صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۶۳۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۰ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛
خاطرات آیت الله هاشمی: در منزل بودم. وقت با مطالعه و استراحت گذشت. مقدارى وقت، صرف بررسى پایان‌نامه فوق ليسانس خانم اسلم، دانشجوى پاكستانى‌كردم. درباره اصلاحات من در ايران پس از جنگ نوشته و براي نظرخواهي فرستاده است. منابع كافى انگليسى نداشته و با اينكه زحمت كشيده، نقاط ضعفى هم دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

در منزل بودم. وقت با مطالعه و استراحت گذشت. مقدارى وقت، صرف بررسى پایان‌نامه فوق ليسانس خانم اسلم، دانشجوى پاكستانى‌كردم. درباره اصلاحات من در ايران پس از جنگ نوشته و براي نظرخواهي فرستاده است. منابع كافى انگليسى نداشته و با اينكه زحمت كشيده، نقاط ضعفى هم دارد. خواسته منابع انگليسى كه دربارة هشت سال سازندگى نوشته شده، با تذكرات ديگر ارسال شود. مقدارى هم به مطالعه تاريخ حكومت سادات مرعشى در مازندران پرداختم كه از سال 760 تا 795 و سپس از سال 805 تا 885 و سپس به طور متفرقه تا زمان صفويه، حكومت داشته‌اند.

در گزارش‌ها، حمله حزب‌اللهى‌ها به آقايان عبدالله نورى و [عطاءالله] مهاجرانى، در مراسم تشيیع جنازه شهدا پس از نمازجمعه، قابل توجه است؛ با ضرب و شتم و شعار.