صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۲۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۰ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳
ایران‌خودرو برای آبان ۱۴۰۳، شرایط پیش‌فروش دنا پلاس اتوماتیک را منتشر کرد. بخشنامه فروش ایران‌خودرو ویژه متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه است که اسفند ۱۴۰۱، خواهان خرید محصولات این شرکت بوده‌اند. مشتریان با اولویت پاییز ۱۴۰۳، می‌توانند در این بخشنامه فروش شرکت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایران‌خودرو برای آبان 1403، شرایط پیش‌فروش دنا پلاس اتوماتیک را منتشر کرد. بخشنامه فروش ایران‌خودرو ویژه متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه است که اسفند 1401، خواهان خرید محصولات این شرکت بوده‌اند. مشتریان با اولویت پاییز 1403، می‌توانند در این بخشنامه فروش شرکت کنند.
 
طرح پیش‌فروش دنا پلاس اتوماتیک از پنجشنبه، 3 آبان‌ 1403، فعال شده است و تا یکشنبه، 13 آبان 1403، فعال خواهد بود. متقاضیان می‌توانند طی 10 روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir اقدام به واریز وجه کنند.
 
نیمی از قیمت خودرو در مرحله ثبت‌نام از متقاضیان گرفته خواهد شد. مابقی پرداخت خودرو نیز هنگام تحویل انجام می‌شود. موعد تحویل خودرو به متقاضیان خرداد 1404 اعلام شده است. قیمت خودرو نیز غیرقطعی است و هنگام تحویل خودرو به مشتری مشخص می‌شود.
 
شرایط پیش‌فروش دنا پلاس اتوماتیک، آبان 1403:
دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مانند دنا پلاس توربو دنده‌ای و دنا پلاس جوانان، به موتور EF7 توربوشارژر مجهز است. پیشرانه این خودرو حداکثر 150 اسب‌بخار قدرت و 215 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش‌سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بعهده دارد. 4 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سنسور نور و باران، ایموبیلایزر، فرمان قابل‌تنظیم زاویه‌ای در 2 جهت، صندلی عقب با ایزوفیکس، سیستم قطع سوخت خودکار، برف‌پاک‌کن ژله‌ای و آینه الکتروکرومیک برخی از تجهیزات این خودرو به شمار می‌روند.
 
درحال‌حاضر، ایران‌خودرو قیمت دنا پلاس اتوماتیک آپشنال را 701 میلیون و 472 هزار تومان اعلام کرده است اما برای تهیه این خودرو از بازار آزاد، باید مبلغ بسیار بیشتری بپردازید. قیمت دنا پلاس اتوماتیک در بازار آزاد حدود یک‌میلیارد تومان است!