arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۷

هشدار رئیس دادگاه لاهه: پرداخت های مالی ایران نباید با محدودیت مواجه شود / آمریکا باید از هرگونه اختلال در ارسال کالا از جمله دارو، مواد غذایی و تسهیلات هوایی به تهران خودداری کند

رئیس دادگاه لاهه گفت: تحریم هایی که آمریکا بر ایران تحمیل می کند به خصوص در حوزه کالاهای ضروری از قبیل دارو ، غذا و تسهیلات هوایی می تواند پیامدهایی ناخوشایندی داشته باشد و در نتیجه موردی اضطراری است همچنین پرداخت ها نیز نباید شامل هیچگونه محدودیتی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس دادگاه لاهه گفت : آمریکا بخشی هایی از معاهده مودت را نقض کرده است .
رئیس دادگاه لاهه طی سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل درباره شکایت ایران از آمریکا در این دادگاه گفت : ایران می خواهد تحریم هایی که آمریکا بر ضد ایران اعمال می کند طبق معاهده مودت برداشته شود.
وی افزود : شکایاتی که ایران از آمریکا طرح کرده است می تواند بخشی از معاهده باشد و دادگاه لازم می داند که اعلام کند آمریکا بخشی هایی از معاهده را نقض کرده است .
وی افزود : تحریم معهایی که آمریکا بر ایران تحمیل می کند به خصوص در حوزه کالاهای ضروری از قبیل دارو ، غذا و تسهیلات هوایی
می تواند پیامدهایی ناخوشایندی داشته باشد و در نتیجه موردی اضطراری است.
رییس دادگاه لاهه تاکید کرد : آمریکا باید از هر گونه اختلالی در ارسال کالا از جمله دارو، موادغذایی کشاورزی و تسهیلات هوایی خودداری کند.
وی تصریح کرد : پرداخت ها نیز نباید شامل هیچگونه محدودیتی باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
ضمانت اجرایی دارد یا فقط به همین "نباید‎ها" اکتفا می‎شود.
نظرات بینندگان