صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۳
مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره احتمال بروز حریق در جنگل‌های مازندران هشدار داد. حسینعلی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به افزایش محسوس دما و شدت باد گرم در ارتفاعات احتمال بروز حریق در جنگل‌های مازندران بالا است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره احتمال بروز حریق در جنگل‌های مازندران هشدار داد.

حسینعلی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به افزایش محسوس دما و شدت باد گرم در ارتفاعات احتمال بروز حریق در جنگل‌های مازندران بالا است.

وی افزود: باتوجه به حضور حجم بالای مسافران در استان، از مردم و مسافران خواهشمندیم از روشن کردن آتش در حاشیه جنگل‌ها و مراتع خودداری کرده و حتی وارد منطقه جنگلی نشوند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با توصیه بر اینکه شهروندان و طبیعت‌دوستان نکات ایمنی و مراقبت‌های لازم در ارتباط با پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرایط گرمای هوا را در دستور کار داشته باشند، گفت: مردم و مسافران از روشن کردن آتش، رها کردن سیگار، چوب کبریت و استفاده از هر وسیله قابل اشتعال دیگری در طبیعت خودداری کنند.

محمدی یادآور شد: مردم درصورت مشاهده آتش‌سوزی گزارش را شماره تلفن‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بروز حریق اقدام شود.

قابل ذکر است، روز گذشته مدیرکل منابع طبیعی غرب مازندران هم از مردم و مسافران درخواست کرد با توجه به افزایش دما در مازندران و احتمال آتش سوزی جنگل‌ها از اشتغال در جنگل بپرهیزند.