صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۶۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۷ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
این روزها بسیاری از کاربران دنیای فناوری به برنامه های مختلف ویژه حمل و نقل ر آورده اند و برای تردد در سطح شهر از برنامه هایی مثل اوبر و لیف استفاده می کنند. اکنون نسخه هایی از این برنامه ها برای حمل و نقل با وسایل نقلیه عمومی به طور آزمایشی معرفی شده اند که یکی از این نسخه ها آلمانی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این روزها بسیاری از کاربران دنیای فناوری به برنامه های مختلف ویژه حمل و نقل ر آورده اند و برای تردد در سطح شهر از برنامه هایی مثل اوبر و لیف استفاده می کنند. اکنون نسخه هایی از این برنامه ها برای حمل و نقل با وسایل نقلیه عمومی به طور آزمایشی معرفی شده اند که یکی از این نسخه ها آلمانی است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، امسال را می توان سالی مهم برای رشد و توسعه سیستم های مبتنی بر حمل و نقل عمومی دانست، چرا که نسخه هایی از اپلیکیشن حمل و نقل شهری در حال افزایش است.

برای مثال اپلیکیشن "FlixBus" آلمان با حمایت از دایملر، سیلور، جنرال آتلانتیک و سیلور لیک و... یک سیستم شبکه یاب برای مدیریت ترافیک اتوبوس، مسیریابی رانندگان و راهنمایی به مسافران طراحی کرده است. این اپ به مسافران خارجی نیز کمک می کند تا به راحتی مسیریابی کنند و در حوزه تعیین مسافت ها یا حتی پرداخت هزینه ها با مشکلی مواجه نشوند.

آقای انگرت، موسس و مدیر عامل شرکت FlixBus، در بیانیه ای در این خصوص گفت: "این اپ موقعیت ما را به عنوان رهبر بازار در اروپا تقویت می کند و ما را قادر می سازد تا اروپا را به سمت توسعه سوق دهیم حتی با هماهنگ سازی شبکه های خطوط هوایی Eurolines و Isilines." "می توانیم  پیشنهادهایی بهتر، بیشتر و متنوع تر را برای جلب مسافران ارائه دهیم. ما قصد داریم یکی از بهترین گزینه ها برای مسافران در سراسر اروپا باشیم.

در حال حاضر این شبکه بزرگترین شبکه خدمات اتوبوسرانی اروپا است که مسیرها را در 29 کشور پشتیبانی می کند و در سال 2018 حدود 45 میلیون مسافر را در اختیار داشت.

این همکاری های اپلیکیشنی بین بخش اتوبوسرانی و مسافران نشان دهنده یک حرکت بزرگ در حوزه خدمات اتوبوس و به ویژه خدماتی است که به مدیریت حرکت اتوبوس ها کمک می کند.

طی چند ماه گذشته اوبر نیز  اعلام کرده که وارد حوزه حمل و نقل عمومی می شود و این یعنی کار اوبر در اروپا چندان ساده و بی رقیب نخواهد بود.