صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۸۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مجموعه وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت‌الله، از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال وضعیت سفید با ما همراه شوید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سریال وضعیت سفید به نویسندگی هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله، محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که در سال 1389 ساخته شد. این مجموعه درام تاریخی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های دهه‌ی نود است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های ایرانی هستید، می‌توانید سریال وضعیت سفید را از روز یکشنبه (30 اردیبهشت ماه 1403) از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال وضعیت سفید ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال وضعیت سفید از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال وضعیت سفید هر شب (به جز پنجشنبه ها) ساعت 22:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 06:00 و 14:00 روز بعد که زمان تکرار سریال وضعیت سفید از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

سریال وضعیت سفید در 42 قسمت به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است. نقش اول داستان نوجوانی به نام امیرمحمد است که اتفاقات جالبی در طول سریال برای او و دیگر اعضای خانواده‌اش رخ می‌دهد.