صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۲ تير ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۰۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۲۲ تير ۱۴۰۳
«اویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» با انتقاد شدید از مدیریت کابینه کنونی اسرائیل درباره جنگ علیه نوار غزه و ناکامی اش در جلوگیری از عملیات مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر گذشته گفت در صورتی که ائتلاف حاکم و کنست کنونی تا سال ۲۰۲۶ در قدرت بمانند اسرائیل نابود خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: «اویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» با انتقاد شدید از مدیریت کابینه کنونی اسرائیل درباره جنگ علیه نوار غزه و ناکامی اش در جلوگیری از عملیات مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر گذشته گفت در صورتی که ائتلاف حاکم و کنست کنونی تا سال ۲۰۲۶ در قدرت بمانند اسرائیل نابود خواهد شد.

لیبرمن در گفتگو با روزنامه معاریو گفت: بنیامین نتانیاهو، اسرائیل را به سوی ویرانی سوق می دهد و هیچ اطلاعی درباره مدیریت امور ندارد. بلکه او فقط برای ماندن در قدرت برای طولانی ترین مدت ممکن تلاش می کند.

رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» افزود: اسرائیل، با تهدید علیه موجودیتش مواجه است و بحران چند بعدی سیاسی، اقتصادی و امنیتی را پشت سر می گذارد که بزرگترین بحران از زمان اعلام موجودیت آن است.

اویگدور لیبرمن همچنین تصریح کرد: سراسر حاکمیت سیاسی در اسرائیل، بیمار است و لابی های منفعت گرایانه امروزه در همه امور دست بالا را دارند.