صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۳ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۶۱۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۷ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
در روز‌های اخیر اینستاگرام، توییتر و فیس بوک پر شده اند از عکس‌هایی که ظاهرا به واکسن زدن افراد مرتبط می‌شوند و چند روز بعد هم عکس‌هایی از بازگشت افراد واکسن زده به دورهمی‌ها و حضور در کافه‌ها منتشر می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در روز‌های اخیر اینستاگرام، توییتر و فیس بوک پر شده اند از عکس‌هایی که ظاهرا به واکسن زدن افراد مرتبط می‌شوند و چند روز بعد هم عکس‌هایی از بازگشت افراد واکسن زده به دورهمی‌ها و حضور در کافه‌ها منتشر می‌شود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می‌رسد کرونا طی یک سال گذشته کاملا ماهیت تصاویر شبکه‌های اجتماعی را تحت تاثیر خود قرار داده است. برای مثال در ماه‌های ابتدایی شیوع کرونا، تصاویر مرتبط با قرنطینه منتشر می‌شد، مدتی بعد تصاویر حضور در اجتماع با ماسک، سپس تصاویر واکسیناسیون و اکنون نیز تصاویر حضور در جمع دوستان پس از واکسیناسیون منتشر می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام از جمله مکان‌هایی محسوب می‌شوند که افراد، تجارب و احساسات خود را به شکل تصویری به اشتراک می‌گذارند، اما جالب است که پدیده‌ای مانند کرونا، ماهیت تصاویر اینستاگرامی را به کلی تغییر داده است.

در طول سال ۲۰۲۰ تعداد تصاویر مرتبط با مهمانی، عروسی و حضور در اماکن شلوغی مانند کنسرت موسیقی کاملا کاهش یابت، اما در سال جاری میلادی و با آغاز واکسیناسیون، به مرور زمان روند بازگشت عکس‌ها به حالت عادی افزایش یافته است.

جالب است بدانید که سطح جهانی فروش دوربین در سال ۲۰۲۰ با ۴۰ ٪ کاهش مواجه شد، که بخشی از آن ناشی از سقوط جهانگردی بود، اما پیش‌بینی می‌شود این مسئله در سال ۲۰۲۱ تغییر کند.