صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۰ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳
همراه با اعلام بخشنامه فروش خودرو‌های فونیکس، مدیران‌خودرو شرایط فروش نقدی ام وی ام X۲۲ پرو و X۳۳ کراس را نیز اعلام کرد. درحال‌حاضر، این دو خودرو ارزان‌ترین محصولات مدیران‌خودرو به شمار می‌روند که با برند ام‌وی‌ام به فروش می‌رسند. در شرایط فروش مدیران‌خودرو برای آبان ۱۴۰۳، هر دو خودرو ام‌وی‌ام X۲۲ پرو و ام‌وی‌ام X۳۳ کراس با گیربکس دنده‌ای عرضه شده‌اند. بخشنامه فروش مدیران‌خودرو از امروز، ۵ آبان ۱۴۰۳، آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت در دسترس متقاضیان خواهد بود. متقاضیان برای ثبت‌نام این دو خودرو باید به نمایندگی‌های مدیران‌خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همراه با اعلام بخشنامه فروش خودروهای فونیکس، مدیران‌خودرو شرایط فروش نقدی ام وی ام X22 پرو و X33 کراس را نیز اعلام کرد. درحال‌حاضر، این دو خودرو ارزان‌ترین محصولات مدیران‌خودرو به شمار می‌روند که با برند ام‌وی‌ام به فروش می‌رسند. در شرایط فروش مدیران‌خودرو برای آبان 1403، هر دو خودرو ام‌وی‌ام X22 پرو و ام‌وی‌ام X33 کراس با گیربکس دنده‌ای عرضه شده‌اند. بخشنامه فروش مدیران‌خودرو از امروز، 5 آبان‌ 1403، آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت در دسترس متقاضیان خواهد بود. متقاضیان برای ثبت‌نام این دو خودرو باید به نمایندگی‌های مدیران‌خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.
 
شرایط فروش نقدی ام وی ام X22 پرو و X33 کراس، آبان 1403:
ام وی ام X33 کراس از نظر مشخصات فنی، کامل شبیه ام وی ام X22 پرو است. تیپ دنده دستی این خودرو به گیربکس پنج‌سرعته دستی و موتور 1.5 لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی مجهز است. در نسخه اتوماتیک این خودرو نیز شاهد نصب موتور سه‌سیلندر یک‌لیتری توربوشارژر همراه گیربکس CVT نُه‌سرعته هستیم؛ بنابراین ام وی ام X33‌ کراس برخلاف 3 نسل قبلی خود، دیگر موتور دولیتری تنفس طبیعی ندارد.
 
می‌توان گفت ام‌وی‌ام X22 پرو نسخه مشابه اما ارزان‌تر ام‌وی‌ام X33‌ کراس به حساب می‌آید. تنها تفاوت این 2 خودرو در بخش آپشن‌ها و طراحی ظاهری است. در‌حال‌حاضر، قیمت ام‌وی‌ام X22 پرو دنده‌ای در بازار آزاد 890 میلیون تومان است که حدود 30 میلیون تومان با نرخ کارخانه اختلاف دارد. اختلاف قیمت ام‌وی‌ام X33 کراس حتی از این هم کمتر است و به 22 میلیون تومان می‌رسد. نسخه اتوماتیک X33 کراس نیز دچار اختلاف قیمت معکوس شده و با نرخی کمتر از کارخانه در بازار آزاد خریدوفروش می‌شود.