صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۳۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷
در آستانه انتخابات میان دوره ای ایالات متحده جمهوری خواهان تصمیم دارند یک پلتفرم اختصاصی خبری برای اشاعه اخبار دلخواه خود ایجاد کنند. پلتفرمی که هدف اصلی آن تزریق ایده هایی خاص به مخاطبان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در آستانه انتخابات میان دوره ای ایالات متحده جمهوری خواهان تصمیم دارند یک پلتفرم اختصاصی خبری برای اشاعه اخبار دلخواه خود ایجاد کنند. پلتفرمی که هدف اصلی آن تزریق ایده هایی خاص به مخاطبان است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، قار است برنامه ویژه جمهوری خواهان همه ان چه در خصوص این گروه در فضای مجازی موجود است، به طور گزیده در اختیار کاربران قرار دهد. این یعنی؛ ایجاد یک فضای امن برای افرادی که دیدگاه هایی مشترک دارند و احساس می کنند که شبکه های اجتماعی عمومی چندان سرگرم کننده نیستند.

درواقع جمهوریخواهان که احساس می کنند سیلیکون ولی در کنار دیدگاه های محافظه کاران قرار دارد، شبکه های خود را در بخش آنلاین توسعه می دهند.

این شبکه های اجتماعی جدید، احتمالا نسل بعدی از شبکه هایی مثل Pro-Trump  هستند که اخبار پنتاگون را در شبکه های اجتماعی عرضه می کند. شبکه های اجتماعی بارها و بارها متهم شده ان د که صدای حزب راست گرا در ایالات متحده را خنثی می کند. این موضوع را نه تنها سناتورها مطرح کرده اند، بلکه دونالد ترامپ نیز بارها در توییتر خود به مدیران شبکه های اجتماعی در این خصوص طعنه زده است.

توماس پترز، مدیر عامل شرکت uCampaig، که قصد راه اندازی برنامه ای ویژه در واشنگتن را دارد در این خصوص گفت: "افرادی که دارای نمایندگان راست گرا هستند در شبکههای اجتماعی سرشناس مثل توییتر و فیسبوک مورد ظلم و بی اعتنایی واقع می شوند."

این در حالی است که اغلب کاندیداهای دموکراتیک از جمله باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده و هیلاری کلینتون نیز از شبکه های اجتماعی برای تبلیغ مبارزات سیاسی و حمایت از کاربران هم نظر خود استفاده کرده اند. آنها استفاده کرده اند.