arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۱۳
تعداد نظرات: ۶۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

شان استون: به احمدی نژاد گفتم بس کنید این ماجرای مزخرف "مرگ بر آمریکا" را ! / کارتر برای مذاکره به ایران برود/ مقایسه احمدی نژاد با هیملر توسط مجری فاکس نیوز!

من مشکلی ندارم ایران سلاح هسته ای داشته باشد. به خاطر اینکه ایران یک جمهوری است و در انجا احزاب وجود دارد. بسیار شبیه به کشورما. از نظر اقتصادی، اشوب و نارامی زیادی در ایران وجود دارد. من فکر می کنم که انجا هم می تواند در هفته اینده ، چند ماه دیگر یا سال اینده جنبش "اشغال تهران" به وجود بیاید . این هم به خاطر ان است که ایران کشور داینامیک و پویایی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برنامه ی " اورایلی فاکتور" فاکس نیوز ، گفتگویی با شان علی استون در خصوص سفرش به ایران و گرویدن او به اسلام داشته است. وی در این مصاحبه به شدت از ایران در مقابل اظهارات تند "اورایلی" مجری شبکه ی فاکس نیوز دفاع کرد.



به گزارش سرویس بین الملل "انتخاب"، اورایلی مجری این برنامه دارای دیدگاه به شدت افراطی حامی اسرائیل و ضد ایرانی است و حتی در بخشی از اظهاراتش، مردم ایران را متعصب و بی ثبات دانسته و حتی احمدی نژاد را با هیملر مقایسه کرده است!

متن این گفتگو در پی می آید:

اورایلی: امشب با شان استون 27 ساله، پسر اولیور استون که در روز ولنتاین به اسلام گروید، گفتگویی داریم. استون جوان، فیلمساز است و با سفر به ایران به دنبال تولید فیلمی در مورد شعر فارسی بود. او هم اکنون از نیویورک به ما ملحق می شود.

خب، شان، ما از تو گلایه ای نداریم که چرا مسلمان شدی. ما همه ی انسان های مذهبی باوجدان را تحسین می کنیم. اما ارتباط تو با ایران جالب است به این دلیل که، این کشور دشمن امریکا و بسیاری از کشورهای دیگر در جهان است. من همین چند دقیقه پیش شنیدم که سرهنگ "پیترز" می گفت، اسرائیل ممکن است که در حال اماده کردن خود برای حمله به ایران باشد. تو در این مورد نظرت چیست؟

شان استون: خب، در وهله ی اول،باید بگویم که  با کلمه تغییر دین موافق نیستم. به این خاطر که معتقد نیستم، کسی بتواند از یک خدا دوباره به همان خدا بگروید.

من به خدای یهودیان و مسیحیان هم معتقدم. فکر می کنم که شما در مورد اسلام دچار سو تفاهم شده اید که می گویید الله،  خدای متفاوتی است. این اسم، تنها نامی متفاوت از باقی اسامی است. خب، من اسلام را پذیرفتم و فکر می کنم که حرکت مهمی هم انجام دادم.

همچنین، از نظر سیاسی، اگر بخواهید که تاریخ منطقه را درک کنید و بفهمید،  باید بدانید که فارس ها 1400 سال است که مسلمان هستند. در ایران یهودیان زیادی زندگی می کنند و من با انها در اصفهان، مکانی که در آن مسلمان شدم، صحبت کردم.

همانطور که می دانید، مردم ایران، مردم بسیار باهوشی هستند. من گفتگوی بسیار خوبی با سیاستمداران ایرانی داشتم. من دیدار کوتاهی با رئیس جمهور ایران داشتم.  من همچنین با مشاور رهبر عالی ایران دیدار کردم.

در تمام دیدار من این جمله را تکرار می کردم و البته خیلی هم صریح بیان می کردم. به انها می گفتم: بیایید این ماجرای مزخرف "مرگ بر امریکا" را تمامش کنید.

باید بدانید که آن ها با دولت امریکا مشکل دارند و ان هم با امپریالزیم ارتباط دارد که به عنوان سیاستی مداوم از زمان امپراطوری بریتانیا وجود داشته است. اما انها متوجه دیدگاه من هستند.  فکر می کنم که بودن در ایران و گفتگو کردن و مذاکره انجام دادن منجر به تصحیح چهره آمریکا می شود.



اورایلی: خب، من از تو گلایه ای ندارم که چرا ایران بودی. مهم این است که چطور خودت را به انها ارائه می کنی. همانطور که می دانی، پدرت شخص جنجالی است، چراکه در مورد چاوز و فیدل کاسترو سخنانی به زبان آورده بود.

اما فردی مثل احمدی نژاد وجود دارد. تو گفتی که با او دیدار کوتاهی داشتی . او اعلام کرد که هولوکاست هرگز اتفاق نیافتاده است و اگر می توانست ، اسرائیلی ها را به دریا می انداخت.  تو  در واقع با یک ادم تندرو رو به رویی. این مرد متعصب است.

سفر تو به ایران مثل این می ماند که تو به المان در دهه 1930 رفتی و با هیملر صحبت کردی! و در این گفتگوها با این اشخاص سعی می کردی که این افراد را به سمت حرکت در راه عقلانیت سوق دهی.(هاینریش هیملر، فرمانده اِس اِس و یکی از بانفوذترین افراد آلمان نازی بود. او اِس اِس و سازمان‌های وابسته به آن را رهبری می‌کرد. او به دلیل نظم و انضباط و دقت بسیار معروف است)

تو در حقیقت در انجا به عنوان یک سرباز دیده می شوی. تو در انجا به عنوان کسی که ازش سو استفاده می شود، دیده می شوی. به این دلیل که تو در خانواده ی مشهوری متولد شده ای.

استون: انهم می تواند درست باشد. در مورد احمدی نژاد باید بگویم، شما مقداری در مورد او دچار سو تفاهم شدید، به این دلیل که در این کشور احزاب زیادی وجود دارد و او چیزهای حساسیت برانگیزی را گفته است مثل محو اسرائیل.

اورایلی: صبر کن، صبر کن. یک چیزی را که او گفته را نمی توان انکار کرد. او بود که گفت هولوکاست هرگز اتفاق نیافتاده است. بابا پدر تو یهودی است.

استون: من کاملا موافقم، کاملا. باید بگویم که اصلا نمی شود هولوکاست را انکار کرد. حرفی که احمدی نژاد در خصوص هولوکاست می زند این است که این موضوع در اروپا اتفاق افتاده است، پس چرا باید مردم فلسطین را تحت تاثیر خود قرار دهد. نکته ی مهم تر این است که دیالوگ باید در خاورمیانه اغاز شود.

اورایلی: ما هم داریم سعی خودمان را می کنیم.



استون: باید بگویم که خیلی علاقه دارم،  برای مثال جیمی کارتر به ایران برود و مذاکره با ایران را اغاز کند.

اورایلی: فکر نمی کنم که جیمی کارتر به ایران برود . منظورم این است که او خاطره ی خوبی از اولین برخوردش با انها ندارد.انها شکستش دادند.

استون: بله انها شکستش دادند.

اورایلی: تنها 30 ثانیه زمان باقی مانده است، ایا مشکلی با اینکه ایران سلاح هسته ای داشته باشد داری.؟

استون: خیر، من مشکلی ندارم. به خاطر اینکه ایران یک جمهوری است. و در انجا احزاب وجود دارد. بسیار شبیه به کشورما. از نظر اقتصادی، اشوب و نارامی زیادی در ایران وجود دارد. من فکر می کنم که انجا هم می تواند در هفته اینده ، چند ماه دیگر یا سال اینده جنبش "اشغال تهران" به وجود بیاید . این هم به خاطر ان است که ایران کشور داینامیک و پویایی است.

اورایلی: بله کشور داینامیکی است اما در واقع تو داری سلاح هسته ای به دست مردم و آدم های متعصب و بی ثباتی می دهی! این نظر من است و نمی توان به انها اجازه ی این کار را داد.

آقای استون، از شما برای حضور در برنامه ما تشکر می کنیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۴۱
بــــابــــایـــــی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
13
155
نتیجه اخلاقی:
دلیلی نداردبعضی مسائل را مطرح کنیم که سودی به حال ما نداردوگاهی دوستان ما را در موضع انفعال قرارمیدهد،مانند همین هولوکاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
89
190
شعار مرگ بر آمريكا را بايد به مرگ بر بوش اوباما و غيره تغيير داد مثل مرگ بر صدام كه ميگفتيم.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
اوباما رو فاکتور بگیر
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
با مرگ بر گفتن شما ها نه کسی می میرد نه زنده میشود. این شعار عوام است.
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
یادمه زمانی اقای خاتمی گفتند: منظور ما از مرگ بر آمریکا گفتن، مرگ بر سیاست های (امپریالیسمش) هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
آفرین مرگ بر آمریکا توهین به یک ملت است در صورتی که ما با سیاست مدار های آن ملت مشکل داریم نه خودشان.
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
156
134
فارس‌ها نه ايرانيان. كي مي‌خوايين ياد بگيرين خدا مي دونه
پاسخ ها
فرشید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
منفی چیه که میدین ؟! مگه ما لرها ایرانی نیستیم مگه آذری ها ایرانی نیستند ؟ مگه ترکها ایرانی نیستند یا کردها و .... ؟ همه که فارس نیستند ... کله ایران یعنی ماله شما فارسهاس ؟ ما کشته در راه وطن ندادیم ؟ همین کارهارو میکنید دیگه که 4 تا تجزیه طلب بهونه دستشون میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
منظورت را واضح تر بگو تا پاسخ ها را بررسی کنیم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
کاملا قبول دارم
پارس=ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
پسرم مجری فاکس نیوز عین کلمه گفته persian حالا بعضیها داد و هوار بیخود میکنند که ای داد ای وای سایر قومیتها را حساب نکردین !! یا ما هم ایرانی هستیم! یا نمیدونم تجزیه مجزیه!!!...چیکار کنیم بریم یقه مجری رو بگیریم که مبادا شما تجزیه طلب نشی !!!!!! به جهنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
لوس نونور پرشین همان نام تاریخی باستانی ایران است..نترس بابا تو رو هم ایرانی حساب کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
اگه اینجوریه پارس ها نه فارس ها
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
56
67
اين آقا عددي نيست كه شما سر خط خبر ميزنيد
پاسخ ها
جم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
هر کس عاشقه امپریالیسمه مهمه؟
بابا اگه مهم نیست چرا فاکس نیوز تو برنامه معروف اورایلی فاکتور ازش دعوت به گفت و گو می کنه؟
بعضی وقتا از دست خودم ناراحت میشم که چرا هم کاسه ین جور اصلاح طلبای خنگی شدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
4
60
خدایا آخر و عاقبت همه مارابخیر بچرخان !!!! از این دنیای رنگ به رنگ!!! در ماهواره هم دیدم و مشکوک ! شاید خواب میبینم ! در آینده ای نه چندان دور موضوع مشخص تر میشود
پاسخ ها
سبز
| Germany |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
حقیقتش منم به اسلام آوردن این بنده خدا مشکوکم!!
بابک
|
Singapore
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
97
132
شان استون برای معرف شدن اومدن ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
37
12
جالب بود
علي
|
United States of America
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
53
62
به نظرم اين استون كوچكه آدم جالبي است. تقريبا مي توان گفت واقعيت هاي روز جهان كه در داخل ايران جريان دارد و همانطور واقعيت هاي داخلي ايران را به خوبي منعكس كرده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
33
144
4 تا حرف حسابی گفته شده که مجددا بد نیست با هم مرور کنیم
1- پدر آقای استون یهودی است
2- جنبش اشغال تهران هم می آید
3- هولوکاست واقعیت دارد
4- اون چیزایی که ما میگیم ظاهرا خیلی مزخرف است !
5- کارتر خوشش نمی آید بیاد تهرانم ولی ظاهرا مجبوره یا مجبورش میکنند !
6 - دیگه چیزی از این مصاحبه دستگیرم نشد که بگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
103
98
من متوجه نمیشم مشکل با شعار چیه؟. وقتی میگیم مرگ بر آمریکا مگر منظورمون مردمشونه؟؟؟!!!
منظور همون آدم هایی هست که قدرت رو به دست گرفتن و میخوان دنیا رو تصرف کنن
.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
خوب اگه تو امریکا شعار مرگ بر ایران رو فریاد بزنند بازم همین جواب رو میدی اگه پرچم ایرانو اتیش بزنند یا جلو در دانشگاه MIT رو زمین نقاشی کنند تا همه از روش رد بشند بازهم نظرت همینه یا اون موقع فرق میکنه
جم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
عذر میخوام اگر اونها هم هر روز بگن مرگ بر ایران شما میگی آفرین خوب میگید با ما که نیستی منظورتون آدم بدای ایرانن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
همون ادمهایی که قدرت رو در دست دارن توسط مردم همون کشور انتخاب میشن دوست عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
با شعار مشکلی نداریم مشکل با فرهنگ شماها و عقده ای بازیتونه، کی غربی ها رو دیدیت که بیان بگن مرگ بر ایران، با توجه به اینکه مارو تروریست میدونن. تا وقتی گوسفند وار شعار بدن همینه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
26
43
یعنی این ها 60 ساله دارن سر مردم بدبخت و بیگناه هر بلایی از دستشون بر میاد انجام میدن ، بعد این اورایلی در جواب استون میگه: ما هم داریم سعی خودمان را می کنیم

یعنی چی الان این حرف ؟
آدم اینقدر اعصابش خورد میشه که هیچی نمیتونه بگه

حالمون از این دنیا بهم خورد.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
51
22
سلام و عرض ادب
اعتقاد بنده هم همین است که ملت ایران با ملت امریکا مشکلی ندارد بلکه با دولت امریکا مشکل دارد بنابراین بنظر من هم باید شعار مرگ بر امریکا را به شعار مرگ بر دولت امریکا تغییر بدهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
آیا کسی در تاریخ اسلام خونده که از « شعار مرگ بر . . . » استفاده کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
19
38
خبر دیگه ای نداشتی اینو تیتر یکش کردی؟
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
66
81
سلام
وقتي مي گوييم مرگ بر آمريكا به طور نا خود آگاه در ذهن هر انساني مرگ بر دولت و مردم تلقي مي شود و اين درست نيست ، بهتر اين است كه بگوييم :

"مرگ بر دولت آمريكا"

++++++++++++++++

ولي "مرگ بر اسرائيل" كاملا درست چون حتي مردم اسرائيل هم به نوعي اشغالگر حساب مي شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
آقای مشایی که چنین نظری ندارند
Rasha
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
6
33
گفتگوی جالبی بوده هرچند که به نظر میاد موضوع مهمتر ازین حرفا باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
5
53
persian معنای ایرانی میدهد نه فارس فارسی یعنی کسی که از استان فارس باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
62
26
اميدوارم آقاى استون الگويى براى همه ى جوونا بشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
13
48
چرا نمي گوييم مرگ بر امپرياليسم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
46
38
مرگ بر بوش
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
34
33
ما خودمان هنوز اسلام را آنطور که هست نشناخته و پیاده نکرده ایم بطور مثال اخلاق و عرفان و فلسفه اسلام را بعد دنبال این میگردیم که قهرمانی را پیدا کنیم و هیجانی از مسلمان شدنش حرف بزنیم البته اسلام چون دین بر مبنی فطرت است انشالا در دل تمام آزادگان نفوذ و آنها را با خودشان آشنا خواهد کرد . به امام درود میفرستم به خاطر اینکه جلوه ای از خدا برای بیداری انسانها بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
احسنت حمید خان دوستان چرا منفی میزنید درست میگن اگه اسلام پیاده شده بود که الان ایران مدینه فاضله بود البته کسی هم ادعا نکرده بطورکامل پیاده شده درمورد این آقا هم درست میگن کلا مازود جوگیر میشیم وهیجان زده نمونش همین ترکیه وحزب اسلام گراش یا مصر حالا یه بنده خدایی مسلمان شد چه میکنیم انگار این توفیق نصیب اسلام ومسلمانان شده که پسریک کارگردان هالیوودی مسلمان شده حال اینکه باید برعکس باشه
ناشناس
|
Italy
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
19
24
متاسفانه در 100 ساله اخیر اصول متعالی اسلام بخاطر کمکاری علما بیشتر اسلام از منظر احکام بما معرفی گردیده است...چون احکام تقلیدی است و بسیار راحت..یکی تکلیف میکند و بقیه رونویسی و تقلید...اسلام دینی بسیار متعالی است...که هنوز هیچ جنبه آن بما معرفی نشده است...بیشتر اسلام از جنبه جهاد و قصاص معرفی شده تا اخلاق و عفو و بخشش...متاسفانه کلام خداوند با بسم الله و رحمانیت و رحیمیت او شروع شده اما مروجین ما فقط چند آیه مربوط به جهاد را بلدند که بخوانند...این است که اینان از اسلام تصویری از خشونت در ذهن خود ترسیم نموده اند...
اسلام دین رافت و رحمت و گذشت است...که متاسفانه در مبلغین فعلی این خصوصیات وجود ندارد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
نمی دانم اگر از دستم بر می آمد چند ات بهت مثبت می دادم.
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
29
20
بینید نمیشه به هر آدمی اعتماد کرد این یارو حرفاش همه مشکوک بود این ما نیستیم که با آمریکا مشکل داریم این امریکا و مردمشه که با ما مشکل دارن و چشم دیدن خوشیه ما را ندارن کوتاه اومدن مقابل امریکاییها اشتباه محضه پس تا قیام و قیامت ....مرگ بر امریکا
از کجا معلوم ماموریت این آقاهه این نباشه که مرگ بر آمریکا را از سر این مردم بندازه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
4
28
بالآخره مردم ایران میفهمن دشمن واقعیشون کیه و کی عامل بدبختیشونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
5
20
یادم میادبه داستانی ازعزیز نسین که اشتباهی فکرمی کنن طرف تازه مسلمون شده وهمه مردم دورش گرفته بودن وکمکش می کردن واون هم ازبلاهتشون استفاده میکرد ودر دل می گفت همین ها تادیروز هیچ اهمیتی به من نمی دادند ولی چون فکرمی کنند اروپایی تازه مسلمون هستم اینطور تحویل می گیرن و...
shadow
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
48
106
اولا مردم متعصب و بی ثبات خودتی و هفت پشتت آدم پست...، در ضمن شما خیلی بیخود کردی چند دقیقه پیش اون حرفو از سرهنگ پیترز شنیدی...عمرا آدمای ترسو و بی عرضه ای مثل تو و امثال تو بتونن به ایران حمله کنن...
دوما هرچقدر هم آشوب و ناآرامی اقتصادی توی ایران باشه به پای وال استریت خودتون نمیرسه....(کلا روی هم رفته علی آقا 2 هفته توی ایران بودن چه جوری اوضاع اقتصادی ایران دستشون اومده من نمیدونم!!!!! البته اصلا قصد جانبداری از دولت و اوضاع فعلی مملکت نیست ولی خدایی هرچی باشیم دیگه راه نمیوفتیم تهرانو اشغال کنیم!!!)
سوما آقای استون، خیلی هم خوب میشه مسئله هولوکاست یا بهتر بگم افسانه هولوکاست رو انکار کرد، شما کمی مطالعه کنید همه چی واستون روشن میشه...
پاسخ ها
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
جوش نزن ، سکته می کنی...منفی هاتو بشمار
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
23
32
وقتیکه ملت ها به بهانه اینکه دولتشون ایراد داره مورد بمباران آمریکا قرار می گیرند باید فکر اینو هم بکنن که ممکنه خودشون هم دچار بعانه مشابهی بشند.
مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا
شاید مردم آمریکا با شنیدن این شعار به خودشون بیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
24
15
مرگ برآمریکا و سوال از هولوکاست هم کاربرد دارد و هم منافع که در بلند مدت مشخص خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
6
44
مرگ بر نژادپرست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
10
28
احتمالا بابای این آقا پسر فیلم 300 رو نساخته؟ به جون خودم همه رو سر کار گذاشته...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
کاری به معرکه گیری شانعلی ندارم ولی کارگردان فیلم 300 "زاک اسنایدر" بود نه "اولیور استون"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
14
34
1-اولا ما تو اهل بیتمون الگو بسیار داریم نیاز نیست از این آقا استون الگو بر داریم 2- این آقا استون صحبتاش خیلی دو پهلو میزنه البته امیدواریم اسلام واقعا روش تاثیر بزاره به حقیقت واقعی برسه 3- دولتمردای امریکا توسط مردمش میان راس کار پس دولت از مردم جدا نیست لطفا بعضی ها از خواب بیدار شن
علی
|
Kazakhstan
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
13
45
من معتقدم این آقای استون یک جاسوس فوق حرفه ای است و اینگونه که او مسلمان شده است را قبول ندارم. چون سیگنالهایی که ناخودآگاهانه از او در این مصاحبه درز کرده است نشان میدهد در نگرش، جهان بینی، ..... تغییری در او ایجاد نشده است.
نمیدانم چرا وقتی به او نگاه میکنم یاد پزشک مخصوص صدام میافتم که زمان جنگ به ایران پناهنده شد و جاسوس از آب درآمد!!!!!
ما خیلی شکممان را نباید زود صابون بزنیم، اگر به فکر جوانان خودمان باشیم که بعضی ها در حال استحاله هستند بهتر از این است که یک نفر فرزند فلان از قاره فلان در ظاهر مسلمان شده است. این هم نوعی از غرب زدگی است که .......
راستی چرا فاکس نیوز به این سرعت با او مصاحبه کرده است؟!! فاکس نیوز متعلق به چه کسانی است؟!! چرا میخواهند خیلی زود او را مشهور کنند؟! چرا.....
امان از ساده پنداری و شیفتگی بعضی از ماها!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
22
27
امريكا حقشه بهش بگن مرگ بر امريكا چون دشمن مسلمانان است اگر بتواند همه مسلمانان را از بين ميبرد و از وظايف مسلمانان است كه بادوستان خدا دوستى وبادشمنان خدا دشمنى كنند امريكاواسرائيل وانگليس دشمنان اسلام هستند آنهاتلاش دارند اسلام را از بين ببرند آنها سياستهاى كثيفى دارند سياست مداران آنها شيطان پرستانند
nakhoda
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
27
25
مرگ بر آمریکا یعنی : مرگ بر دولت آمریکا و همه اونهایی که خواسته و نا خواسته با دولت آمریکا همکاری میکنند . ملت آمریکا لطف کنن سرباز به کشورهای مسلمان نشین نفرستن . زیاد ناراحتن چشم از اول هم میگفتن همه که آقا ما با دولتش کار داریم نه با مردمش
حضرت امام ره : هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بریزیم .
morteza
|
Germany
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
7
16
این آقا فقط دنبال منفعشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
4
19
این اتفاق خیلی هم نباید بزرگ شود!
مینو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
29
17
از ابتدا هم امام رحمه الله علیه فرمودند مرگ بر آمریکا مرگ بر دولت امریکاست نه مردمش و این عوام با مرگ گفتنشان هم صدام هم روسیه را از دور خارج کردندو هم ان شاالله امریکا را نابود می کنند. شان استون هم اگر واقعا مسلمان شده است قبل از جار و جنجال سیاسی باید کمی آداب اسلام را بیاموزد. اسلام فقط نام عوض کردن نیست
رحمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
15
24
به نظر من آدم بایدبه فرموده مقام معظم رهبری باید بصیرت داشته باشه تا بتونه حق رواز باطل تشخیص بده ودرست رواز نادرست دراینصورت دیگه نیازی به تجزیه وتحلیل این آقا نداریم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
10
18
باسلام
این که شعار مرگ بر امریکا واسراییل گفته می شود ریشه اش در خوی استکباری وامپریالیستی کشورهای غربی به رهبری امریکا است واین شعار هرگز علیه مردم امریکا سر داده نمی شود وایران به عنوان کشور اسلامی همواره در راستایی حرکت کرده که حامی مظلومین بوده و در مقابل اهداف صهیونیستی در منطقه ی خاور میانه ایستادگی کرده وهدف این راهپیمایی ها انتقال این روحیه ی استکبار ستیزی به دیگر کشور های منطقه است چون انها می خواهند بر این منطقه مسلط شوند که قلب زمین است از لحاظ جغرافیایی واز لحاظ داشتن منابع انرژی ومنابع طبیعی وهر کشوری بر این منطقه مسلط شود بر جهان حکومت خواهد کرد وعلت تا سیس اسراییل در این منطقه به بهانه ی هولوکاستی که می گویند دراروپا رخ داده همین است وهمین است که هر قطعنامه ای که علیه اسراییل است از سوی امریکا وتو می شود بییایید چشمهایمان را باز کنیم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
17
26
امريكا دست از دشمني با ايران برداره تا ما هم نگيم مرگ بر امريكا
همانطور كه مرگ بر شوري رو كنسل كرديم!
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
9
20
تو دعوا نان و حلوا پخش نمیکنن.البته منظور مردم آمریکا نیستند اما وقتی نسبت به بقیه مردم دنیا واکنشی نشون ندی مسلما خشک وتر با هم میسوزن.هشت سال جنگ کردیم مگه مردم آمریکا دلشون برامون سوخت؟ با این حال منظور ما اون سیاست گذارهای خبیثه. الاعمال بالنیات.ضمنا ثابت شده هر حرفی از هرجا روی آب تاثیر میذاره بیشتر ساختار انسانها هم از آبه پس شعار از هرجا که باشه تاثیر گذاره.همچنین جنبه روانی داره.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
8
20
مشکوکه
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
2
6
باسلام
از دوستانی که با هوشیاری و زیرکی جواب دادند واقعا باید تشکر کرد امیدوارم جوانان ایرانی سطحی نگر زودباور و ساده لوح نباشند من هم از همان اول به حرفای این آقا مشکوک بودم ودر حرفهاش به دنبال غلط میگشتم اما یه چیزی که هست ما باید استفاده خودمونو بکنیم !! "العاقل یکفی بالاشاره "!!!
یک طلبه
|
Germany
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
1
14
یادمه پیش یک استادی بحث از ولایت حضرت علی مطرح شد که چرا اشخاصی با وجود اینکه حقیقت رو می فهمند باز اونو انکار می کنند وبه ولایت ایشان ایمان نمیارند
استاد فرمود:نگید فلانی شیعه نشد.بگید لیاقت محبت امیرالمومنین را نداشت. مگه نعمت ولایت به این راحتیا بدست میاد و به هر کسی عطا میشه؟
خواستم بگم هر کسی طریق هدایت را پذیرفت چه برده ای سیاه باشه و چه مالک تمام ثروت های دنیا خوشا به سعادتش و اگر نپذیرفت...
پس به جای جنجال های تبلیغاتی و بررسی ایمان دیگران بهتره یه نگاهی به خودمون بکنیم
رسول ز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
3
4
سلام یکی از منتقدهاتون گفته نباید به مساله هلوکاست پرداخت؟
ببینید مساله گفتن رییس جمهور نیست چون اونه نمیزارن مردمشون بشنوندپس یادمون باشه توپ رو باید در زمین حریف بازی داد/چون در بازی یک قاعده است اگر بخواهی در زمینت بازی نکنن
نظرات بینندگان