صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۹ تير ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۰۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۹ - ۲۹ تير ۱۴۰۳
سخنرانی نوه ۱۷ ساله ترامپ در اجلاس جمهوری‌خواهان به شدت مورد توجه قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنرانی نوه ۱۷ ساله ترامپ در اجلاس جمهوری‌خواهان به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

دیروز در مجمع ملی جمهوری‌خواهان سه دقیقه و سی ثانیه سخنرانی کرد و گفت تصمیم گرفته حرف بزند تا ابعادی از شخصیت پدربزرگش را که مردم نمی‌شناسند برجسته کند.

‌یک پدربزرگ «معمولی» که وقتی پدر و مادرها حواس‌شان نیست به نوه‌هاش آب‌نبات و نوشابه می‌دهد و وسط روزِ مدرسه به او زنگ می‌زند تا گزارشِ بازی‌های گلف‌شان را با هم رد و بدل کنند و حتی وسطِ «این پرونده‌ها و دادگاه‌ها» حواس‌اش هست که از حال و‌ روز نوه‌اش باخبر باشد. 

‌‌اشاره‌ی کایِ نوجوان به دادگاه اخیر دونالد ترامپ⁩ در نیویورک است. همان موقع جان بولتن به جمهوری‌خواهان هشدار داد تا مسیر خود را تغییر دهند و «یک مجرم بزهکار» را به عنوان نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا معرفی نکنند.

‌با این حال کای می‌گوید پدربزرگش کسی است که قرار است «عظمت را به آمریکا بازگرداند» و آقای ترامپ حالا در حال مبارزه برای دور دوم ریاست‌جمهوری‌اش است. یک ترور ناموفق هم قصه‌ی او‌ را جذاب‌تر و گیراتر کرده است. ‌انتخاب‌های هوشمندانه‌ای هم برای کمپین خود کرده، از انتخاب جی. دی. ونس و جلب توجه کارگران و صنف رانندگان آمریکا گرفته تا برجسته کردنِ نوه‌ی نوجوانش و نگاهی به‌موقع به نسل زد.