صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۲۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
گروهی از کارکنان آمازون با به راه انداختن یک موج توییتری در خصوص ویژگی های مثبت آمازون در تلاشند تا افکار عمومی تخریب شده را به نفع این شرکت تغییر دهند. درواقع این حرکت یک تاکتیک جدی برای دفاع از نحوه مدیریت جف بیزوس محسوب می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروهی از کارکنان آمازون با به راه انداختن یک موج توییتری در خصوص ویژگی های مثبت آمازون در تلاشند تا افکار عمومی تخریب شده را به نفع این شرکت تغییر دهند. درواقع این حرکت یک تاکتیک جدی برای دفاع از نحوه مدیریت جف بیزوس محسوب می شود.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، گروهی که باعنوان "سفیران" آمازون شناخته می شوند در تلاشند افکار عمومی را متوجه مثبت بودن فضای کاری خود کنند. این افراد عمدتا در بخش انبار کالاهای آمازون کار می کنند و قصد دارند ثابت کنند این خرده فروشی آنلاین و سرشناس هیچ محدودیت یا مشکلی برای کارمندانش ایجاد نمی کند.

ماجرا از کجا آغاز شد؟

از مدتی پیش گروهی از کارمندان آمازون به ویژه کارکنان بخش انبار، در قالب پست های توییتری، اینستاگرامی و ... اقدام به نقد امکانات بهداشتی و مزایای خدماتی شرکت کردند. حتی برخی از توییت های این افراد شامل این ادعا بود که حجم و فشار کاری آنان تا حدی است که امکان مراجعه به سرویس بهداشتی را هم ندارند.

 

مدت ها است که آمازون با انتقادهایی در خصوص  مسائل مرتبط با فضای شغلی، دستمزدها، خدات درمانی و مواردی مشابه در بخش انبار کالاها رو به رو است و حتی طی ماه نخست سال جاری، کارکنان انبار این شرکت در اسپانیا، آلمان و لهستان در اعتراض به شرایط نامساعد و سایر مسائل اعتصاب کردند.

سفیران نجات بخش آمازون

اما اکنون مدتی است که عده ای سفیر آبروی آمازون شده اند و در حساب های توییتری خود به سوالات و انتقادات مربوط به هر چیز از جمله مزایای بهداشتی آمازون پاسخ  می دهند.

اگرچه آمازون به طور رسمی مداخله در این جریان را تایید یا رد نمی کند اما سخنگوی این شرکت به طور تلویحی این موج را مثبت ارزیابی کرده است.

برخی از منتقدان آمازون مدعی هستند که این حساب های توییتری جعلی هستند و روبات هایی هستند که صرفا دروغ پردازی می کنند.