صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۱ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۹۵۷۳۲
تعداد نظرات: ۱۴۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
با سردادن شعار
گروهی که ظاهراً پیشتر سازماندهی شده بودند ( و در ابتدا نهایتاً 20 نفر بودند و کم کم به تعداد آن ها، تعداد زیادی از بیرون افزوده شد) ، در حمایت از احمدی نژاد شعارهای تندی سردادند و به سوی لاریجانی، کفش و مهر نماز پرتاب کردند! این افراد با سردادن پی در پی شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» ، «بصیرت بصیرت» و ... مانع سخنرانی لاریجانی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنرانی علی لاریجانی رییس مجلس در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در قم با شعارهایی علیه او همراه شد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب از قم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که برای حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن به خیابان "شهدا" در قم رفته بود، با شعارهایی مواجه شد.

همچنین در هنگام سخنرانی علی لاریجانی، شعارهایی در مورد مضامین 22 بهمن سر داده شد، اما کم کم این سخنرانی توسط گروهی از افراد به صحنه ای متفاوت تبدیل شد و شعارها شکل و رنگ جدیدی پیدا کرد.

در این میان، مردم حاضر نیز با تصور طبیعی بودن این اتفاق، شعارهایی، نه در حمایت از احمدی نژاد یا علیه لاریجانی، بلکه در مخالفت با اختلاف افکنی سران شعارهای بسیار سر دادند.

رئیس مجلس در ابتدای سخنان خود بدون توجه به شعارهای حاضرین در مجلس به سخنرانی خود که از قبل آماده کرده و مکتوب بود ادامه داد. در حالی که رفته رفته بر صدای شعاردهندگان افزوده می‌شد، صدای لاریجانی به سختی از پشت تریبون شنیده شد

...و حامیان «خودجوش» دولت هم وارد شدند

از سوی دیگر، گروهی که ظاهراً پیشتر سازماندهی شده بودند ( و در ابتدا نهایتاً 20 نفر بودند و کم کم به تعداد آن ها، تعداد بیشتری از بیرون افزوده شد) ، در حمایت از احمدی نژاد شعارهای تندی سردادند و به سوی لاریجانی، کفش و مهر نماز پرتاب کردند!

این افراد با سردادن پی در پی شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» ، «بصیرت بصیرت» و  ... مانع سخنرانی لاریجانی شدند.

لاریجانی در ابتدا گفت: امروز روز بزرگ و از ایام الله و روزی است که مصداق آیه "جاء الحق و ذهق الباطل" است.

وی افزود: در سال 57 نظام ضد اسلامی و دیکتاتوری طاغوت توسط ملت ایران از بین رفت و جمهوری اسلامی با رهبری حکیمانه امام راحل پدید آمد که از آن به عنوان زلزله سیاسی قرن یاد می‌شود.

 در این حین بخشی از جمعیت بر شدت شعارهای خود اضافه کردند و شعارهای "خواص بی بصیرت " سر دادند و حتی  اشیائی به سمت جایگاه سخنرانی رئیس مجلس پرتاب شد.

در این شرایط حلقه محافظان لاریجانی در جایگاه تنگ تر شد و آنها از رئیس مجلس خواستند تا سخنرانی خود را متوقف کند، اما لاریجانی برای ادامه صحبت هایش اصرار داشت.

وی در واکنش به اعتراضات برخی از راهپیمایان گفت: امروز روز 22 بهمن و روز مبارکی است و روزی است که باید با رهبر معظم انقلاب بیعت کنیم و نباید با اینگونه اقدامات این جشن بزرگ را خدشه دار کنیم.

در ادامه وقتی حاضرین و معترضین در شبستان به سمت محل جایگاه سخنرانی حرکت کردند در این هنگام لاریجانی را که دیگر نماینده مردم قم در مجلس و استاندار قم همراهی می‌کردند توسط محافظان به سمت پشت جایگاه هدایت شد.

همچنین خبرگزاری مهر مراسم گزارش می دهد که گروهی از معترضان به رئیس مجلس هم اکنون در خیابان پشت شبستان حرم مطهر حضرت معصومه(س) تجمع کرده اند و با سر دادن شعارهایی علیه لاریجانی مانع خروج وی از حرم مطهر حضرت معصومه‌(س) شده‌اند.

در همین رابطه سایت خبری مجلس با سازماندهی خواندن اعتراضات به لاریجانی اینطور نوشت: صبح امروز در مراسم راهپیمایی  ۲۲  بهمن  در شهر مقدس قم عده اندکی که مشخص بود از قبل سازماندهی شده بودند ، تلاش کردند با برخی شعارها علیه رئیس مجلس مانع سخنرانی دکتر لاریجانی در مراسم شوند و در مراسم باشکوه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم ایجاد آشوب کنند.

هنوز خبری در مورد برخورد با این دست از افراد منتشر نشده است.

این در حالی است که تلویزیون قم، پخش زنده خود را پس از این اتفاقات قطع کرد.

نکته تاسفبار اینکه همه این اتفاقات در حرم حضرت معصومه (س) و در حین راهپیمایی ملت در 22 بهمن به وقوع پیوست.

روایت خبرگزاری ایرنا

ایرنا نوشت: سخنرانی ˈ علی لاریجانی ˈ رییس مجلس شورای اسلامی با شعارهای مردم درباره ضرورت حفظ وحدت و اتحاد میان مسوولان ناتمام ماند.

هنگام سخنرانی رییس مجلس ؛ مردم ولایتمدار قم با سردادن شعارهایی مانع از ادامه سخنان وی شدند.

لاریجانی تلاش بسیاری کرد که مردم را به آرامش دعوت کند اما مردم با سردادن شعار همچنان مانع از ادامه سخنرانی وی شدند.



محافظان لاریجانی ، وی را از محل خارج کردند و پس از آن آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و امام جمعه موقت قم به جای لاریجانی به ایراد سخن پرداخت.

معترضان شعارهایی نظیر ˈخونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماستˈ، ˈحسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماستˈ، سر دادند.

خاطرنشان می‌شود که شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) در تاریخ 15 خرداد 1385 نیز شاهد بی حرمتی عده ای از شاگردان آیت الله مصباح یزدی به آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۴
در انتظار بررسی: ۱۶
غیر قابل انتشار: ۴۵
سلمان
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
افرادی که در مراسم سخنرانی شخصیت های سیاسی نظام جمهوری اسلامی بالاخص افرادی که سران قوا هستند،تشنج ایجاد می کنند و اقدام به آشوب می کنند، نه بویی از دین و دیانت دارند نه امام را درک کردند نه ولایت فقیه رو و نه احترام حضرت معموصه (س) را داشتند و قطعا دست اینگونه افراد در یوم الله 22 بهمن در دست اسرائیل و آمریکاست. اگر میگویی نه از بیت رهبری معظم استفتا شود تا حق مشخص شود.
iman
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
ازماست که بر ماست...
سیدجمال
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
ما سابقه تجمع های خود جوش!!!در حمایت از احمدی نژاد را داریم.عصبانیت دولت از لاریجانی نشان می دهد ضربه ی لاریجانی کاری بوده است .جریان انحرافی بجای شلوغ بازی آب را باید بریزد...
دانشجو
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
پايگاه خانه ملت گفته عده اندكي صحبت هاي ايشان را ناتمام گذاشتند
مگه ميشه صداي عده اي اندك بر اين سيستم صوت حرم چيره بشه و صداي آقاي لاريجاني به كسي نرسه و ناتموم بذاره
اينطوري كه شنيديم كل شبستان يك صدا بودن و اگه كسي بتونه اينطور جمعيتي رو ساماندهي كنه معلوم ميشه چه مديريت قوي اي داره
خوب اگه چنين مديريتي وجود داره نميذاشتن كه ايشون اصلا راي بياره؟؟!!
به نظرم اصل كار خوبه كه مردم با شعارهاي كوبندشون گلايه شون رو به مسئولين برسونن اما بعضي شعارها و اينكه ديگه نذارن كلا صحبت كنه نه
سلمان
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
افرادی که در مراسم سخنرانی شخصیت های سیاسی نظام جمهوری اسلامی بالاخص افرادی که سران قوا هستند،تشنج ایجاد می کنند و اقدام به آشوب می کنند، نه بویی از دین و دیانت دارند نه امام را درک کردند نه ولایت فقیه رو و نه احترام حضرت معموصه (س) را داشتند و قطعا دست اینگونه افراد در یوم الله 22 بهمن در دست اسرائیل و آمریکاست. اگر میگویی نه از بیت رهبری معظم استفتا شود تا حق مشخص شود.
کوروش
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
بچه ها چرا نظراتتون رو به اسم حقیقت یا( تنها حقیقت )بیان می کنید این نظر شما ست.وبستگی داره که چجوری فکر می کنید و طرفدار کدوم حذبید..پس این به این معنی نیست که همه شما راست می گید و بقیه دروغ....وقتی که شما فقط به صحبتا ی یه حذب گوش میدید و حذب یا گروه یا...رو دشمن خطاب می کنید باعث می شه از حقیقت دور باشید...این طرفداری نیست....این چیز دیگه ایه...بچه ها خواهشا قبل از هر گونه تصمیم یا نظر برید تحقیق کنید(نه فقط تو گروه خودتون)اونایی که می فهمن.میفهمن من چی میگم
رضا
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
دم قمی ها گرم دلمان خنک شد ...
ناشناس
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
سلام بر خاتمی
امیر
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
ای کاش من هم انجا بودم ای کاش
parvaz
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
سلام...درشرایطی که کشور بیش از هرچیز دیگه به اتحاد و همدلی نیاز داره هرکسی بخواد اختلاف بندازه و آسیاب دشمن رو بچرخونه آدم خوبی نمی تونه باشه حالا هراسمی می خواد داشته باشه فرقی نداره.....
ناشناس
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
باسلام. لاریجانی از یکشنبه به بعد محبوب تر شده است. شاید عده ای در قم جو گیر شوند و ازاین کارهای غیر اصولی انجام دهند ولی قطعا محبوبیت لاریجانی در کل کشور افزایش یافته و من این را در برخورد با مردم از همه ی گرایش ها دیده ام.
جواد
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
من که فقط حرف رهبر رو قبول دارم وپشتیبان ولایت هستم وبه شما هم توصیه میکنم
ناشناس
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اینها هرکه بودند تفرقه افکن بودند منطق نداشتند...
علی
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
سلام کاش میشد اگر هرکاری را میخواهیم انجام یه نظر مینداختیم ببینیم کار ما مرضی امام زمان(ع) هست یا نه واقعا متاسفم برای کسانیکه جواب بد اخلاقی را با بداخلاقی آنهم در حرم کریمه اهل بیت دادند
حمید بابا
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
عزیزانم من خودم یکی از پرتاب کننده ها بودم نزدیک بود بزنم سر آقای لاریجانی رو بشکنم واقعا از همین جا ازش معذرت می خوام . ما فقط می خواستیم قدرت و توانایی آقای لاریجانی رو در برابر پرتاب مهر و کفش بدونیم احمدی نژاد که تو مصر خوب جواب داد این هم واکنشش بد نبود
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
+++++++++++++++++++++++++++++
جبرائیل
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
خدا هدایت گر این ملت باشه که درست فکر کنن
و کاری نکنن که چهره الهی کشور و مردمش بد جلوه کنه
ناشناس
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
سلام این قبیل حرکات به هر هدفی حتی به هدف حمایت از ولایت فقیه مخالف فرمایشات مقام معظم رهبری است. چون ایشان هرگونه حرکتی را که ایجاد تنش بکندٰ منع کرده اند از جانب هر که باشد.
فرشاد ابراهیم پوریان
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
متاسفم مواظب منافقین باشید که از در وارد نشوند ملت با بصیرت
ليسانس بيكار
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
من فرد ايده آل زندگيمو بخاطر گراني و تورم و وضع وحشتناك زندگي در ايران از دست دادم زندگيم از دست رفته و اميدي به فرداي روشن ندارم كي ميخواد جواب ظلمي كه به من شد رو بده؟...
سینا
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
بهرحال کاری خوبی نکردند،
فرهادی
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
ادب و احترام از این مملکت رخت بر بسته. بعد وقتی فیلمای زمان قدیم و شعبان بی مخ رو پخش می کنن می گیم عجب آدمای بی شعوری بودن.
ما هم که شکر خدا دست کمی از اونا نداریم.
....
علی علی مددی
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
من خودم توی شبستان بودم...
گروه کمی بودند که کفش و مهر پرتاب می کردند و معلوم بود سازماندهی شده بودند
اما تمام مردم در حمایت از رهبر و مخالفت با بروز اختلافات در بین سران سه قوه شعار می دادند...
حرکت این تعداد افرادی که در حرمت حرم بی بی رو نگه نداشتند بسیار زشت بود...
البته تقصیر لاریجانی هم بود
قبل از سخنرانی هم معلوم بود اوضاع برای صحبت مناسب نیست...
اما اومد صحبت کرد و حتی با بی توجهی میخواست حرفاشو ادامه بده...
ناشناس
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
نمی دانم چرا فکر می کنم اینها همه فیلم است.
پاسخ ها
زهرا
| |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
فکر نکن من خودم ندیدم اما پدرم در شبستان یعنی محل سخنرانی بودند
رضا
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
نه لاريجاني نه احمدي ن‍ژاد، هر كسي كه بي بصيرت باشه سزاش اينه
ناشناس
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
انتخاب جون من سایت تابناکو به خاطر سانسور نظرات (طی چندین بار) ترک کردم لطفا شما دیگه سانسور نکنید.

بنده برعکس بسیاری از دوستان که مخالف این اتفاقاتن، میگم این اتفاقات بهتره که بیفته تا مردم بهتر مسئولین دورو رو بشناسن، طرفین هر کسایی میخوان باشن.
حداقل خروجیش اینه که از این به بعد، مسئول کم کار و کم فروش احساس امنیت نکنه و هر جا رفت، هیچ کاری نکرده، به به چه چه نشنوه، اونم هوا ورش داره فکرای نپخته بزرگ به سرش بزنه و آخر عاقبت بشه وضعیت الان ما؟!!!
وجدان مردم بیداره، اون همه جمعیتی که یه روایت چندین نفر بالای هزار نفر بودن که بی دلیل نمیان کسی رو تخریب کنن (حالا میخواد لاریجانی باشه یا احمدی نژاد ).
حق راه پیروزی خود را خواهد یافت.
به امید بهتر شدن بصیرت سیاسی ما مردم و عقل گرایی و مردم مداری بشتر مسئولین.
منصور
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
حیف این مملکت با این دست اندرکارانش
ناشناس
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
خوب خدا را شکر از انچه که میترسیدیم سرمان امد من هیچگاه لاریجانی را پسر پیغمبر ندانستم اما این جمعیت انهم در قم به حمایت احمدی نژاد امده باشد خیلی عجیب است اقایانی که پشت دست نشسته اید و اجازه چنین کاری را میدهید .احمدی نژاد ادمی نیست که به راحتی به برادران لاریجانی رضایت بدهد او دنبال کارهای بزرگتر است حالا هی برایش ادم بفرستید.
ناصر
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
کاری به لاریجانی و بی بصیرتیش ندارم
ولی انصافا مهرو کفش پرت کردن در حرم حضرت معصومه کار درستی نیست
ایرانی
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
قمی ها پرچم ولایت مداری رو بلند کردند... این پرجم سالهاست که بر دوش ماست

سران هر سه قوه متاسفانه بسیار بد عمل کرده اند و مردم حق دارند در حمابت از ولایت فقیه به آنها اعتراض کنند
محمد
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
این سنت خداست.گهی زین به پشت وگهی پشت به زین.باید اتفاقات چند سال اخیر رو مرور کرد تا به این سنت رسید
مهدی
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
من امروز بعد راهپیمایی میخواستم برم زیارت دیدم در شبستان صدای شلوغی میاد
واقعا مردم جواب مجلس را که به درد مردم توجه نمیکند و کار سیاسی میکند دادند
سعید
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
جالبه خودجوش از احمدی نژاد استقبال میشه
خودجوش هم به لاریجانی حمله میشه
چه میکنند این مزدوران انحراف
واقعا دمشون گرم ادمو یاد خوارج میندازن
ناشناس
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
نه احمدی نژاد به فکر این ملته نه لاریجانی همش قدرته.مردم فقط چوبش رو می خورن. اونایی که به احمدی نژاد رای دادن الان حق اعتراض کردن ندارن دیگه.دولت خاتمی رو با این دولت مقایسه کنید فقط من نمی گم خاتمی عالی خوب بدون نقص اما مردم راحتر بودن مملکت آرامش داشت
ناشناس
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
از کی تاحالا شما طرفدار اصولگرایان در راس شون لاریجانی شدین؟!
لاریجانی مهمتر از جشن انقلاب بود که خبر اولتون رو
گرفته برخلاف خبر اول تمامی سایت های داخلی و خارجی؟
حسن
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
با سلام به مردم ولایتمدار ایران عزی
این واقعه عبرت آموزی که در سخنرانی آقای لاریجانی اتفاق افتاد تلنگری بود به مسئولان نظام که اگر بخواهند فرمایشات رهبری عزیز را سبک بشمارند و اعتنا نکنند و اگر دست از باند بازی و قدرت نمایی برهم برندارند و برای رسیدن به اهداف قدرت طلبانه خودشان از معیشت مردم خرج کنند و توهم قدرت برتر به آنها دست بدهد مردم خودشان قدرتی را که به آنها اعطا کرده اند را پس میگیرند.
این مردم پیرو خط رهبری معظم میباشند و هر کس بخواهد ذره ای رهبر عزیزمان را ناراحت کند چنین جوابی از مردم خواهند گرفت.
حال این اتفاق آخرین هشدار به مسئولین نظام بود که از فرامین رهبری اطاعت کنند و به فکر راه حلی برای حل مشکل معیشتی مردم باشند.
ali
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
ما تا آخر خواهیم ایستاد حتی اگر لاریجانی ها واحمدی نژادها نباشند.متاسفم برای لاریجانی.خدارو شکر مردم ما با بصیرت هستند ولاریجانی را ادب کردند
سجاد
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده...
ناشناس
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
به نفع دشمن است نه لاریجانی
منصف
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
لاریجانی رئیس مجلس گفت : " من از آقای مظفر خواستم که استیضاح کنندگان را متقاعد کند وتلاش خودرا کردم که استیضاح انجام نشود ولی متقاعد نشدند"

استیضاح انجام شد، این آقای احمدی نژاد بود که فرمایش رهبری را زیر پا گذاشت و حرفهای تشنج آفرین زد و نسبت های ناروا به رئیس مجلس داد و ادعا کرد کشور به بن بست رسیده، آیا توقع نبود که رئیس مجلس جواب منطقی و مودب به رئیس جمهور بدهد و ادعای او را رد کند، کسی که در عمل به نظر رهبری اعتنا نمی کند و قوانین کشور را زیر پا میگذارد وبازهم مظلوم نمایی مینماید، آیا نباید برای روشن شدن ذهن مردم قانون گریزی اورا نشان داد؟!

انصاف دهید بی بصیرت رئیس مجلس است یا آنها که نسبت به او بی ادبی کردند و بهانه به دست دشمن دادند!
ناشناس
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
دنیا دار مکافاته.
ناشناس
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
مجتبی احسنت
بهرامی
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
من یک خانم هستم و از بالکن بالای شبستان شاهد این ماجرا بودم هر کس بگه در حمایت از احمدی نژاد شعار داده میشد دروغ محض گفته تمام شعارها در حمایت از رهبری بود و در اعتراض به مسئولین از جمله لاریجانی جمعیت هم در ابتدا اندک بود ولی آرام آرام کل شبستان بزرگ امام خمینی یک سر شعار و اعتراض شد....
شاهد عینی
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اگه در سه چهار ردیف اول بودید متوجه می شدید که کاملا سازماندهی شده بود .
ضمنا اگر خوب متن را بخونید نوشته که اولش 20 الی 30 نفر بودند و بعدا به تعداد آنها افزوده شد .
این واقعا درست هست .
مردم در جو شبستان قرار گرفتند و خیلی ها به عبارت واضح جو گیر شدند .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خلاصه اینکه خیلی زشت بود . پرتاب مهر به سمت آقای لاریجانی باشد یا هاشمی رفسنجانی و یا احمدی نژاد .
رهبری فرمودند از این ادبیات ها خود داری کنید کو گوش شنوا ؟؟؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ضمنا آنروز در مجلس آقای لاریجانی بیشتر از محمود احمدی نژاد حاضرین را به منویات رهبری سوق داد
فراموش نکنید که احمدی نژاد گفت مملکت به بن بست می رسد و آقای لاریجانی گفتند که تا مملکت ولایت فقیه دارد هیچگاه به بن بست نمی رسد .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حالا بی بصیرت کیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
حب قدرت و مال دنیا چیکارا که نمیکنه؟ مثل ترکیب شیمی خود بخود جوش میاد! تهرانیها که ظاهرا حرمت سخنران رو داشتن! چشم قمیها روشن!
ناشناس
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
فرقی نداره شعاربرضده کی بوده بایدخودمونواصلاح کنیم
یداله آ
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
بتظر من حقش بود لاریجانی آدم فرصت طلبی است میخواهد ازکارهای بد احمدی نژاد سوئ استفاده کرده خودش را محبوب کند آقا فرمودن این چیزها برای شما محبوبیت نمی آورد آقای لاریجانی احمدی نژاد کارهای چندش آوری انجام میدهد اما مردم بیدارند اجازه نمیدن شما که دردل محبت فتنه گران را داری از آن سوئ استفاده کنی
مجتبی
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
به نظر من اقای لاریجانی کار درستی کرد که در جلوی گردن کشی احمدی نژاد مقابله کرد این اقا هر کاری خواسته کرده مملکت رو به اشوب کشیده همه رو به جان هم انداخته من برای یه عده کم اندیش و تندرو که چشمان خودشون رو بر روی حقیقت می بندند متاسفم و واقعیت جامعه رو نمی بینم این اقای احمدی نژاد مملکت رو به ... کشونده و سیاست های اقتصادی اجتماعی و خارجی اشتباه .....و ادبیات زشت و ناپسند و جریان انحرافی . .......برای موافقان اقای احمدی نژاد همین بس که ایشون 10روز خانه نشینی کردن در کجای دنیا یه همچین چیزی دیده شده من که نمیدومو ندیدم
ناشناس
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
درود بر احمدنژاد قهرمان فرزند ایران زمین و فرزند کوروش کبیر
ناشناس
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
واقعا متاسفم برای کسانی که بصیرت را با جنجال و شلوغی اشتباه گرفتند مگر رهبری نفرمودند که دشمنان میخواهند بین مسولین و مردم تفرقه بیاندازند پس این حرکات فقط دشمن شاد کن است اگر اعتراضی داریم باید محترمانه بیان کنیم نه با پرتاب کفش....
امین
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
انتخاب به وظیفه رسانه ای خود عمل کن!من خودم انجا بودم به جرات میتونم بگه 99 درصد حاضرین بر علیه برادران لاریجانی شعار میدادند.
ناشناس
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
من نمیدونم چرا پرچم قمی ها پرچم آمریکاست؟
ناشناس
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
بنده خدا جرمش اینکه از حقوق مردم در مجلس دفاع کرده.
پاسخ ها
رهگذر
| |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
البته اگر دقت بفرمائید در بیانات آقای لاریجانی متوجه خواهید شد که ایشون از حق خودش دفاع کرد.
مجید
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اینجور که من می بینم همه نظراتو همه ایران در قم راهپیمایی کردند!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
بله اگر کسی قمی نباشه و خودش نبینه پیام نمیزاره
ناشناس
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
کن در راه÷یمایی بودم کسانی که آشوب راه انداختند اندک بودند ولی عده ای هم جو گیر شده و به این افراد ÷یوستند
صدا
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
به نظر شما آیا باید جواب کسی که در مقابل رئیس جمهور با تمام بی اخلاقیش ایستاده را این چنین داد. حتی اگر خودش نیز مورد تایید نباشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اگر راست میگه اول از خانواده خودش شروع کنه و جلوی برادرش را بگیرد
ali
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
عزیزم منم اتفاقا کنار تریبون بودم
حتی کفش و مهر هم به من اصابت کرد.
اما شعارها برای احمدی نژاد نیود و فقط اعتراض به بد اخلاقی سیاسی بود.
پاسخ ها
قمی
| |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
به هر حال به نفع احمدی نژاد تمام شد. اینو واقعا نفهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
این عزیز کنار تریبون نشسته از کدام کشور کامنت گذاشته؟
ناشناس
| |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اعتراض به بداخلاقی سیاسی ؟ ؟
کفش پرتاب کردند بارای اعتراض به بد اخلاقی سیاسی ؟ ؟
modir191
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
برادر جان خبرتان را اصلاح کنید و کلاغ خبر رسونتون را اخراج که خبرای دروغ میرسونه
ازتون می پرسم حامی احمدی نژاد و اگه 20 نفر هم نمیشدند چطور لاریجانی فورا از مجلس خارج کردند
لاریجانی مهره سوخته هاشمی شد
پاسخ ها
قمی
| |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
همیشه ی عده کم جو رو شروع میکنند و بعد عده ی دیگری ندانسته پیروی میکنند.
ناشناس
| |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
احسنت
صدا
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
حامیان احمدی نزاد بدانند: جسارتهایی که او به .... کرد حتی در زمان رضا شاه اتفاق نیفتاد کمی بیدار باشید. وظاهربین نباشید.
مصطفی
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
من از اول تا آخر جشن 22 بهمن بودم , همه مردم از اول تاآخر شعار"مرگ بر ضد ولایت فقیه" دادند شعار "مرگ بر آمریکا" دادند شعار..اما همین که علی لاریجانی در شبستان امام شروع به صحبت کرد عده ای بی بصیرت وساده لوح شروع به شعار"لاریجانی بصیرت بصیرت "دادند دراین حین عده بسیار اندکی حدود 10 _15 نفر(یا شاید کمتر) که احتمالا از جریان انحرافی خط گرفته بودند از فرصت سواستفاده کردند شروع به پرتاب شی به سمت آقای لاریجانی کردند همین ها(10_15 نفر) حتی زمانی که آیت الله سعیدی شروع صحبت کرد قصد داشتند سخرانی را به هم بزنند که چون درمقابل سیل عظیم جمعیت مانند قطره بودند به زمین فرو رفتند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
آخه تا کی مرگ بر این و مرگ بر اون ؟
امریکا امریکا بصیرت بصیرت
محمد
| |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
آقاجون پس چرا آقای سعیدی را بیرون ننداختند
اگه میگید اینا کم بودند
من خودم که اونجا بودم هیچ شعاری ندادم اما از بصیرت مردم خوشحال شدم
مردم قم دارند میفهمند
حامی
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
این حرکت زشت قطعا خلاف فرمایشات رهبری مبنی بر عدم توهین به میئولان نظام بود و تنها دل اجانب را شاد کرد و مایه تضعیف نظام بود. این افراد قطعا حامی رهبری نیستند و بک عده .... اند.
قمی
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
ای کاش کسانی که این حرکت زشت انجام دادند کمی به حرمت حرم کریمه اهل بیت هم نظر داشتند تا از این به بعد این کار باب نشود اونم تو حرم. واقعا برای شعورشان متاسفم
ناشناس
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
مثل آنكه همه خوانندگان سايتتان قمي اند كه همه آنجا بودند!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اگر قمی ها نبودند انقلاب هم نبود.
modir191
| |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
داداش من با بقیه کاری ندارم من خودم و میگم
من اونجا بودم و اونایی که تا حالا نظر نوشته بودند که اوجا بودن از نزدیک دیدم و به لحظه ورود به منزل رفتم سر اینتر نت ببینم جریان رسانه ای شده یا نه و دیدم که چطور حقایق ناقص و بعضا خلاف واقع را می گویند در حالی که شاهد بودم که همه خوشحال بودند دفاع از رهبری کردند نه از احمدی نژاد او که باشد در محضر رهبری تورا خدا دوستان یه سر برید سایت لاریجانی قسمت عکسها و غیره ببینید این رفتارها با وحدت و مشی رهبری سازگار که دائما زیر پرچم رهبری چهره اش را مخفی میکننه
ناشناس
| |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اگر قمی ها نبودند کهکشان راه شیری هم نبود
مسعود
| |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اصلا همه قمی اند مگه خلافش ثابت بشه!!!
ناشناس
| |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
آقای مدیر منم اونجا بودم با این حرف شما اگر کسی مقابل اتهامی از خودش دفاع کنه خلاف نظر رهبر عمل کرده؟ چرا دنبال متهم اصلی نیستید
Joseiv
| |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
منم تو شیرازم اما حالا که خوب فکرشو می کنم تو قم بودم و شعار می دادم
محمد313
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
1-به هرحال درمجموع واقعه تلخ ودشمن شادکنی بود
2-اشتباه اصلی دراصل برنامه سخنرانی آقای لاریجانی بود
3-شعاردادن عکس العمل طبیعی مردم(بعداز بداخلاقی درمجلس)ولی زمینه ساز سوء استفاده کردن بود
4-پرتاب اشیاء قطعا گناه بود ومورد رضایت عقل وشرع ووجدان ومرضی امام زمان(عج)ومقام معظم رهبری نبود.
سخن پایانی:
نباید سلسه وار جواب بداخلاقی بابد اخلاقی داده شودکه این سمت وسو به طرف هلاکت تمامی اطراف است.
به کوری چشم دشمنان ملت متین واستوار و رهبری پیروز نهائی اند ان شاءالله.
ناشناس
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
خواص بی بصیرت مایه ننگ ملت
لاریجانی رای ما را پس بده
امیرمحمد
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
آقای لاریجانی اگرچه دیرامادرروزیکشنبه گذشته کاری راکه بایدحداقل چهارسال پیش صورت میگرفت انجام داد.واین کاربرهم زنندگان جلسه برمحبوبیت لاریجانی خواهدافزود.تجربه از2 خرداد76 به بعداین رانشان داده وثابت کرده است.
taha
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
گویا لنگه کفش پرت شده
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
نوش جانش
سالار
| |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
نوش جانت
ابرام
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اولا بیست نفر نبودند
ثانیا طرفدار احمدی نژاد نبودند
اکثر شبستان بر علیه لاریجانی شعار دادند
ثالثا آن اشیاء کفش بود
رابعا این یه خط و نشون برای احمدی نژاد هم بود
یعنی هم احمدی نژاد هم لاریجانی هر دو مقصرند
اشتباه لاریجانی ورژنش قوی تره!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
کفش به این گرونی تو اون شلوغی اگه گم بشه چی ؟
حاضر در مراسم
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
جوانان ولایی نگذاشتند حرف امام ,شهید شود و پاسخ خائن را دادند.
modir191
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
لاریجانی اومده بود خودش را محک بزنه
خبرهایی هم که خبرگزاری ها میدن سانسور خبری ویا بایکوت خبری میکنند مثل همین خبر که نوشه 20 نفر هم نمیشدن در حالی که بیشتر از 5000 نفر بودن کل شبستان امام خمینی بود و دیگر اینکه نوشته حامی احمدی نژاد بودن در حالی که شعاری به نفع احمدی نژاد ندادند بلکه میگفتند الله اکبر و یا مرگ بر ضد ولایت فقیه تفاوت خبر را ببینید از کجا تا کجا
ناشناس
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
دوستان چرا جو درست میکنین ؟
خبر رو درست بخونین :
حامیان دولت 20 نفرن
نه شعار دهندگان
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اشتباه کسی بدتره که کار غلط رو شروع کرد...
ابرام
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اولا بیست نفر نبودند
ثانیا طرفدار احمدی نژاد نبودند
اکثر شبستان بر علیه لاریجانی شعار دادند
ثالثا آن اشیاء کفش بود
رابعا این یه خط و نشون برای احمدی نژاد هم بود
یعنی هم احمدی نژاد هم لاریجانی هر دو مقصرند
اشتباه لاریجانی ورژنش قوی تره!!!
بی طرف
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اگرچه این حرکت شاید به حمایت از احمدی نژاد نبود اما حامیان این حرکت باید اینقدر درک داشته باشند که به نفع این انسان .... تمام شد. بدلیل ماجرای اخیر مجلس
نمکو خورموج
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اگر از روز اول مجلس با این قانون شکنی ها و قانون گریزی های شخص آقای احمدی نژاد برخورد می کرد و با او مدارا نمی کردند امروزه شاهد اینگونه رفتارها نبودیم گر چه از قدیم گفتند جلوی ضرر را از هر کجا بگیری منفعته. هشت سال هر چه خواست گفت و کرد و نه به رهبری اعتنایی کرد و نه به قانون و نه به مردم تنها و تنها مرجع او مشایی بود و هست و حالا که از طرف مجلس جواب شنیده به تریج قبایش برخورده و در پی اعاده اعتبار است. ای کاش زودتر جواب شنیده بود و ای کاش این احمدی نژاد همان احمدی نژاد روز اول بود.
ناشناس
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
قطع سخنان لاریجانی ادامه اختلاف افکنی و توطئه گروه انحرافی است
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
یادت رفت بگی، تقصیر امریکا هم هست.
ashkan
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
خیلی جابه دوستان عزیز نظرات مختلفی میدن ..... نمیدونم چرا هرکی جلوی .... احمدی نژاد ایستادگی میکنه میشه وطن فروش ؟؟؟؟ تا دیروز لاریجانی حامی احمدی نژاد بود حالا شده دشمن و منافق ؟؟؟ واقعا" جالبه ..... همه میشینیم صحبت هایی که رهبری فرمودند در آینده درباره بد اخلاقی ها میزنن و گوش میدیم .... این ره که ما میرویم به ترکستان است .... ترس داریم به .... احمدی نژاد برسیم .... لاریجانی ها بد .... نماینده های مجلس بد ... همه بد فقط دوستانی که زیر لوای احمدی نژاد هستن خوب ؟؟ .... امروز سخنرانی انتخاباتی انجام داد آقای احمدی نژاد تا سخنرانی پیروزی انقلاب ....
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
خدا پدر و مادرت رو نگهداره کلا سخنرانی انتخاباتی بود
حسن بیاتی
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
باسلام دوتانانوایی نباید دست یک گروه باشد این که دو تا قوه است
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
پرت کردن کفش در حرم مطهر رو میگید کار انقلابی دیگه ...
ناشناس
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
لطفا اخبار را صدقانه ذکر بفرمایید. بنده با خانواده ام رفته بودم و دقیقا ماجرا را زیر نظر داشتند. تقریبا همه مردم علیه ایشان و دیگر مسئولانی که اعتنا به سخنان رهبری نکردند، شعار دادند. از صحن که بیرون رفتم مردم سر از پا نمی شناختند و روبوسی می کردند به خاطر این کار انقلابی. روح حضرت معصومه سلام الله علیها شاد شد. مردم نشان دادند که سر قضیه ولایت فقیه با هیچ کسی حتی کسی که سال قبل با رای زیاد به مجلس فرستادنش تعارف ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
مطمئنی قم بودی!!
نمکو خورموج
| |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اینهایی که دم از ولایت میزنند آیا می دانند که در حریم جده ی همین ولایت گستاخی کردند؟ به هرکه می خواهد باشد ادب ایجاب می کرد که در حریم کریمه اهل بیت حرمت را نگه دارند . این جریان انحرافی نشان داد که حریم و حرمت را نمی شناسد و الا مردم فهیم و ولایت مدار قم به دور از این قضایا می باشند.
ناشناس
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
ببینم تا دیروز زمون خاتمی خودجوش ها خوب بودند حالا بد شدند ؟
ناشناس
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اینجاست مکافات دار عمل
سرباز ولایت
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
قدر از لاریجانی و تیمش میگیریت اینا رو بنویسید.
حقش این همه دولت رو اذیت و آزار داد.
ناشناس
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
میدونم که نظر منو سانسور می کنی ولی همین که خودت هم بدونی کافیه. اولین بار هست که سایت شما رو دیدم ولی مطمئنم که دیگه سر نمیزنم چون مطالبتون واقعی نیست. من در راهپیمایی قم شرکت کردم و خودم دیدم که هزاران نفر علیه لاریجانی شعار دادند نه 20 نفر.به شعور ملت توهین نکنید
نمکو خورموج
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
این گروه در زمان دولتهای خاتمی نیز ید طولایی در به هم زدن مراسم و جلسات و سخنرانی ها داشتند ولی این حنا دیگر رنگی ندارد و به امید خدا این گروه انحرافی به آخر خط رسیده اند . در سخنرانی امروز آقای احمدی نژاد خود را فدایی ملت دانست ولی این را نگفت که همین سیاستهای غلط اقتصادی او باعث شده که مردم در تنگنای اقتصادی قرار بگیرند و غنی غنی تر و فقیر فقیر تر بشود.
پاسخ ها
محمد
| |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
غنی غنی تر که چه عرض کنم پنت هاوس 50 میلیاردی!هم در دولت ایشان پیدا شد
ناشناس
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
لاریجانی و هر که در عمل با امام خامنه ای مخالفت می کند، محبوبیتی نخواهد داشت.
محمد
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
هیچ وقت استاد لاریجانی را تنها نخواهیم گذاشت و از ایشان تقاضا داریم تا کارهای بی قانونی دولت را با صراحت تذکر دهد
پاسخ ها
مسعود
| |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
استاد؟؟؟ :دی
modir191
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
عزیز دل برادر من خودم اونجا بودم 20 نفر نبودند کل شبستان یک صدا می گفتند مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
از طرف خود لاریجانی ترتیب داده شده!! واسه افزایش محبوبیت خودش. هیچ سناریویی تو این مملکت دور از انتظار نیست...!
مرتضی
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
داداشم توی شبستان بود بلافاصله زنگ زد گفت شبستان رفته روی هوا همه دارن علیه لاریجانی شعار میدن و به سمتش ده ها کفش پرتاب کردن و هیچکسی رو هم نتونستن بازداشت کنن چون همه مردم شعار میدادن فیلمش هم موجوده اگر امکان باشه براتون میفرستم گرچه منتشر نمیکنی.
فیلمش را لطفاً ارسال فرمایید
ناشناس
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
همه اينها به نفع اسلام است
حسین
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
عزیزم من اونجا بودم چرا تحریف میکنید؟در حمایت از احمدی نژاد نبود لاریجانی خیلی وقته جرات قم اومدن نداره سر قضیه تصویب دانشگاه آزاد!!! روز قدس چرا در رفت.احمدی نژادم یواشکی میاد قم چون بیان همینه.مسئول دو رو تو قم جا نداره
پاسخ ها
عزیز
| |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
شما واقعا قمی؟!!!
محسن
| |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
جالبه. تو ای پی ات از امریکاست. و اونجا هم بودی؟
باران
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
آب تو آسیاب دشمن ریختنه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
کدوم دشمن؟
مرتضي
| |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
نه جناب باران. اين نشونه عدم وجود يكدست بودن حكومت ايرانه كه خود بيانگر نوعي دموكراسي و عدم وجود ديكتاتوريه. اگر ما ديكتاتوري داشتيم همه مثل سربازخونه يه حرف رو ميزدن. پيام اين اتفاقات براي غرب پيام وجود آزادي در ايرانه و كشوري كه در ش آزادي هست مردم در صورت تعرض خارجي از حكومت و كشور خودشون دفاع ميكنن.
ناشناس
| |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
کدوم دشمن؟
محمود
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
من هم در راهپیمایی بودم و می توانم به جرات عرض کنم که تعداد کسانی که شعار می دادند بسیار اندک بود
لکن باید عرض کنم ین کار احمقانه محبوبیت رییس مجلس را بیشتر می کند
پاسخ ها
.....
| |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
اقایانی که اعلام میکنند تعداد زیاد بود از خود طرفداران احمدی نژاد هستند که اینجور مینویسند تعداد کم بود و بزرگ جلوه داده شد با پرتاب مهر و کفش ...
تافردا
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
بسمه تعالی
آقای لاریجانی تیرخلاصی رایکشنبه درمجلس شلیک کرد
ناشناس
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
من کاری به احمدی نژاد ندارم ولی اعتراف میکنم طرفداران شجاعی دارد.
پاسخ ها
بهلول
| |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
شجاع یا ... ؟
ناشناس
| |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
رابطه دو طرفه است
اون هوای حامیانش را داره
حامیانش هم براش سنگ تمام میذارن
ناشناس
| |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
بین شجاعت و حماقت یه خط باریک بیشتر نیست
ناشناس
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
چرا دروغ از خودتون می بافید؟؟
هیچ کس شعار به نفع احمدی نژاد نداد.
حرف مردم این بود که چرا تو این شرایط رهبر رو تنها می گذارید. خطاب مردم هم به رییس مجلس بود و هم به دولت. و هیچ شعاری به نفع احمدی نژاد داده نشد.
سعید
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
من اونجا بودم دروغگو؛
1-به حمایت از احمدی نژاد نبود و در اعتراض به اختلاف افکنی بود
2-بیست نفر نه و تقریبا هشتاد نود درصد افراد بودند
3-حالا فیلمش اگه اومد بیرون چی کار میکنی؟لااقل دروغ ننویس
4-البته من هم خود شعار ندادم و بنظرم در حال حاضر مصلحت نبود
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
تو که راست میگی مثل اون رییس جمهورتون
عرفان امیری کوه بنه
| |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
ناشناس عزیز اول وجود نوشتن اسم خودت رو داشته باش بعد اظهار نظر کن .
تو راست میگی که فقط که حرف مفت میزنی .
بگو ببینم گلوت کجا گیره ؟
مثل اینکه قاقا خریده برات
سیّد
| |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
1-اینکه برنامه چیده شده بود را قبول دارم، چون دیدم بین جمعیت، چندنفر چند نفر کنار هم شروع کردند به دادن شعارهایی که فی البداهه، انتخاب نشده بود.
2-به حمایت از احمدی نژاد نبود و اگه بجای لاریجانی، احمدی نژاد می بود؛ بدتر از اینها سرش می آمد.
3-چند دقیقه اوّل، کفایت می کرد برای اینکه لاریجانی بفهمه که مردم، بز نیستند و متوجه می شوند چه خبره! خوبه احمدی نژاد هم یه سر بیاد قم، تا غرورش از بین بره و متوجه بشه که رأی و حمایت مردم از ایشان، بخاطر مقام معظم رهبری بود.
4-مهر پرت کردن و کفش پرت کردن، در خور مردم قم نبود.
5- حداقل نصف شبستان تا اواخر صحبتهای لاریجانی نشسته بودند و متحیّر اتّفاقات پیش آمده بودند.(چون تقریباً وسط شبستان نشسته بودم و اتفاقات را مشاهده می کردم)
6-مسئولان امر باید هوشیارتر از این می شدند و شخص دیگری را به عنوان سخنران22بهمن، انتخاب می کردند(فکر نکنم در قم قحط الرجال شده باشد)
ایرانی
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
ما که توی خیابون بودیم و هنوز وارد حرم نشده بودیم صدای هزاران نفر را می شندیم که از بلندگو هنگام سخنرانی شعار می دادند. چطور می گویی نهایتا 20 نفر؟!!!من خودم شاهد عینی بودم
پاسخ ها
lمحمد313
| |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
شمادرخیابان بوده ای وما داخل ودیدیم که اکثریت فقط شعارمیدادند ولی عده قلیلی (بسیار قلیل )بازشتی تمام اشیائی را ازچند نقطه مشخص مستمرا پرتاب میکردند.
ناشناس
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
باعث محبوبیت لاریجانی خواهد شد.
پاسخ ها
سامان
| |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
من خودم توی شبستان بودم. همه مردم با هم شعار میدادند. صدها مهر و کفش بود که به سمت لاریجانی پرتاب کردند مردم. همه مردم با هم شعار میدادند. سردار مهدوی نژاد که جلو نشسته بود چند بار سعی در آروم کردن مردم داشت، اما مردم همچنان شعار میدادند و در آخر مردم نزدیک بود به سمت لاریجانی هجوم بیارن که لاریجانی و اطرافیانش با ترس محل را ترک کردرند و هنگام ترک محل اینقده وضع آشفته ای پیش اومد که چند نفر از پشت محل سخنرانی لاریجانی افتادند پایین. من خودم جلو بودم و تمام این صحنه ها را همراه با فیلمی که با موبیلم فیلمبرداری کردم دارم.
لطفا فیلم را برای "انتخاب" ایمیل کنید
ناشناس
| |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
عده ای اندک!!!!!

سازمان دهی شده!!!!!

برخی شعار ها!!!!!

ما هم که پشت گوشمان مخملیه!!!!

شما هم که سانسور نمی کنی!!!!!

همه چی هم که آرومه!!!!!

به ادعا های دو طرف افتضاح مجلس هم که نباید رسیدگی شود!!!!!

چوب خدا هم که ظاهرا صدا دارد!!!!!
مرضیه
| |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
جناب سامان
چیزی که مسلمه اینه که شروعش با مردم نبوده... بطور سازماندهی شده شروع شده و مردمم که آماده ، دیگه اون لحظه تحلیل نمیکنن که ، با اون چند نفر معدود همراهی کردن و تعدادشون زیاد شده...
علی
| |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
آقای انتخاب!شاید بتونی 4تا مخاطب متعصب خودت رو گول بزنی ولی ما که اونجا بودیم رو نمیتونی.ما دیدیم که اکثر مردم بر علیه لاریجانی و احمدی نژاد شعار دادندو اصولا کسی در حمایت از رییس جمهور شعار نداد.شعار مردم قم همیشه در حمایت از ولایت فقیه و لزوم بصیرت بوده و هست.مردم قم سایه ساکتین فتنه و جریان انحرافی و احمدی نژاد و لاریجانی را با تیر میزنن.احمدی نژاد هیچ محبوبیتی تو قم نداره و میترسه قم بیاد و اگه بیاد یواشکی میاد.لاریجانی هم به همین صورته.پس بیخود تیتر نزن که حامیان خودجوش دولت بودند.
در یک کلام همه مردم ایران و مخصوصا قم به عشق رهبر و ولایت فقیه اومدند وبس.
گرچه نظرم را مثل همیشه سانسور میکنین ولی مردم خودشون بهتر از هر سایت و روزنامه ای قضاوت میکنند.