صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۹۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۱۳ تير ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی نکا از دستگیری 3عامل کلاهبرداری450 میلیارد ریالی به بهانه سرمایه‌گذاری مالی در قالب موسسه اعتباری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرهنگ قاسم عزیزی اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه 3 کلاهبردار در قالب سرمایه‌گذاری مالی (سبدگردانی و پرداخت سودی مازاد بر نرخ بانک) اقدام به کلاهبرداری کرده و سپس متواری شده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی و پالایش سرنخ‌ها، پی بردند متهمان به بهانه سرمایه‌گذاری مالی در یک موسسه مالی و اعتباری در شهرستان نکا اقدام به کلاهبرداری از 800 شهروند کرده‌اند.

فرمانده انتظامی نکا تصریح کرد: متهمان با تلاش ماموران شهرستان نکا، شناسایی و دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عزیزی ارزش کلاهبرداری کشف شده را حدود 450میلیارد ریال اعلام کرد و از شهروندان درخواست کرد : در زمان سرمایه‌گذاری در هر یک از موسسات مالی و اعتباری با تحقیقات کامل وارد عرصه کارزار شده و ضمن سرمایه‌گذاری در مراکز اعتباری معتبر و ترجیحا دولتی، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.