صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۹۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۳ - ۱۴ تير ۱۴۰۳
مریح دمیرال، مدافع گلزن تیم ملی ترکیه، به دلیل شادی جنجالی خود در بازی مقابل اتریش، از سوی یوفا دو جلسه محروم شد و دیدار حساس برابر هلند در مرحله یک چهارم نهایی و احتمالا نیمه‌نهایی را از دست داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طرفداری: ترکیه با بدترین خبر ممکن مواجه شد: دمیرال در دو بازی آینده غایب است!

 یوفا ترکیه و ستاره این تیم را نقره‌داغ کرد. 

با اعلام کنفدراسیون فوتبال اروپا، مریح دمیرال به دلیل شادی جنجالی خود در جدال با اتریش، ۲ جلسه از همراهی ترکیه محروم شد. دمیرال پس به ثمر رساندن گل اولش در جریان برتری ۲-۱ ترکیه برابر اتریش، حرکتی جنجالی را انجام داد و با نماد گرگ خاکستری که به گروه‌های افراطی راست‌گرا در کشور ترکیه نسبت داده می‌شود، خوشحالی خود را ابراز کرد. یوفا پس از انجام تحقیقات راجع به این شادی تحریک‌آمیز و جنجالی، تصمیم گرفت که مدافع گلزن ترکیه را دو جلسه محروم کند. گویا این حرکت در کشورهای آلمان و اتریش و فرانسه، نمادی تروریستی به حساب می‌آید و به همین خاطر، واکنش تند یوفا را به همراه داشته است.

به این ترتیب، دمیرال جدال حساس ترکیه برابر هلند در مرحله یک چهارم نهایی را از دست می‌دهد و در صورتی که ترکیه به نیمه‌نهایی صعود کند، ستاره ترک‌ها در این جدال نیز غایب خواهد بود.

گفتنی است دمیرال و سران فوتبال ترکیه تا فردا صبح فرصت دارند که از خود دفاع کرده و تحریک‌آمیز نبودن آن را به اثبات برسانند.