صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۳ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۴۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۲ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷
دو شرکت اوبر و لیفت رقابت های خود را وارد بخش پاداش دهی کرده اند.درواقع هر دو شرکت در تلاشند با این روشها تعداد کاربران خود راافزایش دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دو شرکت اوبر و لیفت رقابت های خود را وارد بخش پاداش دهی کرده اند.درواقع هر دو شرکت در تلاشند با این روشها تعداد کاربران خود راافزایش دهند.

به گزارش سرویس  آی تی و فناوری انتخاب، پاداشهای اوبر برای کاربران تا حد زیادی از لیفت سبقت گرفته است. بر خلاف لبقت  ، برنامه اوبر دارای سطوح مختلف و مزایای مرتبط با آنها است.

روز دوشنبه، لیفت اعلام کرد که در ماه دسامبر، پاداشهایی را به شکل آزمایشی برای برخی کاربران فعال می کند. دقیقا دو روز بعد اوبر نیز یک برنامه مشابه با مزایای قوی تر را اعلام کرد.

اوبر با رونمایی از برنامه پاداشهای خود، نشان داد قرار است چند ماه فوق العاده را برای کاربران رقم زند. در برنامه جدید اوبر مزایای ثبت امتیاز و ارزیابی سواری شامل ارائه پاداشهایی مثل ارائه منوی رستوران ها می شود.

هر دو سیستم بر پایه امتیازات کار می کنند، اما بهه نظر می رسد سیستم  اوبر از همان ابتدا به درستی راه اندازی شده است. بخش دیگری از جوایز اوبر نیز بر پایه هزینه ها طراحی شده است. درواقع کاربران با  صرف هر دلار یک جایزه دریافت می کنند. در برنامه اوبر هر یک دلار مساویست با 3 امتیاز مثبت. سپس اوبر این امتیازات را بررسی کرده و به کاربران از سطح پایه امتیاز می دهد. اگر کاربر 500 امتیاز بگیرد به سطح طلایی رسیده و جایزه ای قوی می گیرد. کسب 2500 امتیاز مساویست با کاهش قیمت برای مسیرها و انتخاب اولویت در فرودگاه ها.

اوبر سیستم جوایز خود را در آتلانتا، دنور، میامی، نیوجرسی، نیویورک، فیلادلفیا، سن دیگو، تامپا و واشنگتن دی سی فعال کرده است.