صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۳ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳
نایب رییس مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از خط قرمز عبور کرد، گفت: باید این شب‌ها نتانیاهو خواب‌های آشفته ببیند تا در زمانش سیلی محکمی از نیروهای ما دریافت کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: نایب رییس مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از خط قرمز عبور کرد، گفت: باید این شب‌ها نتانیاهو خواب‌های آشفته ببیند تا در زمانش سیلی محکمی از نیروهای ما دریافت کند.
 
حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت ۱۰ نفر از جوانان برومند نیروهای فراجا را تسلیت می‌گویم؛ توقع خیلی زیادی نیست که از مسئولین ذی‌ربط بخواهیم این مرزها را به اندازه کافی امن کرده و امکانات لازم را ایجاد کنند، این جوانان سرمایه‌های کشورند.
 
وی با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی گفت: درست است که دشمن موفق نشد اما رمز آن، قدرت جمهوری اسلامی، ارتش و سپاه بود؛ رژیم صهیونیستی از خط قرمز عبور کرد و او می‌داند که از خط قرمز عبور کردن چه معنایی دارد.
 
نایب رییس مجلس افزود: ما نه تعلل می‌کنیم نه شتاب‌زده عمل می‌کنیم، باید این شب‌ها نتانیاهو خواب‌های آشفته ببیند تا زمانش رسیده و سیلی محکمی را از طرف نیروهای امنیتی، سپاه پاسداران و ارتش دریافت کند. مردم ما هم همچنان پشتیبانی کرده و تدبیر مسئولین ما و نیروهای نظامی را کاملا پذیرفته‌اند.