صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۵۳۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
ساعت ۱۰ شب علیاحضرت شهبانو وارد شدند. ایشان مهمان خودشان، پادشاه و ملکه یونان، را با هواپیمای اختصاصی به رم بردند. با آن‌ها ناهار میل کردند و تشریف آوردند، به این جهت دیر وارد شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از انتشار خاطرات روزانه آیت الله هاشمی رفسنجانی، «انتخاب» قصد دارد این بار بخش های گزیده ای از خاطرات دیگر شخصیت های مهم و تاثیرگذار کشور را روزانه، مرور و منتشر کند

به گزارش انتخاب، در خاطرات علم آمده است:

صبح به کار‌های جاری رسیدم و کاخ‌ها را بازدید کردم. یک کسی صورت مذاکرات بین کمپانی‌های نفتی را در لندن برایم آورد که نمی‌دانسته‌اند هنوز جواب شاهنشاه را چه بدهند. خواستم بگیرم این‌جا بگذارم، نداد. شاید تقلبی بود، ولی جالب بود.
ساعت ۱۰ شب علیاحضرت شهبانو وارد شدند. ایشان مهمان خودشان، پادشاه و ملکه یونان، را با هواپیمای اختصاصی به رم بردند. با آن‌ها ناهار میل کردند و تشریف آوردند، به این جهت دیر وارد شدند. در فرودگاه با نخست‌وزیر [هویدا] خیلی اظهار محبت فرمودند: – نخست‌وزیر اطرافیان علیاحضرت را تمام خریده است – بعد هم نخست‌وزیر را برای شام همان شب به کاخ دعوت فرمودند. چنان‌که سابقا نوشته‌ام، علیاحضرت با من التفاتی ندارند. علت هم معلوم است. نزدیکی خیلی زیاد من با شاهنشاه است. البته من اهمیتی نمی‌دهم و کار خودم را می‌کنم، ولی ضمنا باید بگویم که با عوالم شاهنشاه و چاکری من که البته به گوش علیاحضرت هم کم و بیش می‌رسد، باز هم این ملکه ملائکه است که با امثال من حرف می‌زند...

نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
آقا جان مادرتان این خط اولی که هر روز در صدر یادداشت تکرار می کنید بردارید. اعصاب آدم خرد میشه. خوب همه ما فهمیدیم که شما خاطرات مرحوم هاشمی را منتشر کرده اید. دیگه تکرار این مطلب در باره خاطرات علم و غیره چه نتیجه ای دارد؟