صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۰۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
خولین آلوارز حالا دیگر رسما بازیکن اتلتیکو مادرید است. او در مصاحبه امروز خود از نقش آنتوان گریزمان در انتقالش گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 از حدود یک هفته پیش روزنامه‌های معتبر اسپانیایی خبر داده بودند ‏که اتلتیکو مادرید و سیتی بر سر انتقال این مهاجم آرژانتینی به توافق ‏رسیده‌اند. یکشنبه بعد از ظهر آلوارز به فرودگاه بین‌المللی مادرید رسید ‏و تصویری از خودش منتشر کرد تا همه متوجه بشوند که او برای ‏امضا با اتلتیکو آمده است. خولین دیروز صبح در تست‌های پزشکی ‏شرکت کرد و عصر دیروز نیز قراردادش را رسما امضا کرد. 

اتلتیکو مادرید در نهایت موفق شد برای ‏جذب خولین آلوارز با منچسترسیتی بر سر پرداخت 70 میلیون یورو ‏ثابت و 20 میلیون یورو پاداش‌های عملکردی به توافق برسد.

خولین در اولین مصاحبه خود با رسانه باشگاه مادریدی گفت: «از حضور در اینجا بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستم. در شهر و باشگاه از من به خوبی استقبال کرده‌اند و از من انتظارات زیادی دارند. از اولین لحظه ورودم در فرودگاه و سپس در کلینیک باشگاه استقبال‌ها زیاد بود و این برای شروع بسیار خوب است. حالا باید در زمین خودم را ثابت کنم.»

او همچنین در مورد عنکبوت، نام مستعار خود، نیز توضیح داد: «از زمانی که سه یا چهار ساله بودم و با برادران و دوستانم بازی می‌کردم، آنها من را آرانیا (عنکبوت) صدا می‌زدند. سپس این نام روی من ماند و برای همه عادی شد. کار به جایی رسید که یک بار من را خولین صدا زدند و من برنگشتم.»

نقش گریزمان در این انتقال: «گریزمان و خولیانو سیمئونه کسانی بودند که تقریبا هر روز بیشترین پیام را برای من ارسال می‌کردند. گریزمان هر روز به من می‌گفت به اتلتیکو بیا. با رودریگو دی پل و مولینا هم طبعا صحبت کردم. حالا من تلاش خواهم کرد تا بهترین بازی‌ها را برای اتلتیکو انجام دهم و به تیم کمک کنم تا پیروز شود. می‌خواهیم اتلتیکو را به صدر لالیگا ببریم. من همیشه با خانواده سیمئونه ارتباط نزدیکی داشتم و خوشحالم برای ال‌چولو بازی خواهم کرد.»