صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۴ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۲۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۱ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
گروهی از رانندگان خشمگین اوبر در استرالیا به دلیل سیستم قیمت گذاری جدید این شرکت تصمیم گرفته اند تا طی یک صبح کاری مسافران خود را جا به جا نکنند و به درخواستی پاسخ ندهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروهی از رانندگان خشمگین اوبر در استرالیا به دلیل سیستم قیمت گذاری جدید این شرکت تصمیم گرفته اند تا طی یک صبح کاری مسافران خود را جا به جا نکنند و به درخواستی پاسخ ندهند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، اتحادیه رانندگان سیستم حمل و نقل شهری از رانندگان درخواست کردند که بین ساعت ۷ الی ۹ صبح امروز اپلیکیشن اوبر خود را فعال نکنند و به این ترتیب اعتصاب و اعتراض خود را در زمینه این سیستم قیمت گذاری نشان دهند.سیستمی که  به اعتقاد این اتحادیه اصلا مناسب شرایط کارمندان و کارگران نیست.

یکی از اعضای این اتحادیه از این شرکت درخواست کرده است که سیستم قیمت گذاری قبل از سفر را حذف کند و از همان مدل مسافت طی شده و زمان گذشته استفاده کند.

این موضوع حالتی رقابتی با لیفت داشته است و اوبر هم از این سیستم قیمت گذاری برای اولین بار در نوامبر سال گذشته در آمریکا استفاده کرد.از  ماه مارچ نیز این سیستم در استرالیا پیاده سازی شد.

این سیستم به کاربر و راننده ها اجازه می دهد که مبلغ هر سفر را قبل از انجام آن مشاهده کنند.این اتحادیه اعلام کرده این سیستم به ضرر راننده ها خواهد بود زیرا احتمال دارد که آنها  با ترافیک غیر منتظره مواجه شوند یا مسافرشان چند توقف داشته باشد و یا حتی  جاده بسته باشد ،بنابراین همگی این موارد به ضرر راننده خواهد بود.

یکی دیگر از خواسته های این اتحادیه خارج شدن رانندگاه به صورت دلخواه از سیستم UberPOOL بود ، این سیستم در ماه مارچ در استرالیا اجرایی شد.رانندگانی که از UberPOOL استفاده می کنند می توانند چند مسافر با مقاصد یکسان را جا به جا کنند ولی ۲۰ درصد اضافه مبلغ دریافت کنند.

این اتحادیه همچنین درخواست کرده است که ۱۵ درصد به مبالغ کرایه ها اضافه شود زیرا قیمت رسیدگی به ماشین هم افزایش یافته و این موضوع می تواند تاثیر بسزایی بر زندگی رانندگان داشته باشد.