صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۲ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۴۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷
طی هفته های گذشته آمارهای بالایی در مورد تصادف سرنشینان اسکوترهای برقی ایالات متحده با خودروها یا برخورد این افراد با عابران پیاده منتشر شده است؛ آماری که نشان می دهد حتی اسکوترهای برقی هم نیاز به نظارت دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طی هفته های گذشته آمارهای بالایی در مورد تصادف سرنشینان اسکوترهای برقی ایالات متحده با خودروها یا برخورد این افراد با عابران پیاده منتشر شده است؛ آماری که نشان می دهد حتی اسکوترهای برقی هم نیاز به نظارت دارند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سال گذشته، بسیاری از شهروندان شهرهایی مثل لس آنجلس به تردد بیش از حد اسکوترهای برقی در خیابانها معترض شدند. درواقع شهروندان معتقد بودند که تردد بیش از حد اسکوترهای برقی و سرعت بالای آنها  خطر تصادف را افزایش می دهد و این مشکل تا جایی پیش رفت که تردد اسکوترهای برقی درنقاط پرتردد شهر ممنوع و محدود شد.

اما اکنون شرایط پیچیده تر شده است، چرا که تعداد افرادی که به عنوان سرنشین اسکوتر برقی سقوط کرده و به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه می کنند، روندی صعودی دارد.

همانطور که تعداد بیشتری از افراد قربانی سوانح اسکوتر برقی می شوند، متخصصین مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده به آستین در تگزاس می روند تا این حوادث را مطالعه کنند و ببینند چرا حجم امار تصادف و سانحه تا این حد بالا است.

جالب است بدانید بررسی ها نشان می دهد تنها در عرض یک دوره 60 روزه یعنی از 5 سپتامبر تا 4 نوامبر آنها 37 تماس اضطراری و 68 آسیب دیدگی بر اثر سقوط از اسکوتر برقی  را ثبت کرده اند.

 اغلب اسکوترهای ارزان قیمتی که باعث سقوط شده اند به شرکت های لیفت، اوبر و لیمو تعلق داشتند.این اسکوترهای برقی موافقان و مخالفان متعددی دارند. عده ای این اسکوترهای برقی را تسهیل گر تردد شهری می دانند و عده ای دیگر می گویند اسکوترهای برقی بلای جان رانندگان می شوند.

اکنون باید دید کمیت اضطراری اسکوترهای برقی در مورد تردد اسکوترها در ایالات متحده چه نظری می دهند. به نظر شما تردد اسکوتر در شهرهایی مثل تهران جواب می دهد؟