محدودیتهای زیادی گذاشته شده بود .
استاندار عزیز چرا الان که چهل روزه دضعیت استان قرمزه از کوچکترین محدودیتی گذاشته نشده ؟
چرا استان از اول خرداد به حال خود رها شده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
عزیزم .بیخود مزاحم استاندار نشید!
مشکلات ما به خودمون مربوطه!!! بهتره با مساله کوچکی مثل بیماری کرونا مزاحم عبادتشون نشیم!!!
فقط میتونید ازش التماس دعا بخواهید!!!
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
7
9
تعطیلب هیچ کاربو از پیش نمیبره مردم خودشون اصن رعایت نمیکنن هرکیم رعایت نمیکنه و تو فک نیست بره به درک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
آخه بزرگوار اونیکه رعایت نمیکنه، مسقیم وغیر مستقیم خیلی های دیگه رو هم باخودش به درک میبره!!!! ممکنه زبونم لال خودماها هم جزو واصل شدگان به درک باشیم یه موقع!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
آخه مردم بايد چطوری رعایت کنن بنده 5ماه کار نکردم وزن وبچهام تو خونه بیرون نمیرن وخیلی مرعات میکنم حالا من گرفتم بخاطر که میرم بیرون خیرید میکنم
Ali
|
Bulgaria
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
8
بنده پزشک نیستم اما طبق تجربه عرض میکنم همین صحبت آقای ابول نژادیان سپرست محترم دانشگاه پزشکی اهواز رو بنده برج ۱۲ عرض کردم که البته من سه دوره عرض کردم و به نظر بنده دو دوره کافی نیست
چنین حرکاتی یک عزم ملی و دلسوزی مسئولین محترم خوزستان و استانهای قرمز را میخواهد امیدورام انجام شود تا به امید خدا شاهد ریشه کنی کرونا باشیم
باتوجه به پتانسیل بالای کشور بسیار ساده میباشد بشرطی که تفکر درست عمل استاندارد و دلسوزی مسئولین و خود مردم باشد تا اِن شاالله به نقطه ی خواستمون برسیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
سلام شمایی که اون بالا میگید تعطیل کنید فکر شغلهای آزادرو کردید میدونید مردم چقدر بدبخت شدن کرایه خونه کرایه مغازه کدوم صاحب مغازه از کرایش گذشت کدام صاحب خانه از کرایه خونش گذشت هرکاری کنید مردم کارخودشونو میکنن خودماباید رعایت کنیم
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
مخالف قرنطینه هستم نون شب نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
هموطنان عزیز شما که هر روز چشمتون میفته به صندوق صدقات و یه پولی میندازین که بلای آسمانی خفتتون نکنه.کمی به نزدیکانتون نگاه کنین ببینین کدوم قوم و خویشتون از نظرمالی تو مضیقه س ولی بخاطر آبرو صداشو در نمیاره ولی وقتی میرین خونشون ازتون پذیرایی میکنه. اونهارو دریابین از نظر مالی کمکشون کنین وقتی توصندوقای صدقات پول میندازین معلوم‌نیست کی خرجش میکنه به قوم و خویشای ضعیفترین هم خرج کنین.صوابش بیشتره. چراغی که به خونه رواس به مسجد حرومه. اگر هرکسی به قوم و خویشای ضعیفش کمک کنه دیگه فقیری نمی مونه که بهش صدقه بدین.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
ایددولت جلوگیری ازمراسم عروسیهاوفاتحه خوانیهابکنه چون داریم میبینیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
نظر من اينه قرنطينه فايده نداره كسي حرف گوش نميكنه اگه تمام ميدانها و بل ها رتهشون بسته بشه شايد قرنطينه بشيم وراهكار دوم بنزين خانه ها تعطيل شوند أين بهترين راه برأي مردم نه رآه ونرفتي بيرون ندارن
جاسم عبیات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
با سلام خوزستان باید قرنطینه بشه مخصوص اهواز
اگه میترسید از اول قرنطینه میکرد نه حالا کی خیلی
ها جونشان را از دست دادن و الان اگه قرنطینه بشه
باید شهرداری با پلیس در بازار ها باشند ونگذارن
کسی وارد بازار بشه بخدا خوشحال شدم که خوزستان
میخوان قرنطینه کنند
پیام من به ریئس خوزستان
لطفا همه به اهواز توجه کنند
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
شما تعطیل کنید حرفی نیست ما مناطق حاشیه نشین و طبقه رو به پایین ماسک میزنیم ولی اگه میخواین تعطیل کنین لطفا حقوق اون یه ماه برام پرداخت کنید که گشنه نمونیم خرج داشته باشیم برای زندگی.اگه برنامه ریزی شما مثل توضیحاتی که میدین هست الان خوزستان دبی بود
ناری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
سلام بله لطفا قرنطینه کنید چون اصلا رعایت نمیکنن ممنون میشیم رسیدگی کنید
ناری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
سلام بله لطفا قرنطینه کنید چون اصلا رعایت نمیکنن ممنون میشیم رسیدگی کنید
شهرام
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
تعطیلی برا اونا که شغلشون آزاده همش بد بختیه چرا بهداشت رعایت نمیکنن
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
من با حرف دکتر ابول نژادیان مبنی بر استفاده از ماسک کاملا موافقم و قرنطینه رو فقط یک مسکن احساس میکنم هند ۶۰ روز تعطیل شد الان تو فوتی ها چهارمه ولی کره ژاپن و هنگ کنگ از ماسک استفاده کردن والان وضعشون عالیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
باید دولت به تمام اقشار آسیب پذیر کمک کنه مثل بقیه کشورها در خونه ارزاق ببرند تاکسی بیرون نره دولتمردان ما نمی خواهند همچنین کاری کنند پس آمار هم بالا می ره اصلا مگه براشون جون مردم خوزستان مهمه یعنی ما ازکویت کمتریم فقط کافیه یکماه ابن کار را کنند
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
قرنطینه خیلی خوبه بشرط تامین مردم از لحاظ اقتصادی وارزاق عمومی مثل بقیه کشورها،والا نون خیلیا بریده میشه اونوقت همه رعایت میکنن۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
باید یک یا دوهفته کل بازار تعطیل بشه تنها راهش همینه
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
شما ادارات رو تعطیل کامل نکردید برای ۳روز یا۲روز درهفته ادارات رو ب بدبختی مردم کشیدید،من ی وام میخوام بگیرم الان۳ماه درگیر بانک هستم
از طرفی اداره ملی حفاری ایران ب هبچ وجع وحتی ۱روز تعطیل نشد با داشتن۱۷هزار نیرو فعال حتی ۱ساعت هم تعطیل نشد وبرید ببینید چ برسر کارگران وخانواده هاشون امده
واز ترس رئیس ها ومدیر های ک فقط ب دنبال سمت بالاترهستن میریم سرکار
شرکت نفت هم حاضر نشد ۱ساعت کارش رو تعطیل کنه
شما فقط یکسری کسب وکارمحلی وبازار مردم رو بستید ک همه چک برگشتی و وام عقب افتاده دارن وهیچکس هم پاسخگو نیست ،حتی بانک هایی ک ب هر روش پول رو ازجیب مردم دراوردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
درصورتی که مردم بدبخت باید از طریق دولت ساپورت بشن نه اینکه قیمتها رو هی دارن بالا میبرند بابا امثال اینا باید ساکت بشن
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
راهی بغیر از قرنطینه هست بله ماسک و دستکش اجباری شود الکل و مایع ضد عفونی در اختیار باشه مسن سال و کودکان و غیرشاغلین و کسایی که بیماریهای زمینه ای دارند از خانه خارج نشوند مگردر موارد ضروری آنهم با ماسک و دستکش در کل قرنطینه خوب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
بله باید قبل عید فطر اعمال میشد ولی کی دلش بسوزه و نضارت کنه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
سلام ببینید هم شما درست میگین هم مخالفین تعطیلی مشکل مخارج است ولی دوستان توجه کنید که خوزستان یک ماه یا بیشتر تعطیل بشود چه فایده دارد هفته بعد از برداشته شدن قرنطینه دوباره همانند روز اول میشویم چونکه استان های دیگر کشورمان که قرنطینه نیستند کاش کل کشور برای 25 روز به طور کامل قرنطینه شود حتی پرنده هم جابجا نشوند برای عزیزانی که مشکل مخارج دارند یک شماره تلفن اعلام شود از طرف فرمانداران هر شهر وارزاق برایشان ارسال شود این طوری اگر کسی بخواهد زرنگ بازی دربيارد دیگر نمی توانند متشکرم وکوچک همه مردم ایران عزیزمان هستم به امید شکست واقعی کرونا و بازگشایی تمام جاهای ایران سربلند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
درود بر شرفت حرفهای خوبی به مسئولین زدید ولی فکر نکنم حرفهای شما به جایی برسه چون خوزستان بچه سر راهی هست با بقیه استانها فرق داره
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
خیر موافق نیستم ماسک زدن را همه جا اجباری کنند مردم همه کارمند و حقوق بگیر نیستند خیلی ها هم بیمه بیکاری شامل حالشان نمیشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
سلام.خدمت همشهریهای محترم دراستان خوزستان الخصوص شهر اهواز بخاطر عدم رعایت مسائل بهداشتی وفاصله گذاری مجاز از سوی مردم وبرگزاری مراسمات فاتحه وعروسی ورفت وآمدهای زیاد ویروس کرونا افزایش پیداکرده وجان اکثرمردم رو به خطر انداخته از شما مردم عزیز درخواست دارم که مشکل بوجود آمده را جدی بگیرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
بقهای متبرکه همه باز شدن فقط قصد کشتن مردم خوزستان دارید امار همش قلط می خواهین مردم تو خونها هبس کنید صداشون در نیاد وقتی مردم پولی ندارن از گرسنگی بمیرن یا از کرونا پس با عزت مردن بهتره پزشکی باید از سیاست دور باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
وقتی خود ادارات دستور میدن که نباید تعطیل باشن تکلیف مردم چیه اداره تربیت بدنی گفته باشگاه ها باز باشد شرکت نفت که در بدترین شرایط هم کارگر کارمندانی بیچار هاشون باید سرکار باشن استاندار ما هم که مطابق معمول انگار نه انگار خسته شدیم بعضی ها الان چهار ماهه زندانی هستن تو خونه بعضی ها هم که مجبورن برای سیر کردن شکم زن و بچه بزنن بیرون چهارده روز مردمو تو خونه مگه دارید یه پولی هم برای خرجی مردم بدید این معضل حل کنید وهان چین تو دوماه با این همه جمعیت درست شد شما ازپس خوزستان بر نمی اید جمع کنید برید
ناهید خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
مردم خوزستان لطفا رعایت کنید اقای استاندار همه جارو تعطیل کنید ویه فکری به حال بیکاری در زمان قرنطینه باشید
ناشناس
|
France
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خدایی حق مردم مظلوم خوزستان این نیست ۸سال جنگ گردخاک گرمای هوا بی آبی بی برقی بیکاری فقر فساد گسترده اداری و مالی ضدوبند ویژه خواری مسولین ..وکرونا که جان مردم مظلوم خوزستان را میگیرد و هیچ مسولی جوابگو نیست .استاندار بی لیاقت خوزستان جوابگوی وضعیت موجود باشد ....ریسرجمهور رهبری ورود کنند. خوزستان در حال نابودی کامل است
محمد باقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
باسلام حدودا این سه آبی چهار ماه است که خوزستان تعطیلی مکرر دارد که خیلی از مردم که حقوق بگیر نیستن با مشکلات و روزمره خود دست پنجه نرم می کنند دولت آماد یک ملیون کمک به مردم آنهم به صورت وام بهرحال درست است بیماری مشکل است داخل جامع برای مردم اما یک سوال دارم اگر این 28 روز در خوزستان تعطیل بشود دیگر این بیماری به پایان می رسد نه آقا مردم باید خودشان رعایت کنند و دولت از طریق رسانه مردم را توجیه کنند ما در خوزستان تقریبا هزار مورد مشکل حاد مردمی داریم بنده می خواهم پیگری کنم با شرایطی که درآمد دولت از خوزستان چقدر است باید این مشکلات مردمی که خود بنده دنبال یک مجوز کاری هستم این ده سال روزگار ادرات دارند از این دفتر به ان دفتر از این اداره به ان اداره می دویم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
خیلیانفسشون ازجای گرمی درمیات. آیاتویی که میگی قرنطینه کنیدشده یک شب زن وبچت شکم گرسنه سرشون روروی بالشت بزارن گرسنگی نکشیدی ونمیفهمی که میگی قرنطینه کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
چرا هرچی بدبختیی مال خوزستان ازگردو خاک تا کرونا هیچ کس به فکر نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
چرا هرچی بدبختیی مال خوزستان ازگردو خاک تا کرونا هیچ کس به فکر نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
چرا هرچی بدبختیی مال خوزستان ازگردو خاک تا کرونا هیچ کس به فکر نیست
امل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
والله من مگم مردم که باید رعایت اول ازهمه از کیان و کوی علوی شروع کنن
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام قرنطینه شدن مساوی با گرسنگی طلاق عقب افتادن کرایه خونه مغازه اب برق گاز کسی هست اینها رو ببخشه...یه مبلغی واریز کنین مردم از گرسنگی و...نمیرن تورو خدا به فکرمردم خوزستان باشید ۸سال جنگ ۴۰سال بی آبی خاک گاز و... یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
با سلام
آقایون محترم مسولین شما زحمت بکشید مبلغی که به عنوان خط فقر مطرح شده رو به مردم خوزستان و شهر های قرمز جهت یکماه خرج زندگی پرداخت کنید
اگر یکنفر از خانه بدون دلیل بیرون اومد اعدامش کنید
دهن با حلوا حلوا شیرین نمیشه در همین دوران قرنطينه بیش از 50 نفر از دوستانی که بازاری هستند میشناسم که به خاک سیاه نشستند.
این گونه مسائل مدیریت نمیخواد عرضه میخواد
لذا مردم شهید پرور استان خوزستان فقط میتونید به خدا پناه ببرید
والسلام
حسن کعبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
والله زنده موندن توایران سخت شده،چه برسه به زندگی کردن،ولی اون دنیا باید جواب بدید،جواب سخت وکوبنده.خدا انشاءالله هدایتتون کنه،الهی آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
مردم خوزستان بد بخت تر از این حرفها ست مردم عادز ن حقوق دارن و ن پس اندازی ن مناطق ضد عفونی پیشهوقتی کسی ۴ تا بچه داره و ۶ نفر هستن ماسک خاک بر سری هم دیگه تهش ۴ تومن باشه وقتی نون ندارن بخورن ماسک کیلو چنده اینا همه حرف صد من ی قاز فقر بیداد میکنه و مادر همه فساد ها و بدبختی ها فقره بست از بنیان ویران و خراب است حالا هی بگین قرنطینه بهداشت خوزستان خیلی وضعش خرابه هیچی نداره
Ghasem
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
ظاهرا"همه بفکر قاضی منصوری توی بخارست رومانی بودن.تموم شد دیگه...
حالا برگردید به داد مردم برسید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
متاسفانه مردم اونطور که باید رعایت نمیکنن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
این همه ارز از صندوق بیت المال برای افراد کم درامد برداشتین به هیچ کس هم ندادید ....
تقسیم کنیین بین حاشیه نشینها و مستمری بگیران ‌و بعد همه چیز را ببندید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
به نظرتون چی بخوریم تود وران قرنطینه بخدا حاظرم بمیرم ولی دستموجلوی این اون دراز نکنم
سید حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
وقتی ماسک و دستکش دست کردن در خوزستان هنوز برای
بعضی خنده دار چ انتظار باید داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
باچه درامدی قرنتینه بشیم من خودم مثال میزنم ۸سر عایله دارم شلغم هم یک پراید مدل پایین دارم که امرار معاش میکنم قرنطینه بشم از کجا امرار معاش کنم
صالح کعب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
من پزشک نیستم مردم باید کار کنند تا زندگی کنند
ولی باید دولت از طریق ضد عفونی و ماسک به ملت شهید پرور خوزستان کمک کنه
همیشه با ماشینها ی که دولت دتره ضد عفونی و
ماسک به مروم فقیر بده تا هم کار بکنند ونونی بخورند
واینشالله ایران را از این ویرس رها بکنه امین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بخدااوضاع خیلی خرابه الان خونواده ی ماازپدرومادروشوهرگرفته تادایی و زندایی ومادربزرگ نزدیک۱۵-۱۶نفریم ک درگیراین بیماری شدیم خیلیا ک رعایت نمیکنن تاوانشوبایدماپس بدیم؟؟خواهش میکنم قرنطینه کنید ازبین رفتن عزیزامو باچشمای خودم میبینم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
بخدا مردم اصلا رعایت نمیکنن حتما باید زور بالا سرشون باشه من الان دزفولم یعنی بخدا بیشتر روزا اینجا جشن عروسی بدون هیچ ترسی ازکرونا
هانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
شما عروسیا رو تعطیل کن.اگ باز تعطیلی شروع کنن ک همه خوزستانیل با مسافرت استانی دیگه روهم قرمز میکنن،چرا همه مسائل رو در نظر نمیگیرین .الان وضعیت لرستان خصوصا بروجرد بخاطر اب و هوای مناسب و خانه دوم داشتن خوزستانیا قرمزه
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
جالبه دولت روزانه اعلام میکنه اگه مجبور بشیم دوباره محدودیت ها رو برمیگردونیم،،،لطفا اعلام کنید دیگه چی باید بشه که نشده...
اگه همه بمیرن کافیه یا نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
1
0
دولت.. اگر میخواهد خوزستان را از دست ندهد. باید. از در آمدهای کذایی بزنند وبرای مردم هزینه کند.. والا. تحویل دادن خوزستان. به افراد لایقتر خیلی راحت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
آنهايي كه ميگن تعطيل كنيد بفرمايندكسانيكه حقوق دولتي ندارند از كجا وچطور زندگي را اداره كنند خب دولت كه كمك نمي كنه متمكنين هم كه كمك نميكنند پيشنهادتون براي اين مشكل چيه لطفا راه كار بدين
زهراگلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
سلام بهترین راه قرنطینه اس که مجبور بشیم همه خونه بمونیم والا از اول اسفندماه نمی دونیم رنگ بیرون از خونه چه جوریه بعد ۸۰درصد مردم دارن زندگی عادیشون میکنن گناه ما چیه ک پوسیدیم تو خونه بخاطر بی فکری و بی اهمیتی بعضی از مردم و مخصوصا مسعولین به کی باید بگیم خسته شدیم از اوضاع خوزستان.....
هلن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
سلام پس تکلیف زندانیا چی میشه الان من دنبال کارای دادشم هستن اگه تعطیل کنیدچطوربرم دنبال کارای دادشم که توزندان اونجا زندانم نمیتونن تحمل کنن همش یه فکری به حال زندانیا کنید مگه آدم نیستن وقتی کسی بخاطراشتباهش میندازین زندان یه فکری به حالشم کنید چون هرآدمی یه اشتباهی میکنه جایز خطاس
ال ان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
ای بابا از دست این مردم
ما مثلا به خیال خام خودمون رو قرنطینه کردیم یه مدتیه با نزدیکان قطع ارتباط کردیم تلفن میکنیم میگیم نمیایم بخاطر کرونا
اونا بلند میشن میان پیش ما.... بنظر شما بندارمشون بیرون خو چکنیم ما بخوایم هم مردم نمیذارن کرونا نگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
یه فیش حقوقی به من بدید تا آخر عمر توی خونه میمونیم
نظرات بینندگان