صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۳ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳
رئیس اداره محیط زیست کرج درباره آلودگی روز گذشته رودخانه کرج، گفت: عامل این آلودگی احتمالاً یکی از پیمانکاران پروژه آزادراه تهران-شمال بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: رئیس اداره محیط زیست کرج درباره آلودگی روز گذشته رودخانه کرج، گفت: عامل این آلودگی احتمالاً یکی از پیمانکاران پروژه آزادراه تهران-شمال بوده است.
 
امیدرضا تونی با اشاره به آلودگی مقطعی بخشی از رودخانه کرج در روز شنبه پنجم آبان اظهار کرد: دیروز فیلمی مبنی بر آلودگی بخشی از رودخانه کرج به دست ما رسید که به محض مشاهده اکیپی برای بررسی به محدوده مورد نظر اعزام شد.
 
وی اظهار کرد: متاسفانه تا رسیدن نیروهای محیط‌بان به محل، منبع آلودگی از بین رفته بود و علی رغم بررسی‌های صورت گرفته مشخص نشد منشا آلودگی از کجاست.
 
تونی گفت: احتمال دارد یکی از پیمانکاران پروژه تهران-شمال بخشی از سیمان ناشی از فعالیت عمرانی در این محدوده را به آب ریخته باشد چون در سال‌های قبل هم این اتفاق افتاده بود.
 
این مسئول اضافه کرد: توصیه می‌شود مردم در صورت مشاهده چنین وقایعی موضوع را در اسرع وقت با ۱۵۴۰ در میان بگذارند تا با اعزام به موقع اکیپ حفاظت بتوانیم منشاء آلودگی را شناسایی و با متخلفین برخورد کنیم.
 
وی اظهار کرد: در محور کرج-چالوس هم چهار پاسگاه محیط‌بانی وجود دارد که مردم می‌توانند با مراجعه به آنها تخلفاتی که صورت می‌گیرد را گزارش دهند.
 
رئیس اداره محیط زیست کرج توضیح داد: طی دو سال اخیر چند مورد گزارش نشت آلودگی به رودخانه کرج ارسال شد که با شناسایی منشاء آن به متخلفین اخطار داده و برخورد قضایی مقتضی هم صورت گرفت.