صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۹۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
تاریخ گردی با «انتخاب»؛
رییس وقت مجلس در نماز جمعه ۵ بهمن ۱۳۶۳ به بحث ضرورت احداث و در واقع تکمیل خطوط مترو پرداخت و در ۶ بهمن ۱۳۶۳ تیتر اول هر دو روزنامۀ اصلی - کیهان و اطلاعات - شد. در این تصویر چهار تن از اعضای سابق مجلس خبرگان رهبری در مترو دیده می‌شوند. افراد حاضر در این عکس از راست: حجت‌الاسلام مجید انصاری، حجت‌الاسلام شیخ محمد هاشمیان، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی و آیت‌الله علی مشکینی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویس تاریخ «انتخاب»: رییس وقت مجلس در نماز جمعه ۵ بهمن ۱۳۶۳ به بحث ضرورت احداث و در واقع تکمیل خطوط مترو پرداخت و در ۶ بهمن ۱۳۶۳ تیتر اول هر دو روزنامۀ اصلی - کیهان و اطلاعات - شد. بحث این مترو که روزانه میلیون‌ها نفر را جا‌به‌جا می‌کند و عدد مجموع آن در این سال‌ها سر به میلیارد‌ها می‌زند پیش از انقلاب با علامت‌هایی که روی دیوار‌ها می‌گذاشتند آغاز شد و بعد از آن محل بحث بود تا جایی که گویا آیت‌الله منتظری اول‌بار این شبهه را وارد کرد که با پول مردم سیستان و بلوچستان نمی‌توان برای مردم تهران هزینه کرد و خط مترو کشید.
در این تصویر چهار تن از اعضای سابق مجلس خبرگان رهبری در مترو دیده می‌شوند. افراد حاضر در این عکس از راست: حجت‌الاسلام مجید انصاری، حجت‌الاسلام شیخ محمد هاشمیان، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی و آیت‌الله علی مشکینی هستند.